Anbefalte innlegg

Så moro da Arne, blitt Østfolding du også : ja : Du blir vel kanskje å se på noen lokallagstreff her i distriktet også da?

Tusen takk Knut-Ricard. ettersom jeg har skjønt så møtes dere i Sarpsborgområdet, men jeg aner ikke hvilken dag. Ikke umulig at det dukker opp en blå Audi der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes i Sarpsborg ja, kanskje noe langt fra Knapstad, men om du skulle ha tid og mulighet møtes vi den første søndagen i måneden kl.18.00.

 

Vi møtes da på parkeringsplassen utenfor Toys R Us som ligger rett ved E6 ( som eneste Toys i landet utenom Oslo, så burde være greit å finne ) ved siden av bl.a Dolly dimples, Tui Wok, Foyns gatekjøkken, McDonalds og Statoil, så her er det gode muligheter både for vask av bil og litt mat i "påsan" ;)

 

http://ostfold.vwaudi-club.no - står litt her også.. Velkommen til Østfold iallefall, selvom jeg antar du beholder din rolle som lokallagsleder for Oslo og vil ha mest tilknytning der.. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel hive med med her og. Jeg heter Frank Kaspersen,er 28 år jobber som Radiograf på Sykehuset i Østfold Fredrikstad. Bor I fredrikstad ja, og Radiografer er de som tar røntgenbilder om noen skulle lure.. : haha :

 

Kommer egentlig fra Mo i Rana, flyttet hit sommeren 2004, og må vel si meg fornøyd med klimaforandringene, og endel flere muligheter for for- eksempel og dra på biltreff... : smil :

 

Kan vel si det sån at jeg er Autofil, kort og greit. Nå er det sommer og biltreff som står høyt på prioriteringslista. Ellers har jeg nok og holde på med i fritia, driver med div sport og tuller ellers rundt for og få dagene til og gå..., og ja det hender det blir et par øl i helgene ja... : rock :

DSC00450.JPG

DSC00451.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Hei! Får vel presentere meg pent jeg og! Nina Marie her, 24 år, gift, og flytter inn i drømmehuset på Larkollen 10 august!

Så fra da blir jeg å regne som østfolding :o

Dere vil sikkert se meg kjøre rundt i en 2002 A4 avant, med 20" felger og caractere styling ++

a4_diablo1.jpg

a4r11.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til Østfold da Nina M. ! Finner oversikt over lokallagstreff etc. på forumet her..

Lekker bil ja, og felgene... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, får vel kanskje skrive meg inn jeg også. Jeg heter Magnus A. Carlsen, er 20 år og jobber som vekter i Securitas. Bor på Begby i Fredrikstad.

forum bilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i Sarpsborg, og jeg jobber med biler og biler opptar også mye av min fritid. Pr idag så kjører jeg ikke VAG men en BMW, meningen var at jeg skulle ha Audi i sommer men planene går ikke alltid slik dem skal, men jeg er Audi-mann, det er liksom det som er greia for meg så en dag bytter jeg nok ut kebabtralla mi eller gangsterbrakka mi ut med en fin fin Audi.

 

 

 

Bilder, og jada, feil merke og bla bla bla.....

Bmw740iaBakLiten.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel slenge meg på.

 

 

Bor på Halmstad i Rygge sammen med min samboer.

Er 27 år og jobber som adjunkt i ås kommune. Bodd her snart et år og trives veldig godt på bygda..Blei lei alt maset på Grünerløkka til slutt.

Har hatt en a4 avant 1.9tdi (8e) i snart et år og er meget fornøyd med den. Kunne tenkt meg en 1.8tq men med 30000km i året så blir det bare for dumt. : bh :

 

Vil bare si at det er mange fete vag i lokallaget.

 

mvh Ørjan

bilde til lokallag.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, slenger meg på jeg og da!

Jeg bor i Sarpsborg(Grålum). Jeg er 18år, og jeg er maler-lærling hos Odd Johansson & Co på Rolvsøy.. Jobber mest i Fr.stad og Moss..

Tja, har en Golf IV som dere ser på bildet.. :)

Min Golf IV 110liten.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen har vi mye pent her i lokallaget!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er denne tråden fortsatt igang?

Vel, jeg prøver meg!

 

Navnet er Anders Klemmetsen, 23år og bor i Moss. Jobber for tiden med å få meg jobb, ellers har jeg jobba i forsvaret i 3-4år tidligere. Som de fleste sikkert har gjettet så er bil (utrolig nok) hobby'n min også! :)

Solgte nylig golfen til en i sarpsborg som også er med i klubben, så dere som bor der nede kommer sikkert til å se den.

Ellers er jeg billøs akkuratt nå, men det kommer vel noen forandringer der snart :evil:

At det blir VAG kan vel røpes :D

 

ellers slenger jeg med et to bilder av gammelbilen.. (snufs)

Senka2.jpg

bilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har solgt den hit ja? Så den her om dagen, fet bil, så meget strøken ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, stemmer det.

Takk så mye for det KRS! den har blitt dulla med en god del også ;)

hehe, du vet jo hvordan det er.

Den gikk for nissepris også syntes jeg men.. skitt au.

Bare å stoppe å prate med han, supertrivelig kar! :D

Når jeg får nybilen så er jeg klar for litt chittchatt på mcdonalds jeg assa. har jo gått glipp av så og si alt av sammlinger i år :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at jeg har glemt å legge inn bilder av de nye bilene. Har jo etterhvert fått bytta ut begge 2:)

a4.jpg

touran2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sagt det før, men sier det igjen.. Flotte biler begge to Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!!

Veldig fornøyd jeg også, men må vel allikevel si at jeg er litt misunnlig på bilen din. Savner S4'en min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg vel skrive her jeg også, siden jeg har skaffet meg audi! En audi 80 1,9E

Odd Magnus Fredriksen, 25 år! Jobber som truckfører på Asko Øst i vestby!

Slenger inn et bilde også da!

DSCN1871 edit.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen.... :)

 

"Myccket snygg" automobil kan man si..... ;)

 

Kom på lokaltreffa, sees vi der..... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Skal nok dukke opp på treff utover ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: Du spiller vel ikke tilfeldigvis bedriftsfotball? tror kanskje vi spilte mot hverandre for en stund siden se. Mener det var bilen din jeg så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil Odd Magnus! Kom deg på treff ja, er førstkommende søndag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Skal til danmark i helga, så det kan bli litt vanskelig på søndag! Men hvor og når er det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fine biler her!

Tror vi er det lokallaget med flest pene biler :P

hehe

Forresten, da har jeg fått meg "ny" bil også;

 

1993 Audi S2 Avant!

ABY motor med div snacks. :D

Ifølge forrgie eier er det rundt 350 illsinte ponnier i motoren, men den har aldri blitt bremset så det er ikke bekreftet.

 

Hvis det er lokallagsmøte nå til søndagen så er jeg sugen på å ta meg en tur :D

Bilder og sånn kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja selvfølgelig...ser det nå ja...:)

se her ja,folk fra saltnes..mins min tid der med min deilige røde polo gti..gromme tider det der

første polon (1).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.