#1 Posted June 27, 2022 (edited) VACN har glede av kunne arrangere åretes andre treff på Vålerbanen med utstilling og banekjøring. Vi arrangerer utstilling lørdag den 13. august – utstilling er gratis og er åpen for alle. Påmelding gjøres på treffet. Inngang til treffet koster kr 75 og gjelder for begge dagene. – hvis bilen din ikke er klar så er det på tide å begynne med klargjøring. Vålertreffet er et familievennlig treff som passer for alle aldre. Ta med familien og kom og se på mange flotte biler både på utstilling og på bane. Vi driver med ferdighetskjøring på bane. Det kan være en god opplevelse og få testet din og bilens grenser i trygge omgivelser. Vi deler inn i klasser etter effekt og erfaring. Nytt til dette treffet så vil forhåndspåmelding gi en rabatt i forhold til kjøp på treffet. Vi ønsker at de fleste skal benytte seg av forhåndspåmelding. Da dette gjør det lettere for oss å planlegge og dimensjonere treffet og redusere kontantomsetning. Du må fortsatt møte innom sekretariatet, men det sparer oss tid i å sjekke medlemskap og ta betaling. Vi tar ikke kontant betaling i sekretariatet, men vi tar kort og Vipps. Det vil i år være mulig å campe i depot for medlemmer og ikke medlemmer. Det er også en begrensning på maks 5 personer i et team (som skal kunne overnatte) Alkohol er ikke tillatt i depotet. I artikkelen linket nedenfor vil du finne priser og all informasjon du trenger for å delta på klubbens andre hovedtreff i august. Vi ses på Våler? Artikkel med program, priser, etc finner du her. (LINK) Forhåndspåmelding finner du her. (LINK) 8 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted June 27, 2022 Gjengen fra Møre skal stille sterkt :) 5 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted July 11, 2022 Blir depo åpent for overnatting fra tordag til fredag ? 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted July 17, 2022 Er alltid det Geir 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted July 24, 2022 Den er god :) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted July 25, 2022 Ift banekjøring og klasse inndeling: Regner man ut ifra effekt på nav eller i motor på bil som er trimmet ? Regner man ut i fra vekt i vognkort eller aktuell vekt på stedet ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted July 25, 2022 Er bilen i grenseland mellom klassene er det litt opp til fører, erfaren fører=Kl2, nybegynner=kl1 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 11.7.2022 den 20.39, Geir Kleven skrev: Blir depo åpent for overnatting fra tordag til fredag ? Det er åpent fra torsdag, men det bil ikke være mulig å ligge i depo fra lørdag til søndag da klubben har banen fra torsdag kveld til lørdag kveld. Merk at hvis man kommer tidlig torsdag må du vente til de som har banen torsdagen er ferdige før man begynner å rigge opp 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted August 4, 2022 Er det noen som kunne tenke seg å stille som funksjonærer på dette treffet? :D Vi trenger folk til blant annet teknisk :) Man blir også kompensert for arbeidet! 1 vakt er på ca 30 minutt :) 2 vakter: Gratis passasjerforsikring 4 vakter: Gratis kjøring 1-dag 6 vakter: Gratis kjøring 2-dager 8 vakter: Gratis kjøring og gratis mat 2 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted August 8, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement On 8/4/2022 at 9:42 PM, Magnus Johannessen Lie said: Er det noen som kunne tenke seg å stille som funksjonærer på dette treffet? :D Vi trenger folk til blant annet teknisk :) Man blir også kompensert for arbeidet! 1 vakt er på ca 30 minutt :) 2 vakter: Gratis passasjerforsikring 4 vakter: Gratis kjøring 1-dag 6 vakter: Gratis kjøring 2-dager 8 vakter: Gratis kjøring og gratis mat Litt sent, men kan kanskje ta på meg noen vakter om det fortsatt er behov :) 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted August 8, 2022 Hei Martin! Neida, ikke for sent! :) Når vil du? Har ledige vakter på teknisk både fredag og lørdag. 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted August 8, 2022 Kan ikke du sende liste eventuelt til martin.naeroe@gmail.com, så kan vi ta det derifra? :) 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted August 8, 2022 (edited) Så denne på Facebook, tittelen kan se ut som at utstilling også er for alle merker? Betyr dette at det også vil være kåring? Eller bare at du kan parkere på utstillingen selvom du ikke kjører Audi/VW? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted August 8, 2022 (edited) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement On 8/8/2022 at 12:00 PM, Anders Steen Thoresen said: Så denne på Facebook, tittelen kan se ut som at utstilling også er for alle merker? Betyr dette at det også kåring? Eller bare at du kan parkere på utstillingen om du ikke kjører Audi/VW? Her er iallefall lista over kåringer som blir gjort, så regner kanskje med at du er nødt å havne innenfor noen av disse for å bli premiert 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted August 8, 2022 Liva Draxen kan ta 2 vakter på fredag :) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted August 8, 2022 (edited) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.8.2022 den 12.02, Martin Nærø skrev: Her er iallefall lista over kåringer som blir gjort, så regner kanskje med at du er nødt å havne innenfor noen av disse for å bli premiert Ja så dette, men historisk (med unntak av noen år) så har utstilling alltid vært for vag (VW/Audi, noen ganger Skoda/Seat). Så ville vite det helt sikkert hva som planen for dette treffet. Det er kun de to øverste det er spesifisert merke. Min bil er forsåvidt vag, men greit å vite om jeg skal ta med meg shinebagen. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted August 8, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement On 8/8/2022 at 11:49 AM, Magnus Johannessen Lie said: Hei Martin! Neida, ikke for sent! :) Når vil du? Har ledige vakter på teknisk både fredag og lørdag. Satt iallefall og tenkte på 6 eller 8 vakter om det er aktuelt 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#17 Posted August 8, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.8.2022 den 12.45, Martin Nærø skrev: Satt iallefall og tenkte på 6 eller 8 vakter om det er aktuelt Flott! Det skal vi få ordna :) Vi tar det videre på mail, sitter på jobb for øyeblikket så det blir litt imellom "slagene" her :) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#18 Posted August 8, 2022 Ta med shinebagen... og så har jeg lovt å si fra om følgende : "Fruen må også få lovt til å kjøre Porschen på banen!" 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#19 Posted August 8, 2022 (edited) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.8.2022 den 13.33, Hans-Peter Röder skrev: Ta med shinebagen... og så har jeg lovt å si fra om følgende : "Fruen må også få lovt til å kjøre Porschen på banen!" Supert, da blir det utstilling på meg. Får dessverre ikke tak i nye bremseskiver foran i tide. Hun får lov, utfordringen er å få barnefri så begge får dratt. Edit: kan se ut som fruen må jobbe lørdag, så da var vi like langt. 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#20 Posted August 8, 2022 Fader... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#21 Posted August 8, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.8.2022 den 13.51, Hans-Peter Röder skrev: Fader... Jobber med plan B, ikke helt gitt opp enda. 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#22 Posted August 8, 2022 Flott. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#23 Posted August 9, 2022 Minner om at forhåndspåmelding stenger i morgen onsdag kl. 2200. Etter dette så blir det et drop-in gebyr. Gjelder ikke Passasjerforsikring. Vi kjører lik utstilling som Juni-treffet :) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#24 Posted August 9, 2022 Veldig bra promotering av treffet på facebook osv denne gangen! Jeg har en følelse av at det blir bra oppmøte 😀 7 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#25 Posted August 10, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 10.8.2022 den 0.42, Jon Arne Steinsvik skrev: Veldig bra promotering av treffet på facebook osv denne gangen! Jeg har en følelse av at det blir bra oppmøte 😀 Ja jeg hadde ikke fått det med meg hadde det ikke vært for FB promotering 👍😁 Mange år siden jeg har vært på VACN treff nå ! 3 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...