Spørsmål til banekjøring for nybegynner/uerfaren

Anbefalte innlegg

Hos oss altså VACN kan du kjøre på våre banetreff med uregistretr bil. Sendt meg en PM med epost adressen din  så skal jeg sende deg vårt bankekjøringsreglement. Det er ganske lett lest og et litt strengere enn NBF sitt.  Når det gjelder Tracday og lignende arrangementer så er det beste å sende epost/spørre de drekte. Slik at du er sikker på å få rett svar.

 

Sist: Det er ikke problemematisk å få godkjent bil med høy effekt. Men det krever en del dokumentasjon og åpen dialog med SVV.  Selv har jeg flere biler med rimelig høy effekt på skiliter. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hos oss altså VACN kan du kjøre på våre banetreff med uregistretr bil. Sendt meg en PM med epost adressen din  så skal jeg sende deg vårt bankekjøringsreglement. Det er ganske lett lest og et litt strengere enn NBF sitt.  Når det gjelder Tracday og lignende arrangementer så er det beste å sende epost/spørre de drekte. Slik at du er sikker på å få rett navn.

 

Sist: Det er ikke problemematisk å få godkjent bil med høy effetkt. Men det krever en del dokumentatsjon og åpen dialog med SVV.  Selv har jeg flere biler med rmelige høy effekt på skiliter. 

Hei! Takk for en hyggelig tilbakemelding. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Rune, da har jeg sendt vårt reglement til deg. God Jul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet en egen tråd om teknisk kontroll så håper det er greit jeg spør her;

Er dette en innfestning av batteri som vil bli godkjent i teknisk kontroll ?

image.thumb.png.fe50f0d1936b20a740e5faae5413da8f.png

image.thumb.png.7f701a9f802602a74a4ac3f43bd550d4.png

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde gå helt fint

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.