VACN Vålertreffet 12.-13. august 2022 - Utstillings- og banetreff!

Anbefalte innlegg

Driver å pakker bilen nå. Så ses i kveld👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra treff denne gangen. Fantastisk vær. Utrolig kjekt og se at det var så mange besøkende og deltakere. Vel blåst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et veldig bragjennomført treff. Alle rutiner er nå godt innarbeidet og jeg mener ting fungerer fint på banekjøring ihvertfall.

 

Noen fra hovedstyret som kan svare på hvor mange biler var påmeldt banekjøring totalt?

Og hvor mange utstillere?
Hvor mange trengs for at regnestykket skal gå i null ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk for et veldig bragjennomført treff. Alle rutiner er nå godt innarbeidet og jeg mener ting fungerer fint på banekjøring ihvertfall.

 

Noen fra hovedstyret som kan svare på hvor mange biler var påmeldt banekjøring totalt?

Og hvor mange utstillere?
Hvor mange trengs for at regnestykket skal gå i null ca?

Vi skal bare få summet oss etter treff og evaluere litt internt. 

 

Så skal vi komme med en tilbakemelding :) Vi er ihvertfall veldig fornøyd med dette treffet. 

 

Takk til alle som tok turen og gjorde dette treffet fantastisk, jeg storkoste meg ihvertfall! :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte mange gamle kjente på campen. Takk til de av dere som tok turen fra depot og ned på campen på kveldstid. 

 

Synd at vi blir delt opp på denne måten, er jo ikke ideelt for det sosiale sin del, men skjønner det er vanskelig pga regler utenfor klubbens kontroll. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetreff ! Ting går på skinner, masse kjøretid og inndeling i gruppene som skal kjøre går på sekundet :) kjempebra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kjempetreff ! Ting går på skinner, masse kjøretid og inndeling i gruppene som skal kjøre går på sekundet :) kjempebra!

 

Hva kjørte du ? 😁

Var der en tur på lørdag.

Er vel 15 år siden jeg var på treff sist så det var artig. Men jammen var det tamt med folk i forhold til i "gamle dager". 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært på vacn treff siden 2015, eller om det var 2016 - jeg syntes og det var tamt med folk ift hva jeg kunne huske fra sist gang. 

Uansett så var det veldig ålreit og være med på treff igjen og banekjøring var absolutt en inner-tier!

Enig med Roger - veldig ryddig og punktlig skifte mellom klassene på banekjøring. 

Takk til alle som tok turen innom å slo av en prat i depo.

Sees på banen i 2023 :)! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Hva kjørte du ? 😁

Var der en tur på lørdag.

Er vel 15 år siden jeg var på treff sist så det var artig. Men jammen var det tamt med folk i forhold til i "gamle dager". 


Jeg kjørte den eneste orange A3’n som var der :) kjørte i gruppe 2. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Veldig bra treff denne gangen. Fantastisk vær. Utrolig kjekt og se at det var så mange besøkende og deltakere. Vel blåst!

Helt enig! 

Og tusen takk til dere i styret og klubben som gjør det mulig å arrangere treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må berre henge meg på de positive tilbakemeldingene som har blitt skrevet her.. Ett solid gjennomført treff. Iallefall på banedelen som vi er der for. :) Og nå kan vi vell sei at det er innordnet veldig greit med tanke på baneinndelingen 1-2-3 :) Tommel opp og sees neste år 😁😁

received_1088299355388629.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.