Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Jeg ler og jeg ler :)

Det må være den tiny ass`en din det der RA : haha :

 

 

nope... thanx too mr BH hehe.. faen snudde ryggen til i noen min.. bare ugang vett. blikke spenn på dem :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ler og jeg ler :)

Det må være den tiny ass`en din det der RA : haha :

 

 

nope... thanx too mr BH hehe.. faen snudde ryggen til i noen min.. bare ugang vett. blikke spenn på dem :P

 

hehehehe... ikke bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og nå er jo Mr M og mr BH innventar hos oss..

skal du oppover før helga??

nei jeg skal ikke schruu... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, jaja bra det er noe som er positivt i hvertfall.

 

På vei opp til værste i dag hadde Marius et "lite" uhell på glattføre. dette var alt vi fant ut at var verdt å ta vare på fra vraket hans. :( men men, vi får bygge opp en ny. lar Marius få fortelle hendelsesforløpet. her er i hvertfall bilde :(

 

 

DSCN3525.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen miiiiiiiiin! :|

 

 

altså det som er planene, (siden maruis selv ikke forteller) er at vi nå skal ta Ein Reis bilen hans og skjøte på med denne. vi skal ha boggi framvogn og twin engine. noe ala verdens lengste limmo har. bilen blir nok noe framtung, men det kan hende blir kompansert med å putte batteriet bak : klø :

 

lykke til marius. vi bestemmer for deg!! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså det som er planene, (siden maruis selv ikke forteller) er at vi nå skal ta Ein Reis bilen hans og skjøte på med denne. vi skal ha boggi framvogn og twin engine. noe ala verdens lengste limmo har. bilen blir nok noe framtung, men det kan hende blir kompansert med å putte batteriet bak : klø :

 

lykke til marius. vi bestemmer for deg!! :nana:

 

Jepp. Har tenkt meg noe ála denne:

DSCF2519.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Litt" av en dele "bil" du har kjøpt deg Marius: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Litt" av en dele "bil" du har kjøpt deg Marius: haha :

 

han gjør ting halvveis.. derav kun bruktfor en halvbil til :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten ting, jeg har en lignende løftebukk. Skal dere aldri vedlikeholde den siden den er støpt fast i gulvet nå?

 

Du må løfte bukken for å stramme/bytte kjeden mellom tårnene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten ting, jeg har en lignende løftebukk. Skal dere aldri vedlikeholde den siden den er støpt fast i gulvet nå?

 

Du må løfte bukken for å stramme/bytte kjeden mellom tårnene.

 

 

neida, da får du 3 mann til å bikke ett og ett tårn litt bakover, så sette en kile i sprekken og så tar du hånda inn og bytterkjede, for å stramma så åpner du luken i midten, for så å løsne søylene og dra de fra hverande (ut mot siden)

 

 

men siden du har samme. kanskje du har vært borti at det virker som bukken sliter med å løfte biler opp. går greit opp/NED uten vekt, og forsovet opp den første 1m med vekt, men så høres det ut som det kiler seg, virker som motoren ikke orker mer på en måte.

er det justering noe sted eller tegn på dårlig strøm tilførsel?

trudde det først var bare pågrunn av ustabilitet i gulvet/festene, men nå er jo bunnplate støpt inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se etter metallspon i fettet fra skruene. Hørtes ikke helt trygt ut det der, det er tross alt bare de gjengene i messingmutterne som holder alt oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se etter metallspon i fettet fra skruene. Hørtes ikke helt trygt ut det der, det er tross alt bare de gjengene i messingmutterne som holder alt oppe.

 

 

det er sjekket.. ser forsovet bra nok ut og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet med en ny løftebukk på jobb, og der hadde de glemt å montere lageret i bunnen av det ene tårne.

Kan jo hende det er for stor slakk i lageret som lagrer opp skruen.

Bare et tips.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet med en ny løftebukk på jobb, og der hadde de glemt å montere lageret i bunnen av det ene tårne.

Kan jo hende det er for stor slakk i lageret som lagrer opp skruen.

Bare et tips.:)

 

auda... dette begynner kanskje å bli en service jobb for folk som kan dette..

den bør helst være trygg å bruke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

idag blei det mer lys

 

en liten smart innretning som marius og jeg mekka til. masse tau, 3 taljer, litt stål og arbeidslamper.

1_G.sized.jpg

 

2_G.sized.jpg

 

egentlig skulle mr.M skru sin egen bil, men trur lysta var på bunn gitt, samme for mr RA da :(

3_G.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skillssssssssssssssssssssss

 

Dette ble skikkelig bra. :D

 

Nå er det bare å få hengt opp noen fler fine plakater, av begge typer.

 

 

(biler og damer selvfølgelig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag hadde rune med seg "husdyrene" sine...

Bilde019.jpg

Bilde020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også noen nye spionbilder fra prosjektet til rune

de er så hemmelige at bilen er "usynlig"

runeprosjekt.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var det duket for ny roadtrip i einserbyggelauget som har en overvekt av medlemmene sine lokalisert på værste til Lørenskog Golf mafia.

 

Turen gikk mot Sandefjord for å besøke Leif Egil.

 

Her er noen av medlemmene på tur (noen av de kjører bare toere, men ikke si det til noen)...

 

Golf_1475.jpg

 

På slike lange turer er det jo vanlig å bli litt sultne... Men å stoppe for mat er for kyllinger...

Marius noterte seg at de i bilen foran spiste brødskiver og forsøkte å fange opp eventuelle rester....

 

Golf_1478.jpg

 

RA forsøkte å gnage av seg hånda i rein desperasjon over manglende mat-stopp...

 

Golf_1480.jpg

 

Etter en lang kjøretur havnet vi bak denne sinka her... tror ikke han hørte at vi tuta... mulig han hadde skrudd av høreapparatet?

 

Golf_1484.jpg

 

Nå er det slik at Verkstedet til Leif Egil ligger litt utenfor allfarvei, så siste biten måtte vi a skiene fatt... Rolf er ikke noe glad i å være ute (han hater å fryse) så skikunnskapene var det dårlig med... Han ble derfor hengene litt etter...

 

Golf_1485.jpg

 

 

Vel fremme gjemte vi oss for RA... som dere ser var han sjanseløs på å finne oss...

 

Golf_1486.jpg

 

Etter å ha hengt litt hos Leif Egil og sett på cabben hans (selvfølgelig med kameraet glemt i bilen) så bar det hjemover... Føret var blitt litt lurvete og det snødde etterhvert ganske godt.... Det var derfor godt å få følge med Mesta Avd Ryen aka Thomas Sandberg og hans nymonterte ekstrautstyr bak på cabben...

 

Golf_1488.jpg

 

:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf_1475.jpg

 

For en munter gjeng...blir faktiskt i godt humør bare av å se bildet : smil :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen, a, Joachim! (..og dere andre :))

 

Fint å finne på noe annet enn å skru innimellom også (jeg finner alltid på MYE annet enn å skru, men men)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff, skigåinga tok på ja. ble rett på sofaen og samle krefter når man kom hjem :P

hyggelig tur og hyggelig og hilse på Joachim og Stian + å se Leif Egil prute på bil var verdt turen for seg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff, skigåinga tok på ja. ble rett på sofaen og samle krefter når man kom hjem :P

hyggelig tur og hyggelig og hilse på Joachim og Stian + å se Leif Egil prute på bil var verdt turen for seg selv.

 

 

 

haha fy, det var jo ett kapittel for seg selv.. makan til argumenter fra både kjøper og selger.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf_1488.jpg

 

Funka bra det ikke sant?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.