VACN Vålerbanen august 2020!

Anbefalte innlegg

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kjører med Motul 5.1 væske selv og det funker helt knall :)

Bare å glede seg nå, dette blir bra! 

Hei! Ja jeg gleder meg veldig. 

Jeg tar en ekstra sjekk på bilen min nå i helgen for å se at absolutt alt fungerer som det skal. ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg er som sagt nybegynner. 

Det står at det blir kjørt heat på 20 min. Må man kjøre i 20 min eller kan jeg for eksempel kjøre av etter 15 min for å spare litt på dekken og bremseklossene? Vis det er mulig å kjøre litt kortere tid enn 20 min, og jeg velger å gå av etter 15 min, skal jeg da kjøre rett til køen? Eller hvordan fungerer det? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er heat på 20 min, og når "ditt" heat går kan du kjøre av og på når du vil :) Avhengig av køen selvfølgelig, men det bruker ikke å være så ille på våre treff. Du kan kjøre en runde om gangen om du ønsker det. Vinduet for kjøring er 20min om gangen :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei! Jeg er som sagt nybegynner. 

Det står at det blir kjørt heat på 20 min. Må man kjøre i 20 min eller kan jeg for eksempel kjøre av etter 15 min for å spare litt på dekken og bremseklossene? Vis det er mulig å kjøre litt kortere tid enn 20 min, og jeg velger å gå av etter 15 min, skal jeg da kjøre rett til køen? Eller hvordan fungerer det? 

Det er tre klasser, og hver klasse kjører i 20 min. Det betyr at når du kjører i din klasse så kan du kjøre i inntil 20 min (du kan  avslutte tidliggere). Når de 20 min i din klasse er ferdig, så må du vente i 40 min til det er di klasse sin tur igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står at det ikke er åpent for publikum. Hvem er det som får komme? Kun sjåfører og passasjerer? Medlemmer generelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det står at det ikke er åpent for publikum. Hvem er det som får komme? Kun sjåfører og passasjerer? Medlemmer generelt?

Foreløpig kun de som har forhåndsbetalt for enten kjøring, ekstra sjåfør eller passasjer. Vi er nødt til å ha kontroll på hvor mange vi slipper inn på område ettersom vi må holde oss under 200 personer.

Det blir tatt en avgjørelse en av de førstkommende dagene på om vi skal tillate utstilling/publikum, men det blir isåfall meget begrenset med plasser og bindende forhåndspåmelding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra Asker/Bærum/Drammen området (eller passerende), som har plass til en ribbet 8V topp hjemover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål vedr sikkerhetsutstyr, vil hjelm for scootercross og/eller alpint være godkjent? 

Brannhemmende klær; er det tilstrekkelig med vanlige klær (dagligdagse) i bomull? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. hjelm så har det vel holdt at hjelmen er E/ECE, trenger ikke FIA godkjenning. (For gatebil bruk iallefall.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at forhåndspåmelding lukkes 4. august. Vi trenger litt tid på å gå igjennom.

 

Svar om utstilling bør komme veldig snart! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Spørsmål vedr sikkerhetsutstyr, vil hjelm for scootercross og/eller alpint være godkjent? 

Brannhemmende klær; er det tilstrekkelig med vanlige klær (dagligdagse) i bomull? 

 

Spørs hvilken klasse du kjører. Om du har en bil i klasse 1 og 2 er heldekkende tøy godt nok, kjører du fullrigga bil i klasse 3 må du ha kjøredress, hansker og sko. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstilling
Etter å ha monitorert antall bestillinger inn på banekjøring, passasjerer og ekstra sjåfører har vi kommet frem til at det er plass til utstilling også. Så dette er gode nyheter for de som vil stille ut bilen sin på vårt treff.
Per i dag (30.07) har vi kun plass til 40 biler på utstillingen, så her må man forhåndspåmelde seg.

Merk: Det er ikke plass til passasjer! Så om du skal stille ut må du komme alene i bilen.Vi har en absolutt grense på 200 personer på eventet innenfor portene og dermed kan de som skal stille ut ikke ha med seg noen.
Forhåndspåmelding gjør du på mail i år, send en mail med følgende informasjon:
  • Fult navn
  • Registreringsnummer
  • Bil (merke/type)
  • Mobilnummer
Mailen sender du til morten@vacn.no
 
Her er det første mann/kvinne til mølla! Vi vil oppdatere Facebook/Instagram/Forumet når det er registrert 40 biler.

Kun meld deg på om du er 100% sikker på at du kommer!
Har du meldt deg på og dessverre ikke kan komme, si fra med en gang!

På grunn av årets situasjon er det følgende priser på utstillingen:
  • Medlemmer: 50 kr
  • Ikke-medlemmer: 100 kr
Betaling gjøres inne på området, alt via VIPPS!
 
Banekjøring
Vedrørende banekjøringen så har vi enda ledige plasser, både for helg- og dagskjøring. Det er også plass til flere passasjerer og ekstrasjåfører. Husk at du må forhåndspåmelde deg via denne linken:

https://vacn.no/store/category/4-v%C3%A5lerbanen-august-2020/

En veldig viktig presisering: Det er ikke plass til publikum på dette treffet, så vi har fokusert på de som skal kjøre og sitte på. Har du familien i bilen og bare skal svinge innom er det dessverre ikke mulighet for dette i år!

Så er du ikke på listen og forhåndspåmeldt når du kommer til porten må du dessverre snu, så ikke møt opp om du ikke har meldt deg på treffet!
 
Siste frist for forhåndspåmelding til treffet er tirsdag 4. august!
Vi gleder oss og ser frem til treffet, selv om det er litt skadeskutt i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Utstilling
Etter å ha monitorert antall bestillinger inn på banekjøring, passasjerer og ekstra sjåfører har vi kommet frem til at det er plass til utstilling også. Så dette er gode nyheter for de som vil stille ut bilen sin på vårt treff.
Per i dag (30.07) har vi kun plass til 40 biler på utstillingen, så her må man forhåndspåmelde seg.

Merk: Det er ikke plass til passasjer! Så om du skal stille ut må du komme alene i bilen.Vi har en absolutt grense på 200 personer på eventet innenfor portene og dermed kan de som skal stille ut ikke ha med seg noen.
Forhåndspåmelding gjør du på mail i år, send en mail med følgende informasjon:
  • Fult navn
  • Registreringsnummer
  • Bil (merke/type)
  • Mobilnummer
Mailen sender du til morten@vacn.no
 
Her er det første mann/kvinne til mølla! Vi vil oppdatere Facebook/Instagram/Forumet når det er registrert 40 biler.

Kun meld deg på om du er 100% sikker på at du kommer!
Har du meldt deg på og dessverre ikke kan komme, si fra med en gang!

På grunn av årets situasjon er det følgende priser på utstillingen:
  • Medlemmer: 50 kr
  • Ikke-medlemmer: 100 kr
Betaling gjøres inne på området, alt via VIPPS!
 
Banekjøring
Vedrørende banekjøringen så har vi enda ledige plasser, både for helg- og dagskjøring. Det er også plass til flere passasjerer og ekstrasjåfører. Husk at du må forhåndspåmelde deg via denne linken:

https://vacn.no/store/category/4-v%C3%A5lerbanen-august-2020/

En veldig viktig presisering: Det er ikke plass til publikum på dette treffet, så vi har fokusert på de som skal kjøre og sitte på. Har du familien i bilen og bare skal svinge innom er det dessverre ikke mulighet for dette i år!

Så er du ikke på listen og forhåndspåmeldt når du kommer til porten må du dessverre snu, så ikke møt opp om du ikke har meldt deg på treffet!
 
Siste frist for forhåndspåmelding til treffet er tirsdag 4. august!
Vi gleder oss og ser frem til treffet, selv om det er litt skadeskutt i år.

Det er jo veldig bra👍men vil det si at ekstra sjåfør (sønnen) på lørdagens banekjøring ikke slipper inn på utstillingen?

 

Mvh Ola

 
 
lagt til 0 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Spørs hvilken klasse du kjører. Om du har en bil i klasse 1 og 2 er heldekkende tøy godt nok, kjører du fullrigga bil i klasse 3 må du ha kjøredress, hansker og sko. :)

👍Vanlig bil dette, a4 1,8tq. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det er jo veldig bra👍men vil det si at ekstra sjåfør (sønnen) på lørdagens banekjøring ikke slipper inn på utstillingen?

 

Mvh Ola

 

Utstilling blir innenfor treff området. Alle som er forhåndspåmeldt kan se utstilling. Ønsker dere å stille ut en bil som også skal kjøre, send en mail til morten@vacn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha en passasjer som ikke er VACN-medlem, skal jeg bestille passasjerpris for medlem (meg) eller ikke medlem (han)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Skal ha en passasjer som ikke er VACN-medlem, skal jeg bestille passasjerpris for medlem (meg) eller ikke medlem (han)?

Hei. Du har kjøpt dags/helg til deg selv og skal ha en passasjer som ikke er medlem om jeg forstår deg rett? 

 

Hvis det er slik, så kan du be han kjøpe passasjerbillet selv da han ikke er medlem. Viktigste er at navnet hans kommer med, slik at han kommer inn på treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei. Du har kjøpt dags/helg til deg selv og skal ha en passasjer som ikke er medlem om jeg forstår deg rett? 

 

Hvis det er slik, så kan du be han kjøpe passasjerbillet selv da han ikke er medlem. Viktigste er at navnet hans kommer med, slik at han kommer inn på treffet :)

 

Da har jeg allerede gjort feil og betalt for passasjer med mitt navn. Ordlyden ved bestilling gjør det ganske klart at jeg bestiller forsikring til min passasjer, så da bestilte jeg som medlem og i mitt navn:ph34r: Hvis vi kan få gjort om det på et vis så gi gjerne en lyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Da har jeg allerede gjort feil og betalt for passasjer med mitt navn. Ordlyden ved bestilling gjør det ganske klart at jeg bestiller forsikring til min passasjer, så da bestilte jeg som medlem og i mitt navn:ph34r: Hvis vi kan få gjort om det på et vis så gi gjerne en lyd!

Hei, fikk dessverre ikke gjort om på det. Så jeg har kjørt en refundering på den slik at du/han kan bestille på nytt. 

Er som sagt første gang vi kjører den løsningen her, så helt klart mye vi kunne vært tydeligere på. Hele poenget er at vi får en liste over hvem som kommer på treffet, slik at vi har kontroll på antall personer på arrangement. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser her at jeg kan ha gjort en feil i bestillingen min også. Har bestilt ekstra sjåfør, men bestilte i mitt navn. Skal jeg da legge inn ny bestilling med ekstra sjåførs navn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ser her at jeg kan ha gjort en feil i bestillingen min også. Har bestilt ekstra sjåfør, men bestilte i mitt navn. Skal jeg da legge inn ny bestilling med ekstra sjåførs navn?

Hei,

Sender deg en PM. 

 

Hvis det er flere som har gjort feil i bestillingen. Send meg en PM. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for refundering Victor, da ber jeg passasjeren kjøpe passasjerplass som gjest i sitt navn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper alle har delt hyppig informasjon til alle som dere kjenner som skal at de MÅ forhåndspåmelde seg til treffet og at de ikke kommer inn porten om de ikke står på listen. Det ser ut til å enda være en del som tror at vi har åpent for publikum og lignende, kan dere hjelpe oss med å spre informasjonen? Nye innlegg er postet på facebook i dag. Vil helst ikke bruke fredag og lørdag på å sende folk hjem fra porten. :)

Er enda plass til flere biler både til kjøring og utstilling forresten! Vi burde jo klare å bli 200?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare dobbeltsjekke nå før eg å kona kjører til Våler fra Haugesund, campen (gressplenen) er åpen for alle? 

Bestilte hotell når dato kom ut, men skal ikke kjøre eller stille ut så satser på å få vert med på det sosiale på kveldstid. Så får vi heller nyte barnefri å se hva Elverum har å tilby på dagtid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Må bare dobbeltsjekke nå før eg å kona kjører til Våler fra Haugesund, campen (gressplenen) er åpen for alle? 

Bestilte hotell når dato kom ut, men skal ikke kjøre eller stille ut så satser på å få vert med på det sosiale på kveldstid. Så får vi heller nyte barnefri å se hva Elverum har å tilby på dagtid :P

 

Campen er åpen for alle, der er det ikke begrensninger annet enn at man bør holde en sosial distanse pga. covid-19. :) Men campen er ikke et område som vi har et offisielt arrangement på, så den faller ikke under 200-personer-grensen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk heller aldri noen mail etter kjøp av  passasjerlisens, men ser den ligger under «mitt abonnement» på hovedsiden, så går ut i fra alt er ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.