VACN Rudskogen 2018 21. - 22.09

Anbefalte innlegg

Fytti rakkern så rått det er å kjøre! Morsom bane! Skjønner hvordan angsten har fått navnet sitt! 

 

Om dere kan, film gjerne en svart urs6 med nummer 46! :-) hadde satt kjempestor pris på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen har ikke blåst bort inatt eller? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Rudskogen har ikke blåst bort inatt eller? 

 

Neida, berga oss akkurat. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte en S6 i klasse to på fredag, kjørte sammen med en hvit jetta. 😅 Spytta flammer og hosta hærk, hva er det for noe i den? Gikk unna :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All honnør til styret som klarer å rigge norges beste biltreff!

Takk for at jeg fikk disp til å komme med japaneren og lage litt røyk på bana :) Kjempebra oppførsel på alle som jeg delte bane med. Helt topp folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert ikke siste gang jeg kjører på bane på vacn treff. 😊 Når kommer mediatråd??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Garantert ikke siste gang jeg kjører på bane på vacn treff. 😊 Når kommer mediatråd??

 

Den ser ut til å være laget allerede. :)

Hjertelig velkommen igjen på treff!

 

Til alle: Vi kommer til å lage en tilbakemeldingstråd dere kan skrive i, den kommer litt utover uken. Så hold på ris og ros litt til. :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.