Anbefalte innlegg

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Dere legger nok ned mye arbeide ifbm drifting av klubb og div bane treff. Så Good Job der. Men ang slik som denne dagens kjøring og usikkerheten ifbm reglement for hvilke typer kjøretøy dom kan delta var svært uheldig. Men fint for dem som kan delta.

Stiller derfor et enkelt spm i denne tråden som jeg håper dere kan svare på. Og dersom om noe er uklart så anbefaler jeg at det blir sjekka opp i lenge før treff på Sokendal sammen Med KARN. 

Spørsmål er som følger. Blir det mulig og kjøre med biler som på VACN sine treff på KARN Sokndal treffet? (Tenker da på f.eks meg selv med avskilta bil men med Engangslisens som på "våre" treff). 

Start gjerne egen tråd ang Sokndal treffet for ryddighetens skyld i denne tråden.

Ha en fin kveld videre. Så håper jeg dem som har vert på rudskogen i dag har fått kost seg :)

 

Vi tar lærdom av dette arrangementet og samarbeidet vi hadde på Rudskogen med KARN. Er diverse ting vi i hovedstyret skulle ønske var bedre, ting vi kunne gjort annerledes og helt klart vi burde vært mye klarere med informasjon ut ang. reglementet. Vi ser frustrasjonen rundt banebiler, og hvor uheldig det er for klubbens medlemmer. 

 

Hvis det skal være et samarbeid igjen så kommer vi nok til å gjøre en del ting annerledes. Vi har ikke rukket å få summet oss etter treffet ennå. Men kan nevne et par ting her:

- At vi får vårt eget område, for oss. Slik at vi kan være litt mer samlet og ikke stå bak alt av gateregistrerte biler som skulle på banen. 

- At vi får nok plass til å kunne arrangere en utstilling. 

- Reglementet for hvem som får kjøre. 

- Listen fortsetter. 

 

Takk til alle som tok turen innom, trivelig å møte mange av dere igjen! Håper å se dere igjen på Våler i august, som blir som dere er vandt til :) 

 

Ang. Sokndal. 

Dette treffet er vi kun invitert til, så vi får litt mindre stemme her. Men vi skal gå tidlig i dialog med KARN om muligheten for avskilta biler. Litt av problematikken er at man må ha ulike heats for registrerte og uregistrerte. Slik på Rudskogen, hvor BCCN, Corsa, og B-Zero kjører løp utenom "stradale" heatsa så ville det blitt veldig lite kjøring om de skulle hatt enda et heat for uregistrerte biler. 

 

Den informasjonen jeg sitter med foreløpig så er det B-Zero som har leid Sokndal hele helgen, og de skulle være ferdig å kjøre lørdag så KARN får søndagen til kjøring. Vet ikke hvor mange timer med kjøring det blir ennå. 

 

Skulle vi få lov til å ha uregistrerte biler, så er vi avhengig at det er nok som møter opp til å kjøre disse heatsa og. 

 

Skal få laget en egen tråd for Sokndal som vi kan holde dere oppdatert i egen tråd. Sitter på jobb, så skal prøve å få gjort det iløpet av dagen :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vi tar lærdom av dette arrangementet og samarbeidet vi hadde på Rudskogen med KARN. Er diverse ting vi i hovedstyret skulle ønske var bedre, ting vi kunne gjort annerledes og helt klart vi burde vært mye klarere med informasjon ut ang. reglementet. Vi ser frustrasjonen rundt banebiler, og hvor uheldig det er for klubbens medlemmer. 

 

Hvis det skal være et samarbeid igjen så kommer vi nok til å gjøre en del ting annerledes. Vi har ikke rukket å få summet oss etter treffet ennå. Men kan nevne et par ting her:

- At vi får vårt eget område, for oss. Slik at vi kan være litt mer samlet og ikke stå bak alt av gateregistrerte biler som skulle på banen. 

- At vi får nok plass til å kunne arrangere en utstilling. 

- Reglementet for hvem som får kjøre. 

- Listen fortsetter. 

 

Takk til alle som tok turen innom, trivelig å møte mange av dere igjen! Håper å se dere igjen på Våler i august, som blir som dere er vandt til :) 

 

Ang. Sokndal. 

Dette treffet er vi kun invitert til, så vi får litt mindre stemme her. Men vi skal gå tidlig i dialog med KARN om muligheten for avskilta biler. Litt av problematikken er at man må ha ulike heats for registrerte og uregistrerte. Slik på Rudskogen, hvor BCCN, Corsa, og B-Zero kjører løp utenom "stradale" heatsa så ville det blitt veldig lite kjøring om de skulle hatt enda et heat for uregistrerte biler. 

 

Den informasjonen jeg sitter med foreløpig så er det B-Zero som har leid Sokndal hele helgen, og de skulle være ferdig å kjøre lørdag så KARN får søndagen til kjøring. Vet ikke hvor mange timer med kjøring det blir ennå. 

 

Skulle vi få lov til å ha uregistrerte biler, så er vi avhengig at det er nok som møter opp til å kjøre disse heatsa og. 

 

Skal få laget en egen tråd for Sokndal som vi kan holde dere oppdatert i egen tråd. Sitter på jobb, så skal prøve å få gjort det iløpet av dagen :) 

Det ble da kjørt 3 forskjellige heat utenom B-zero, Corsa og bmwccn?

 

Jeg fikk ikke med meg inndelingen annet enn at 2 av heatene så ut til å gå med registrerte biler og 1 med biler uten skilt?

 

Snakket med en bekjent på plassen som har bil på "rally" skilt, riktignok hvite, men med begrensing i vognkort på bruk. Han har også hastighetslisens på bilen og fikk da beskjed om at han kunne velge mellom veibil heat og lisens heat. 

Så da kunne vel alle fått kjøre så lenge det blir innløst engangslisens eller bilen har lisens?

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planlegger tur til Våler.

Finner lite info om overnatting, priser utenom banekjøring osv.
Finnes denne infoen noe sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det ble da kjørt 3 forskjellige heat utenom B-zero, Corsa og bmwccn?

 

Jeg fikk ikke med meg inndelingen annet enn at 2 av heatene så ut til å gå med registrerte biler og 1 med biler uten skilt?

 

Snakket med en bekjent på plassen som har bil på "rally" skilt, riktignok hvite, men med begrensing i vognkort på bruk. Han har også hastighetslisens på bilen og fikk da beskjed om at han kunne velge mellom veibil heat og lisens heat. 

Så da kunne vel alle fått kjøre så lenge det blir innløst engangslisens eller bilen har lisens?

 

 

Det var 3 ulike heat:

1. Stradale (gateregistrerte biler)

2. B-Zero

3. Corsa og BMWCCN. 

 

Alle gateregistrerte biler kjørte sammen i 1 heat. Men til tider så hadde gateregistrerte 2 heat etterhverandre. 

 

Det med "rally" skilt er nytt for meg, så fremt bilen kan kjøres på offentlig vei så kunne han kjøre "stradale". 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Planlegger tur til Våler.

Finner lite info om overnatting, priser utenom banekjøring osv.
Finnes denne infoen noe sted?

Datoen er 4,-5. august, på Vålerbanen. Det er mulighet til telting/camping på egen gressplen ved Vålerbanen. Også mulighet til å booke hotell på Vålerbanen https://www.vaalerbanen.no/overnatting/vaalerbanen-hotell

 

Det ligger lite informasjon ute ennå, det er fordi programmet, priser, etc ikke er klare. Det jobbes med og blir publisert så fort alt er klart. Datoen er ihvertfall spikret :) 

 

Edit:

Oppdatert første posten med linker til egne disksjonstråder om Hovedtreffet på Vålerbanen og banekjøring på Sokndal med KARN. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert første post med våler artikkel :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert første post med treff på Møller Medvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høstcruise 24. september er dessverre avlyst. 

 

Dette grunnet dårlig oppmøte både på Vårcruise og Møller Medvind treffet. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an med banetreff for 2024?. Ser flere andre klubber nå har kommet med datoer for banekjøring 2024. Kanskje være litt på nå så en slipper samme resultat som i år ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvordan ligger det an med banetreff for 2024?. Ser flere andre klubber nå har kommet med datoer for banekjøring 2024. Kanskje være litt på nå så en slipper samme resultat som i år ;) 

Det jobbes med, vi publiserer så fort alt er klart. 

 

Fokuset har vært OMS den siste tia, så vi skal bare få samla oss igjen så kommer det en oppdatering etterhvert :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.