Audi S2 - RS2 oppsett, men mangler hestekrefter

Anbefalte innlegg

Kan du åpne resirkventilen? Ta den opp og smør på litiumfett rundt stempelet.

 

Det hjelper ikke om den har samme problemet som min.

Da må den byttes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper ikke om den har samme problemet som min.

Da må den byttes.

 

Det kan hende, men det er vanskelig å si over forumet ;)

Den jeg hadde ble tett med litt fett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sjekke denne ut! :) er vell heller ikke store kostnaden med ny heller. Men hva er egentlig forskjellen på metall og plastikk?

fordeler og ulemper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sjekke denne ut! :) er vell heller ikke store kostnaden med ny heller. Men hva er egentlig forskjellen på metall og plastikk?

fordeler og ulemper?

 

 

Den som er laget av plastik kan sprekke ved høyt turbotrykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En enkel test av resirk: fjern resirk og blokker slangene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal teste resirk.

 

Det som nå er underlig, er at jeg har kjørt bilen to testturer for å liksom hele veien se om det er noe nytt jeg merker som kan veilede meg til feilen.

Ikke at trykktestinga er svaret her, men etter jeg trykktestet så har bilen fungert. turboen har ikke kutta osv.

veldig rart, men mest sannsynlig så vil det jo komme tilbake vil jeg anta.

 

Dette gir vel ikke noen av dere der ute noe mer svar på hva som kan være feilen? hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal teste resirk.

 

Det som nå er underlig, er at jeg har kjørt bilen to testturer for å liksom hele veien se om det er noe nytt jeg merker som kan veilede meg til feilen.

Ikke at trykktestinga er svaret her, men etter jeg trykktestet så har bilen fungert. turboen har ikke kutta osv.

veldig rart, men mest sannsynlig så vil det jo komme tilbake vil jeg anta.

 

Dette gir vel ikke noen av dere der ute noe mer svar på hva som kan være feilen? hehe.

Vil det si at etter trykktesting, så virker alt OK ?

Korrekt ladetrykk, ingen nøkking og korrekt AFR ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at etter trykktesting, så virker alt OK ?

Korrekt ladetrykk, ingen nøkking og korrekt AFR ?

 

Hehe, ja virker sånn.. :P Skjønner ingenting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forbindelse med trykktesting, så har vel du løsnet noen slangeklemmer ? Disse har du satt tilbake etter trykktestingen er ferdig ?

Kan jo hende noen av disse har vært "dårlig festet", så nå du har skrudd de tilbake etter trykktesting så har de blitt tette ?

Bare en teori :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forbindelse med trykktesting, så har vel du løsnet noen slangeklemmer ? Disse har du satt tilbake etter trykktestingen er ferdig ?

Kan jo hende noen av disse har vært "dårlig festet", så nå du har skrudd de tilbake etter trykktesting så har de blitt tette ?

Bare en teori :-)

 

Denne teorien slo meg også. godt mulig det bare var det. Er i hvert fall ikke noe kutting og ujevnt blandingsforhold lengre :P

Greit med biler som fikser seg selv (litt i hvert fall, hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.