#76 Skrevet September 21, 2018 Fytti rakkern så rått det er å kjøre! Morsom bane! Skjønner hvordan angsten har fått navnet sitt! Om dere kan, film gjerne en svart urs6 med nummer 46! :-) hadde satt kjempestor pris på det! 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 22, 2018 Rudskogen har ikke blåst bort inatt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 22, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 12 timer siden, Thomas Myhre Lund skrev: Rudskogen har ikke blåst bort inatt eller? Neida, berga oss akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 22, 2018 Jeg kjørte en S6 i klasse to på fredag, kjørte sammen med en hvit jetta. 😅 Spytta flammer og hosta hærk, hva er det for noe i den? Gikk unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 23, 2018 All honnør til styret som klarer å rigge norges beste biltreff! Takk for at jeg fikk disp til å komme med japaneren og lage litt røyk på bana Kjempebra oppførsel på alle som jeg delte bane med. Helt topp folkens! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 23, 2018 Garantert ikke siste gang jeg kjører på bane på vacn treff. 😊 Når kommer mediatråd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 23, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 8 minutter siden, Sigurd Opsund skrev: Garantert ikke siste gang jeg kjører på bane på vacn treff. 😊 Når kommer mediatråd?? https://vacn.no/forums/topic/287299-mediatråd-hovedtreff-rudskogen-2018/ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 23, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 8 minutter siden, Sigurd Opsund skrev: Garantert ikke siste gang jeg kjører på bane på vacn treff. 😊 Når kommer mediatråd?? Den ser ut til å være laget allerede. Hjertelig velkommen igjen på treff! Til alle: Vi kommer til å lage en tilbakemeldingstråd dere kan skrive i, den kommer litt utover uken. Så hold på ris og ros litt til. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 27, 2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...