VACN Vålerbanen august 2020!

Anbefalte innlegg

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Det skla vi ordne.

Hei! Tusen takk. Jeg er nybegynner så glede meg som en unge på julaften.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Vi gleder oss også. Husk å komme tidlig nok til at du får med deg førermøtet på lørdag morgen (ute de får du ikke kjøre).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Bare hyggelig. Vi gleder oss også. Husk å komme tidlig nok til at du får med deg førermøtet på lørdag morgen (ute de får du ikke kjøre).

Hei! ja jeg skal være tidlig ute, ca kl 8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Da sees vi på lørdag den 8. august.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ikke si ifra at man har meldt seg på? dere sjekker vel det selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Må vel ikke si ifra at man har meldt seg på? dere sjekker vel det selv?

 

Jeg sier ikke ifra at jeg har meldt meg på. Jeg tenkte det var greit å si ifra at jeg kun har mulighet til å kjøre på lørdagen den 8.

Plutselig er det for mange som skal kjøre på lørdag og da er det vell ikke sikkert at jeg får muigheten? Det er for dårlig opplyst om hvordan man deler opp kjøringen på de forskjellige dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Må vel ikke si ifra at man har meldt seg på? dere sjekker vel det selv?

Vi sjekker.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Jeg sier ikke ifra at jeg har meldt meg på. Jeg tenkte det var greit å si ifra at jeg kun har mulighet til å kjøre på lørdagen den 8.

Plutselig er det for mange som skal kjøre på lørdag og da er det vell ikke sikkert at jeg får muigheten? Det er for dårlig opplyst om hvordan man deler opp kjøringen på de forskjellige dagene.

Dette har vi kontroll på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vi sjekker.

 

Dette har vi kontroll på.

Er det noe sak. Supert. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har forhåndspåmeldt meg for kjøring 8 august. Ser her at medlemmer refererer til sitt ordrenr. Jeg har ikke fått noe slikt - kan dere verifisere min påmelding ?

Videre- hva ble beslutningen om utstilling? 

 

Mvh

Ola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei, har forhåndspåmeldt meg for kjøring 8 august. Ser her at medlemmer refererer til sitt ordrenr. Jeg har ikke fått noe slikt - kan dere verifisere min påmelding ?

Videre- hva ble beslutningen om utstilling? 

 

Mvh

Ola

Skal ikke være nødvendig å referere her :) Du får en ordre bekreftelse på mail når du er forhåndspåmeldt, sjekk junk/spam innboksen din. 

Hvis ikke, så ta kontakt med medlemservice. Litt enklere å sjekke opp ting der.

 

Forhåndspåmelding for andre merker ble åpnet på mandag, så det blir å se ann hvordan registrerings-trenden blir. Slik at vi kan estimere sånn ca. hvor mange som kommer. Så ikke besluttet foreløpig, men kommer nok snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Skal ikke være nødvendig å referere her :) Du får en ordre bekreftelse på mail når du er forhåndspåmeldt, sjekk junk/spam innboksen din. 

Hvis ikke, så ta kontakt med medlemservice. Litt enklere å sjekke opp ting der.

 

Forhåndspåmelding for andre merker ble åpnet på mandag, så det blir å se ann hvordan registrerings-trenden blir. Slik at vi kan estimere sånn ca. hvor mange som kommer. Så ikke besluttet foreløpig, men kommer nok snart :)

Ok, jeg har ikke fått mail fra klubben. Da legger jeg inn ny påmelding i stedet for å spare tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei, har forhåndspåmeldt meg for kjøring 8 august. Ser her at medlemmer refererer til sitt ordrenr. Jeg har ikke fått noe slikt - kan dere verifisere min påmelding ?

Videre- hva ble beslutningen om utstilling? 

 

Mvh

Ola

 

Jeg kan verifisere din påmelding i dag kl 11:20 med refransenr 5573 og 5574. Vi sees på lørdagen på Våler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Jeg kan verifisere din påmelding i dag kl 11:20 med refransenr 5573 og 5574. Vi sees på lørdagen på Våler!

Flott! Takk for det👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den påmeldingen til ekstra sjofør. Gjelder det for begge dagene? Eller er det kun pr dag? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg er nybegynner, det er først gang jeg kjører på bane med VACN. Det jeg lurer på er om det er et bestemt sted hvor man kan stå og for eksempel flytte om på hjulene på bilen og gjøre små justeringer av coilovers osv? Er dette i depotområdet? Jeg tenker på under selve banekjøringen og  mellom heatene og mellom kjøre møte 1 og 2 på lørdagen. Er det slik at det er påbudt med presenning under bilen? Kan jeg finne meg en fast ledig plass hvor jeg har mulighet til å skru på bilen vis det skulle trengs?  Kan jeg oppbevare verktøyet mitt på en fast plass?  Det er vell ikke noe tyveri av verktøy på et så seriøst arrangement som VACN? Eller finnes det sted for oppbevaring av verktøy som er sikkert? Det var mange spørsmål på en gang. Vis noen er så snille og svarer meg på spørsmålene så blir jeg veldig glad og føler meg trygg til å kjøre på bane med VACN. Jeg gleder meg så mye at jeg har ikke ord. Dette blir drit kult. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei! Jeg er nybegynner, det er først gang jeg kjører på bane med VACN. Det jeg lurer på er om det er et bestemt sted hvor man kan stå og for eksempel flytte om på hjulene på bilen og gjøre små justeringer av coilovers osv? Er dette i depotområdet? Jeg tenker på under selve banekjøringen og  mellom heatene og mellom kjøre møte 1 og 2 på lørdagen. Er det slik at det er påbudt med presenning under bilen? Kan jeg finne meg en fast ledig plass hvor jeg har mulighet til å skru på bilen vis det skulle trengs?  Kan jeg oppbevare verktøyet mitt på en fast plass?  Det er vell ikke noe tyveri av verktøy på et så seriøst arrangement som VACN? Eller finnes det sted for oppbevaring av verktøy som er sikkert? Det var mange spørsmål på en gang. Vis noen er så snille og svarer meg på spørsmålene så blir jeg veldig glad og føler meg trygg til å kjøre på bane med VACN. Jeg gleder meg så mye at jeg har ikke ord. Dette blir drit kult. 

Hei, 

1. Hele depo område brukes til parkering og evt skruing mellom heat. 

2.Krav til PVC-presenning under bilen om du parkerer på asfalten og bruker bilen til banekjøring. Fører/Eier av kjøretøy som lekker væske på asfalt må akseptere å bli stilt økonomisk ansvarlig

3. Du kan absolutt finne deg en plass hvor du har utstyr og verktøy, husk ingen løse gjenstander i bilen under kjøring.

4. Jeg har ikke hørt om tyveri på dagtid, men det har forekommet tyveri på kvelden. Du står selv ansvarlig for utstyret ditt, og vi har ingen garanti for om noe skulle bli stjelt, men sannsynligheten er svært liten.

5. vi har ingen plasser du kan låse inn verktøy

 

til slutt,  sjekk att batteri er festet og ny og fersk bremsevæske viss ikke kommer du ikke gjennom teknisk. Anbefaler å bytte før treff om du ikke nettopp har byttet, kijpt å stå der på Lørdag og ikke få kjørt. 

Husk også  hjelm, hansker og heldekkende tøy i brannhemmende materiale, ull eller bomull. anbefaler også at du leser grundig gjennom reglene for banekjøring :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

 

Hei, 

1. Hele depo område brukes til parkering og evt skruing mellom heat. 

2.Krav til PVC-presenning under bilen om du parkerer på asfalten og bruker bilen til banekjøring. Fører/Eier av kjøretøy som lekker væske på asfalt må akseptere å bli stilt økonomisk ansvarlig

3. Du kan absolutt finne deg en plass hvor du har utstyr og verktøy, husk ingen løse gjenstander i bilen under kjøring.

4. Jeg har ikke hørt om tyveri på dagtid, men det har forekommet tyveri på kvelden. Du står selv ansvarlig for utstyret ditt, og vi har ingen garanti for om noe skulle bli stjelt, men sannsynligheten er svært liten.

5. vi har ingen plasser du kan låse inn verktøy

 

til slutt,  sjekk att batteri er festet og ny og fersk bremsevæske viss ikke kommer du ikke gjennom teknisk. Anbefaler å bytte før treff om du ikke nettopp har byttet, kijpt å stå der på Lørdag og ikke få kjørt. 

Husk også  hjelm, hansker og heldekkende tøy i brannhemmende materiale, ull eller bomull. anbefaler også at du leser grundig gjennom reglene for banekjøring :)

 

Tusen takk for informasjon. 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har type depopresening...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Biltema har type depopresening...

Da har jeg gått til innkjøp av depot matte. Bremevæsken ble bytte for ca 8 uker siden. Jeg målte den i går, grønnt lys det vil si under 1% vann og det er motul racing væske.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Da har jeg gått til innkjøp av depot matte. Bremevæsken ble bytte for ca 8 uker siden. Jeg målte den i går, grønnt lys det vil si under 1% vann og det er motul racing væske.

 

 

19-0000_xl_3 (2).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Da har jeg gått til innkjøp av depot matte. Bremevæsken ble bytte for ca 8 uker siden. Jeg målte den i går, grønnt lys det vil si under 1% vann og det er motul racing væske.

 

Kjører med Motul 5.1 væske selv og det funker helt knall :)

Bare å glede seg nå, dette blir bra! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kjører med Motul 5.1 væske selv og det funker helt knall :)

Bare å glede seg nå, dette blir bra! 

Hei! Ja jeg gleder meg veldig. 

Jeg tar en ekstra sjekk på bilen min nå i helgen for å se at absolutt alt fungerer som det skal. ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt for en banedag, kommer opp fredag ettermiddag og tenker prøve banen på lørdag:)

 

Blir premiere på banekjøring på Lancia'n, bare å lade slepetau og bilhengere de som vil tjene penger: do :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an med antall deltakere - blir det noe rom for tilskuere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.