Anbefalte innlegg

Stemmer det Jørgen, spiller bedriftsfotball ja....

 

Var nok min bil du har sett ja........

 

Nå er det innebandy som gjelder utover vinteren..., og 4wd tur til Nord norge til Jul......... : rock :

 

Hvilken lag spiller du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av nybilen!

(gammle bilder tatt av forrgie eier da)

 

EDIT: skal bytte de lysebaklysa mot sota. Noen som har?

Untitled-1.jpg

864971-bilde3-bilde046.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er litt flaut... Har gått glipp av denne tråden æ gett! : eek :

 

Nok om det! Jeg heter Frank Robert Lande Johansen (hverken mer eller mindre...), er 23 år og bor i Halden. Jobber som mekaniker på Fresenius Kabi (produserer legemidler), og det har jeg gjort i 5,5 år. :)

 

Akkurat nå har jeg gjort om litt på bilparken, på grunn av tekniske problemer : bh :

Kjører nå en 98 Caddy 1,9 TDi, i stedet for en 86 urquattro med S4 motor og litt ekstra... Litt kjedeligere å putre rundt i Caddylac'en, men det er myyyyyyyyye billigere, også er det jo turbo i den også da, så det hjelper litt... :P

Untitled-1 copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd Magnus : Lokallagstreffene er den første søndagen i hver måned.. Det ligger en oversikt her under lokallagsdelen på forumet i en klistret tråd. Vi møtes da på parkeringsplassen utenfor Toys R Us rett ved E6 i Sarpsborg kl. 18.00.. Skjer ikke så mye der, men prater og juger litt og har det sosialt ;)

 

 

Anders : Gratulerer med kjempefin bil!! Forrige eier er vel også medlem så vidt jeg vet?

Spent på å kikke på denne om du kommer på søndag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Jørgen, spiller bedriftsfotball ja....

 

Var nok min bil du har sett ja........

 

Nå er det innebandy som gjelder utover vinteren..., og 4wd tur til Nord norge til Jul......... : rock :

 

Hvilken lag spiller du på?

 

Spiller på Kronos Titan. Ble spurt ang. innebandy også, men det er lissom ikke helt min greie :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders : Gratulerer med kjempefin bil!! Forrige eier er vel også medlem så vidt jeg vet?

Spent på å kikke på denne om du kommer på søndag

 

Takker! strålende fornøyd jeg så! :D

kommer jeg, med mindre bilen setter seg på bakbena og nekter.

Den halter litt om dagen da, men håper jeg får utbedret det føre treffet imorgen :)

 

Gleder meg til å se s4'n din og Knut Richard. og om mulig, andre s2'r fra klubben også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.