Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Funka bra det ikke sant?? : smil :

Joa.. Takk som slapp oss forbi, men du kunne ha skrudd av diskokula bakpå der i det vi kjørte forbi. Knaser mer i siden på bilen enn sånn knitretyggis jo. :P

Leif Egil vinner VM i pruting om han stiller til start. Hardere argumenter har jeg aldri sett!

"Hvorfor vil du ha 11? Jeg syns 10. Hvorfor akkurat 11 - vitsen med det a? Jeg selger min for 10!"

hahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa.. Takk som slapp oss forbi, men du kunne ha skrudd av diskokula bakpå der i det vi kjørte forbi. Knaser mer i siden på bilen enn sånn knitretyggis jo. :P

Leif Egil vinner VM i pruting om han stiller til start. Hardere argumenter har jeg aldri sett!

"Hvorfor vil du ha 11? Jeg syns 10. Hvorfor akkurat 11 - vitsen med det a? Jeg selger min for 10!"

hahaha

Jaggu fikk han ikke med en brukt statoilkopp (eller var det ny) og luft i dekka også :)

Apros Mesta... Spanderer du en vask på Opelen etter alt saltet du heiv på den Thomas? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for besøket...... Like greit dere glemte kamra i bilen, er ikke så mye å vise frem av cabben nå som den ligger brakk....

Og den selgeren måtte jeg se opp til gitt, bare 2.16 på sokkelesten......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alltid hyggelig å dra på besøk.. snart drar einserbyggerlauget nedover til en garasje ikke langt unna fredrikstad.. (stakkars)

Mr T. og jeg fant en artig sak på værste idag.. den er egentlig til å tenne påå hus og sånn.. men vi brukte den til noe anna.. FLAMETHROWER, :rolleye::nana:: dum :

050206_3.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

idag fikk marius vist seg fra sin sterke side..

etter å ha vist han hvor litt skruer sitter så kom han i gang.

smiiiil

kaldblod_2.sized.jpg

etter 30min (med litt hjelp) så var jævelen ute

kaldblod_3.sized.jpg

veit ikke hva han helt driver med, men babla noe om å lese motorkoden.. hehe

kaldblod.sized.jpg

og som det ikke var nok, så blei han forbanna.. slik som han nettop sa på irc, han var ganster'n i 9klasse... (se SÅ STERK A)

kaldblod_1.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DOHC

Takk for hjelpa!

Nå gjenstår bare det vanskelige.. :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DOHC

Takk for hjelpa!

Nå gjenstår bare det vanskelige.. :S

haha du syns jo dette var ***** :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye stress og rot de siste dagene, så tok i ett tak idag og rydda etter oss :)

næmen... serjogulvetjo

070206_2.sized.jpg

marius kan nesten ikke vente til å fortsette med denne :P

rydda verktøyet hans og... hihi blir vel til at han ikke finner dem :D

070206_G.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å svinge innom en gang snart jeg: vinke : , og ta noen leksjoner i plast sveising;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : : eek : : eek :

Hva har skjedd her?????!!!!11

070206_G.sized.jpg

Rydda jo : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å svinge innom en gang snart jeg: vinke : , og ta noen leksjoner i plast sveising;)

bare å komme det. er vel ikke mye plastsveising igjen dog

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Hater når folk rydder _for_ meg.. Sorry Rune Andre.. Sånn er'e når man ikke har råd til bensin. :P

Får prøve å komme meg opp igjen snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å komme det. er vel ikke mye plastsveising igjen dog

Har lyst på sånn fanger jeg Mr. RA he he, fikser det du?

Var kanskje noe sånt jeg kunne tenke meg evnt. bare sveise igjen blinklys hullene i fangeren evnt skilt plass og. Driver og skaffer meg en fanger jeg kan pusle litt med nå.....

Jeg får kanskje stikke innom en tur for en ide diskusjon he he

4776.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst på sånn fanger jeg Mr. RA he he, fikser det du?

Var kanskje noe sånt jeg kunne tenke meg evnt. bare sveise igjen blinklys hullene i fangeren evnt skilt plass og. Driver og skaffer meg en fanger jeg kan pusle litt med nå.....

Jeg får kanskje stikke innom en tur for en ide diskusjon he he

pent det der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var skummelt å besøke dissa gutta her, håper jeg ikke fikk noen varige men :)

Men stå på, bra dere fikk rydda opp, og laget mer plass til syke prosjekter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den franske bærta mi er blitt ordentlig syk :(

helvetesfranskehore_1.sized.jpg

ente med å demontere det meste for å få bukt med problemene, men det bare ballet på seg underveis. nå står det noen dager på værstetimelista gitt.

olja er grøtete, vann!! men toppen er hel og pakningen likefin. innsuget derimot ser ut som en sil av en eller anna grunn. så er det clutchen, så 2stk drivledd som modner for skifte, samt komplett coilpack/ledninger/plugger pluss diverse åndningsslanger som morknet pga belastningen (eller no sånt)

peilepinnehullet har i det siste fungert som en dyse hvor olje har sprutet rundt i hele motorrommet. ser ikke ut, men nå er bunn og topp avmontert vasket og tørket. all gammel olje er tørket/suugd ut,

gjenstår kun å handle deler og montere!!

MEN HVA FAAAN, SE TIL h***** å REIS DERE OPP A... Jobb... SKRU... FÅ LIV I DENNA FRANSKE maskina fra HELVET***

helvetesfranskehore.sized.jpg

(han kar'n til venstre er meg!! : vinke : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

late faen altså :P bare sitter på ræva hele tida.

martin, Ikke noe problem å lage en sånn fanger. har bare noen timer med plastsveis og x antall timer med sparkling og pussing. men fullt mulig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helvetesfranskehore_1.sized.jpeg :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

martin, Ikke noe problem å lage en sånn fanger. har bare noen timer med plastsveis og x antall timer med sparkling og pussing. men fullt mulig :D

Jeg får stikke innom en gang med fanger'n under armen og få noen tips jeg da;) Hadde vært fint og fått noen tips siden jeg er veldig usikker på åssen jeg skal gjøre det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får stikke innom en gang med fanger'n under armen og få noen tips jeg da;) Hadde vært fint og fått noen tips siden jeg er veldig usikker på åssen jeg skal gjøre det....

du er klar over at ting som havner på værste har jeg fri tilgang til??? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er klar over at ting som havner på værste har jeg fri tilgang til??? :D

Så du har det ja;) Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau. så fordel å ikke ta med dama :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag har "jeg" (les: Rune Andre) skrudd på einsern min for å prøve å få den til å gå igjen etter et visst oljetrykk-havari på E18 for en stund siden.

...

Det gikk ikke så bra. Motoren har skjært seg helt. BLÆ!

Såååh.. Nå blir det motorbytte.. Setter inn KR-motoren som egentlig skulle settes i toergolfen, og prøver å fikse opp PL-en. Kanskje det blir en liten turbo på den til slutt? Får se hva som dukker opp av penger og deler... :D

Hilsen

Marius Christoffersen

billøs

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Rune ikke er i verkstedet sitt og finner på nye (forsinkende) planer for sitt eget prosjekt eller skrur på alle andres biler så tar han seg faktisk tid til å komme inn til meg også.Her har vi resultatet etter at en utålmodig Rune skal hjem

DSC00499.jpg

Det er ikke like lett å kjøre fransk pug

DSC00500.jpg

Etter litt hjelp med sleping fra stasjonsvogna og Marius som dyttet som en helt kommer han løs og stiller "velvillig" foran kamera

DSC00501.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derskutten... Faktisk første gang jeg er innom denne tråden ! Får ta turen innom med perlelynet mitt når det er ferdig (ja, jeg har faktisk fått sendt karosseriet til lakkering :D), og kose litt VW med golf mafiaen... Mye er månedsleien på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.