Vestfold: Grillings på ranchen

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg være såpass ærlig å si att jeg aldri har vært på andre steder enn Larviks havnen 2 ganger eller andre steder nedenfor Sandefjord! Så når dere snakker om Tjølling så hopper jeg over norges kartet. : vinke :

He he. Da skjønner dere min situasjon litt mer. ha ha...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P S: : bråk :

 

Nå er det meldt regn på formiddagen (18mm) og ettermiddagen (13mm) på Fredag...men det er meldt bedre på kvelden, men ikke så sinnsykt varmt som i det siste. Så ta med klær og beregn å vær ute ei stund... Har tak over terrassen altså, hvis det skulle komme litt nedbør, men det blåser stort sett ALLTID!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som vil kan Lars møte dere på Rema på Thorøya. Som skrevet, rett gjennom Sandefjord og ca 2,5 km=Rema på venstre side.

 

MEN: han må vite hvor mange som kommer dit, så dere som vil kjøre etter han i kolonne må skrive det inn her NU!!

 

(PS: ta det rolig og hold god avstand ned veien her hos meg pga støvet da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg på rimi ca 18.30!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg på rimi ca 18.30!?

 

Nei! Sats på REMA 18:45 istede. Der møter du Lars som kan veien. Tar 4min fra Rimi og til meg...

 

 

Har nå sopa gulvet på låven som så helt grusomt ut. Pga det er meldt drittvær, men vi får krysse fingrene. Skrev egentlig værforbehold, men syntes vi skal prøve å få dette til...vet ikke helt åssen vi gjør med selve grillen, men noe lurt finner vi på...

MEN ta på/med sko som tåler å gå på et låvegulv da :-)

Det er BTW hull i taket osv på denne låven,så dette er ikke noe fancy greier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVEM SKAL MØTE LARS PÅ REMA? mÅ HA ANTALL HER!!! : pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVEM SKAL MØTE LARS PÅ REMA? mÅ HA ANTALL HER!!! : pisk :

 

Det er da ikke så livs viktig over antallet, men greit å vite hvem som møter meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da ikke så livs viktig over antallet, men greit å vite hvem som møter meg :)

Da møter jeg deg der kl 18:30 ca... seee u :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører rett fra jobben så hvis jeg kommer for tidlig så er det jo alltid røyk og cola på REMA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laser`n, møter deg nede på sjappa jeg også 1830... så slipper jeg å romle rundt og ikke finne ranchen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit.. regn og ikke har jeg fått vaska bil heller.. : bh : får håpe det blir bedre utpå dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vel vel... Hmmm Her regner det kraftig. Hvis det forsetter sånn så blir det jo meget kjedelig med bilene og bildet! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere kjøpe dere briller gutter! Det står 18:45. Det tar ikke så lang tid hit...

Vet det regner...skal finne på en løsning for grillen...har jo ikke traktor for ingenting.

Ang bilde så må bildet til terminlista bli så langt unna for å få med alle at møkka på bilen ikke vil vises alikevel. Men jeg er ikke sugen på å dra min reine bil ut av carporten idag...Vi kan ta bilde neste gang vi møtes på Møller evt. Vi ser ikveld. Det var snakk om en bedring i nedbøren ikveld.

Slenger på 4 gode grunner for at dette været er bra(for å være litt positiv)

1: veiene blir vaska og til uka støver det ikke så mye når vi kjører(autofil)

2: skogbrannfaren er ikke så høy nå. Vi har skog vi gjerne fortsatt vil ha.

3: åkrene skriker etter vann (og da slipper vi med rein bil å ramle inni en vannvogn som spruter over veien)

4: og disse allergikerne får det bedre.

 

(tenk positivt)

 

Ser frem til å treffe gamle og nye fjes seinere!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka været på Storm nå og det har vært veldig riktig de 3 siste månedene: Står at det skal bli sol og litt varmere i ettermiddag/kveld så da er det håp!! Juhu!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere kjøpe dere briller gutter!

 

 

Hmmm... He he... Kanskje du også!? Som sagt så kjører jeg rett fra jobbe så hvis jeg er for tidlig ute så javel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var til Kenneth og Tor...regna med du skjønte du ikke var inkludert i den siden du ikke skrev kl slett... : haha : BTW jeg HAR briller :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo briller jeg og men husk det tar ca 15 min for å ta seg en røyk og en coca Thomas hehe ;)

jaja jeg kommer uansett med regnvaska bil og godt humør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer egentlig litt bra att det regner i dag. Bilen er ikke helt ferid enda.. Fikk ikke tid til å sote rutene eller montere den ferdig innvendig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Tor! :P

 

Siste status rapport fra ranchen og Storm:

 

Her så det ut til å tørke opp og lysne, men nå BØTTER det ned igjen. Men det er meldt litt bedre. (men byger) Er 18,8 grader nå og Storm melder 17 grader.

Husk mat, humør og bilen da selvfølgelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare takk for en hyggelig kveld og en kjempe innsats av Thomas. Håpe på bedre vær neste gang. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp stor takk til deg Thomas, detta var morro og må gjentas. Sier som Morten her at håper været vil bli bedre neste gang.

Ps. Redigerer bilder i ettermiddag og sender di til deg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker også for en fin kveld på ranchen! Været blei jo bra til slutt :)

 

Kjempe innsats av Thomas som arrangerete dette : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke kom.

Måtte sitte i kø på E6 i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir du var savnet! Ja ja..takker...ja været må være bedre når dette gjentas!

 

Var ikke veldig gøy å rydde idag, men været var iallefall bedre en da jeg bar alt andre veien igår...

 

Men å prøvekjøre denne midt i ryddinga hjalp jo ganske mye...

Hadde litt dårlig tid til å få prøvd den, men jeg skremte vettet av en syklist da vi tok klampen i bånn rett vedsiden av han og den ubeskrivelige følelsen å suse bortover i 130,ta gassen i gulvet å høre det samme SINNSYKT FANTASTISKE vrææælet bakfra enda en gang og bli dytta inn i setet...FOR EN BIL! Liker ikke fronten, men rumpa er bare dritfin med to rør så store at hue til en viss herr Larsen kunne fint plasseres inni tror jeg..nesten! Bildene fra kvelden kommer ikveld/natt/imorra engang.

 

EDIT: Henta litt info fra Autofil sida: Chevrolet SSR, 2,2 tonn, 5,3L V8 300hk. 0-100 på 7,6sek.

(greit å flytte 2,2 tonn på 7,6 sek)

SSR og meg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke var tilstede så måtte jeg flytte hele grillingsen inn på den forfallene råttene låven siden været var som det var:

Grill på låven.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.