#76 Skrevet Mai 10, 2017 Kan du åpne resirkventilen? Ta den opp og smør på litiumfett rundt stempelet. Det hjelper ikke om den har samme problemet som min. Da må den byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 10, 2017 Det hjelper ikke om den har samme problemet som min. Da må den byttes. Det kan hende, men det er vanskelig å si over forumet Den jeg hadde ble tett med litt fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 10, 2017 Jeg skal sjekke denne ut! er vell heller ikke store kostnaden med ny heller. Men hva er egentlig forskjellen på metall og plastikk? fordeler og ulemper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 10, 2017 Jeg skal sjekke denne ut! er vell heller ikke store kostnaden med ny heller. Men hva er egentlig forskjellen på metall og plastikk?fordeler og ulemper? Den som er laget av plastik kan sprekke ved høyt turbotrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 10, 2017 En enkel test av resirk: fjern resirk og blokker slangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 13, 2017 Ok, skal teste resirk. Det som nå er underlig, er at jeg har kjørt bilen to testturer for å liksom hele veien se om det er noe nytt jeg merker som kan veilede meg til feilen. Ikke at trykktestinga er svaret her, men etter jeg trykktestet så har bilen fungert. turboen har ikke kutta osv. veldig rart, men mest sannsynlig så vil det jo komme tilbake vil jeg anta. Dette gir vel ikke noen av dere der ute noe mer svar på hva som kan være feilen? hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 13, 2017 Ok, skal teste resirk. Det som nå er underlig, er at jeg har kjørt bilen to testturer for å liksom hele veien se om det er noe nytt jeg merker som kan veilede meg til feilen. Ikke at trykktestinga er svaret her, men etter jeg trykktestet så har bilen fungert. turboen har ikke kutta osv. veldig rart, men mest sannsynlig så vil det jo komme tilbake vil jeg anta. Dette gir vel ikke noen av dere der ute noe mer svar på hva som kan være feilen? hehe. Vil det si at etter trykktesting, så virker alt OK ? Korrekt ladetrykk, ingen nøkking og korrekt AFR ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 18, 2017 Vil det si at etter trykktesting, så virker alt OK ?Korrekt ladetrykk, ingen nøkking og korrekt AFR ? Hehe, ja virker sånn.. Skjønner ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 18, 2017 I forbindelse med trykktesting, så har vel du løsnet noen slangeklemmer ? Disse har du satt tilbake etter trykktestingen er ferdig ? Kan jo hende noen av disse har vært "dårlig festet", så nå du har skrudd de tilbake etter trykktesting så har de blitt tette ? Bare en teori :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 20, 2017 I forbindelse med trykktesting, så har vel du løsnet noen slangeklemmer ? Disse har du satt tilbake etter trykktestingen er ferdig ?Kan jo hende noen av disse har vært "dårlig festet", så nå du har skrudd de tilbake etter trykktesting så har de blitt tette ? Bare en teori :-) Denne teorien slo meg også. godt mulig det bare var det. Er i hvert fall ikke noe kutting og ujevnt blandingsforhold lengre Greit med biler som fikser seg selv (litt i hvert fall, hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...