Vestfold: Grillings på ranchen

Anbefalte innlegg

Da blir det grill Fredag 15. Juli. Jeg har grill med fyr på fra kl 19. Og jeg har stol og bord og noe å spise AV. Du må ha med det som skal INN i munnen. : popcornSkal ikke nekte noen å ta seg en øl eller fler, :venner:men jeg vil ikke ha no spying i blomsterbedet : grønn : (men nå skal vel de fleste kjøre) Skal få lagt ut et kart hvis jeg får til,men en annen ting som også kan gjøres er at vi kan kanskje bruke Lars som veiviser fra Rimi i Tjølling. Men det kan vi avtale nærmere. Det blir ikke allverdnes med program,har noen forslag så kom med det. Tenkte å snekre sammen en "club-Quiz" hvis jeg rekker det og hvis noen er sugene på andre aktiviteter som Bocca, fotball(?) eller noe så må noen ta med det. Jeg har iallefall stor nok hage. Noen/eller flere MÅ ta med digi kam pga hadde vært kult å tatt et felles bilde av bilene og lagt inn over terminlista slik som Telemark har gjort. På musikk fronten har jeg mye R&B og jazz osv så hvis andre ønsker annen bakgrunnsmusikk=ta det med. Har ikke store planer om å bære stereoen ut,så det blir muligens ut vindu eller en litt mindre en ute(vi skal vel preike bil skal vi ikke)

Vet ikke om jeg har glemt noe har nå?

Møt opp med nyvaska bil og ta det pent på grusveien ned hit!

Hyl ut her nå pga greit å vite ca hvor mange som kommer...

Og det er et lite værforbehold(må se det ann et par dager før utfra værmedl) Har tak over terrassen,men det blåser ALLTID her så ta med nok klær. Og hvis noen ikke tåler hund (les: liten bjeffende vaskemopp) så må de leve med det. Vælkømmin te gards! :dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er adressen til ranchen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg observerte ordet "grusvei"...

åssen er det for oss med litt lavere bil på den veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mitt vedkommende passer det dårlig den dagen. Men det er ett godt tiltak da Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes bra ut.

Jeg skulle ha mulighet denne dagen, men må bare sjekke hjemme først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Kommer hvis det passer thomas ;-) men dette er jo knall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte på "ta med noe å drikke på" .........."ta med bilene" Kan jo bli interessant : smil : Men jeg kan komme : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte på "ta med noe å drikke på" .........."ta med bilene" Kan jo bli interessant : smil : Men jeg kan komme : vinke :

 

Eh..står vel ikke det noe sted...men vil gjerne at du kjører turbo dyret med mineralvann innabords...

 

Christopher: Grusveien er litt buet,men tror nok det går bra! Humper er det værste jeg og naboen vet så sånn sett er den en "highway"...men det er en kant fra asfalten og ned i krysset, men der kom den røde Passaten med 5cm klaring under ned så da gjør vel du det også(?)

 

Kjell, Geir og Kenneth har å innfinne seg HER! ;)

 

Laga BTW en "grill QuiZ" igår som vi kan ta......

 

Hyggelig at det kommer noen nye å bli kjent med også. Som Christopher fra HÆljeroa...og Robert fra Tbg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HELT Off Topic, men må bare meddele at jeg skal få prøvekjøre SSR...pickup-caben med 300et eller annet hk....DET ser jeg frem til....juhu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HELT Off Topic, men må bare meddele at jeg skal få prøvekjøre SSR...pickup-caben med 300et eller annet hk....DET ser jeg frem til....juhu

 

Da håper jeg du får det gøy... : smil : og slike spor burde du ha da :evil:

Prøvekjøring.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI kommer!!! :D

Er en liten tur av gårde, så jeg vet ikke om vi kommer presis eller littegrann senere, men vi kommer!!

*Pling*- Lagt inn på den geniale lomme-GPS'en fra Prix! ;)

 

Kjempetiltak, Thomas!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VELDIG hyggelig Bjørn Eirik.

 

Lars...nå får du kjeft av mamman din for BØRNING hjemme!

Er brodern som får låne SSRen og han skal jeg tala med imorra...gleder meg ja....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars: Er det bremsespor eller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars: Er det bremsespor eller? ;)

 

 

:klapp: men tilbake til topic...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det da slik at disse kommer:

 

Jeg - JA!

Lars - ja.

Geir - ja?

Christopher - vet ikke

Petter - nei.

Kjell E - nei

Cato - nei.

Bjørn E + AB - ja (litt seinere evt)

Kenneth - ja?

Robert - skal prøve, og mulig verve medlem.

Henrik - nei.

Geir A - kanskje.

Martin - skal prøve.

Morten - ja (litt seinere)

Anderas - nei.

Christian A - nei.

Chris - nei.

Leif Egil - nei.

Ronny - nei.

Morten L - nei.

Hans Petter - nei.

Tommy - nei.

Tor - kommer innom på vei fra jobben.

(de fleste av de siste her skal jobbe osv)

 

Edit: da er det 13 stk som kommer hvis vet ikke folket sier ja evt... det merker vi på Fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikkert jeg kommer..

får se det an.

 

åssen er det å dra med andre vw-entusiaster, som ikke har polo? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikkert jeg kommer..

får se det an.

 

åssen er det å dra med andre vw-entusiaster, som ikke har polo? :P

 

Så lenge de har VAG og GRILLMAT og godt HUMØR :P og kanskje har lyst til å bli medlem så må de gjerne komme! (du kan sende meg navn og bil på PM hvis du gidder)

Dette er jo en glimrende mulighet for å verve nye medlemmer, men jeg vil gjerne ha en liten beskjed om hvor mange som dukker opp pga litt lettere å forberede.'

 

Og får du ikke dratt med kompisen så kan jo du komme å se at vi ikke biter og da kan du anbefale kompisen din å dukke opp neste gang... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig er det meldt overskyet men 21 grader på Fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal desverre jobbe kveld/natt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke har vært på lokal laget sine treff før så skal jeg stille opp med grilldressen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikkert jeg kommer..

får se det an.

 

åssen er det å dra med andre vw-entusiaster, som ikke har polo? :P

 

 

tror jeg var litt for trøtt, og var litt for mye polo i helga...

 

jeg mente vw-entusiast, og ikke var MEDLEM! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg var litt for trøtt, og var litt for mye polo i helga...

 

jeg mente vw-entusiast, og ikke var MEDLEM! :P

 

Skjønnte den jeg..derfor jeg mente at det er en god anledning til å verve nye medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta med kamra og stativ for flotte bilder av di som kommer. Må jo få til noen råe oppstillings bilder vøtt.. men for en som ikke kjenner til området så godt..er det mulig å møte noen på en mer kjent sted eller no?? og når begynner (kl) morroa Mr Thomas ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det letteste er jo å møtes på kaia til Color Line, og en kjent mann kjører først. Blir jo en liten kolonne kjøring dette ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja gutter. I morra er det høy gnikke faktor for å få bilen blank og fin til fredag. Prøve å sote noen ruter også vel. HE HE.

Når skal dere sammles? Lurte også på om en kompis med en Golf 2 og dama hans kunne bli med? Uansett blir det meg å en sjåfør siden jeg mistet lappen : flau ::rolleye:: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.