VACN Vålerbanen august 2020!

Anbefalte innlegg

vålerbildebanner20.png

 

Good news alle sammen!

Vi SKAL arrangere treffet i august! Vi kommer til å følge retningslinjer gitt av regjeringen og FHI, men vi i hovestyret jobber hardt nå med planleggingen på gjennomføringen av dette treffet.

Prislister, informasjon og annet vil nok dukke opp på web/facebook/forum i starten av juli. Det er en begrensning på 200 i samlinger enda, så vi må ha dette i bakhodet. 

 

Stay tuned! :)

 

 

Program, priser og info-artikkel: VACN Våler August 2020

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeeldig good news:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jeg er en helt ny medlem og vet svært lite om VCAN klubben. Men som R8 eier er jeg svært interssert i å vite det som skjer i resten av 2020. Vålerbanen frister masse og vil melde meg på snarest. Hvor gjør jeg det ? 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jon og velkommen! Snopent med R8 også, blir kjekt å se den rundt banen.

Det er nok info på vei om ikke lenge tenker jeg, men sånn som normalen har vært er det ofte en forhåndspåmelding som sikkert blir annonsert her pluss at man kan melde seg på direkte ved banen. Ofte fordel med forhåndspåmelding for å spare tid med registrering på banen, kan da gå rett til teknisk kontroll og førermøte.

Et godt tips er å ha rykende fersk bremseveske, testen slår fort ut her: smil :

 

Her kan du lese litt om fjorårets vårtreff så ser du hvordan det normalt legges opp:

Vårtreff 2019

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jon og velkommen! 

 

Vi holder på med planlegging av Vålertreffet 7-8 august og vi nærmer oss klare til å pushe ut en del informasjon ang det og hvordan det blir i forhold til Covid-19. 

 

Informasjon vil bli sendt ut i flere kanaler så stay tuned! 

 

Vi er mange som gleder oss til å komme oss utpå banen igjen! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er første post oppdatert med informasjon! 

 

Som dere ser så blir det forhåndspåmelding, det er viktig at dere leser hele artikkelen. Vi har prøvd å gjøre det så oversiktlig som mulig, men med tanke på tidspress, ferier, og annet så kan det være glipper her og der på informasjonen. Så spør gjerne om det er noe dere lurer på! :)

 

Så er det bare å glede seg til treff! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skriver forhåndspåmelding. Er dette da betaling for enten kjøring eller passasjer som gjelder da eller har dere glemt en link noen plass? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gledes ! :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er siste frist for å ankomme utstilling, og er det mulighet for å vaske bilen sin på området?

Det står bare når det er ferdig og når premieutdelingen er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Når er siste frist for å ankomme utstilling, og er det mulighet for å vaske bilen sin på området?

Det står bare når det er ferdig og når premieutdelingen er.

 

Slik jeg tolker det på Facebook utgår utstilling og tildels publikum 😔 Kun banekjøring blir prioritert. Ser ut til at tidsskjema, og øvrig info er litt misvisende. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Dere skriver forhåndspåmelding. Er dette da betaling for enten kjøring eller passasjer som gjelder da eller har dere glemt en link noen plass? 

Her var det noe som kunne kommet frem tydeligere ja. 

Oppdatert artikkelen nå. 

 

Her kan du forhåndspåmelde deg:

https://vacn.no/store/category/4-vålerbanen-august-2020/ 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Når er siste frist for å ankomme utstilling, og er det mulighet for å vaske bilen sin på området?

Det står bare når det er ferdig og når premieutdelingen er.

 

Her er det litt informasjon som mangler og feil i programmet, foreløpig så er dette et treff for kjøring grunnet økonomiske grunner. Et treff for deltakere og ikke tilskuere. Vi har lagt ut 200 lisenser for kjøring og hvis de blir alle solgt så har vi nådd grensen av hva FHI/Regjeringa tillater for arrangementer.

 

Men! Vi skal ha et nytt arbeidsmøte 20 juli, og hvis det fortsatt er mange usolgte lisenser så vil vi vurdere om vi skal åpne for utstilling. 

 

Beklager litt misvisende informasjon her. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Her var det noe som kunne kommet frem tydeligere ja. 

Oppdatert artikkelen nå. 

 

Her kan du forhåndspåmelde deg:

https://vacn.no/store/category/4-vålerbanen-august-2020/ 

 

 

Her er det litt informasjon som mangler og feil i programmet, foreløpig så er dette et treff for kjøring grunnet økonomiske grunner. Et treff for deltakere og ikke tilskuere. Vi har lagt ut 200 lisenser for kjøring og hvis de blir alle solgt så har vi nådd grensen av hva FHI/Regjeringa tillater for arrangementer.

 

Men! Vi skal ha et nytt arbeidsmøte 20 juli, og hvis det fortsatt er mange usolgte lisenser så vil vi vurdere om vi skal åpne for utstilling. 

 

Beklager litt misvisende informasjon her. 

 

Ja ok, det komm ikke helt frem. Men da vet jeg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er kun mulig å komme på treff i år om en skal kjøre på banen? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Så det er kun mulig å komme på treff i år om en skal kjøre på banen? 

 

Som jeg skrev til Thomas så må vi prioritere kjøring av økonomiske grunner. Dette blir primært et treff for deltakere og ikke tilskuere. Hvis det lar seg gjøre med antall påmeldte til kjøring så vil vi vurdere å åpne for utstilling. Dette er noe vi skal diskutere senere denne måneden. Blir dessverre ikke et vanlig treff i år. Er vanskelig med restriksjoner på 200 personer. 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om å komme innom siden vi kjører forbi der på vei opp igjen fra ferie på sørlandet, men da utgår vel det. Synd

 

C9405299-91A6-4371-8F5A-CD2224D86714.jpeg.6fa362695fd776642523ee85c6b82e00.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man "kjøper" seg vel sånn sett plass dersom man kjøper passasjerforsikring? :) Alltids gøy med en tur utpå banen i passasjersetet :D  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herved påmeldt :D Herregud som jeg gleder meg! :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags biler kommer a?😃

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt👍🏻 Da er det bare å preppe bil og glede seg😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om viktigheten om at dere forbereder bilene til teknisk kontroll!

 

Teknisk kontroll av alle biler som skal kjøre - VIKTIG
Alle biler skal gjennom en teknisk kontroll før de får kjøre. Dette tas på banekjøringsdagen utført av klubbens tekniske kontrollører. Mer info om dette i reglementet, et kort sammendrag over de viktigste punktene.

HUSK AT DET ER FØRERS EGET ANSVAR AT BILEN GÅR GJENNOM TEKNISK NÅR DU SKAL PÅ KONTROLL, DET ER INGEN TILBAKEBETALING AV PÅMELDINGSAVGIFT OM DU IKKE GÅR GJENNOM TEKNISK:

  • Bremsevæske må tåle minst 200 grader
  • Biler som går på E85 må merkes tydelig med dette (klistremerker kan kjøpes i sekretariat)
  • Batteri må sitte godt fast (også de som sitter i originalt feste)
  • Stoler må være forsvarlig festet (originale stoler med litt "slark" er ok)
  • Alt av lys på bilen må fungere, dette gjelder også blinklys foran OG bak (i klasse 3 holder det med et kjørelys foran)
  • dB må ikke overstige 90dB på 4500rpm, målt 0,5m bak i 45graders vinkel ifra eksos.
  • Bøttestoler i kombinasjon med firepunktsele er kun tillatt om det er bur i bilen. Man kan kjøre med bøttestol uten bur, men da må original trepunktsele benyttes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har bestilt banekjøring 1 dag . Order #5515 . Jeg har kun mulighet til å kjøre på lørdag den 8. Kan dere være så snill å reservere plass til meg på lørdag den 8 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Det samme gjelder meg, kun lørdagen er mulig.

Ordre #5488

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei! Jeg har bestilt banekjøring 1 dag . Order #5515 . Jeg har kun mulighet til å kjøre på lørdag den 8. Kan dere være så snill å reservere plass til meg på lørdag den 8 ?

Jeg gleder meg som en unge på julaften!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei! Jeg har bestilt banekjøring 1 dag . Order #5515 . Jeg har kun mulighet til å kjøre på lørdag den 8. Kan dere være så snill å reservere plass til meg på lørdag den 8 ?

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei.

Det samme gjelder meg, kun lørdagen er mulig.

Ordre #5488

 

Det skal vi ordne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.