Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Jasså Rolf. Har du konvertert til Tysker med bakhjuls skyv? Du er spottet bak rattet på en Merche:nana: (tror hvertfall det var deg) Isåfall går det ikke noe fortere av å gi bånn gass på glatta: smil : Kan ikke stå i veien på den måten for oss som kommer bak med trekk på alle 4 vet du:rolleye:

 

 

hahha. da tror jeg du har spotta feil. her kjøres bare golf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En DEL av Imaget til golf-mafiaen hadde vel blitt ødelagt hvis man hadde blitt observert i en sånn doning=D Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En DEL av Imaget til golf-mafiaen hadde vel blitt ødelagt hvis man hadde blitt observert i en sånn doning=D Hehe...

 

 

Hehehe. stemmer det. nå har jeg i dag begått helligbrøde? eller hva det heter. Kappa i stykker 2'er vraket til Marius enda mere. nå gjenstår bare torpedoveggen og innsiden. skal bruke delen til å bygge dashbord etter. Gjør jobben utrolig mye lettere da man kommer til fra alle kanter og får testa alle muligheter. så nå er tilpassing av dash til 2'er golf i hvertfall mye enklere for min del. hehe.

 

Jeg og Rune lekte oss litt i dag og. Bilde kommer vel senere såfremt han husker å ta det. liten quiz til dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Q. hva har Rolf og Jeg gjort med 2 golf panseret til marius???

 

den heldige vinner får en prøve tur i regi av rolf og meg.

 

lykkeee tiiilll..

v_rsteeee_1_001.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

First guess.. Akebrett etter en stygg PYSJÅ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

First guess.. Akebrett etter en stygg PYSJÅ?

 

 

d0h. perfect answer. :P var JÆVLA morro. prøvde først å sitte. det endte med snø fra korsryggen til nakken :P kaaaldt. så testa man å stå. type snowboard stil. etter noen runder snurr på bakken fant man en bra stilling i kombinasjon knestående variant funka det veldig bra :D aner ikke farta bortover. men steike å man sklei. pass opp snørunger på akebrett. her kommer gutta på golfpanser :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d0h. perfect answer. :P var JÆVLA morro. prøvde først å sitte. det endte med snø fra korsryggen til nakken :P kaaaldt. så testa man å stå. type snowboard stil. etter noen runder snurr på bakken fant man en bra stilling i kombinasjon knestående variant funka det veldig bra :D aner ikke farta bortover. men steike å man sklei. pass opp snørunger på akebrett. her kommer gutta på golfpanser :D

 

Jeg foreslår at vi tester det på veien en natt.. Sikkert bra med gnister. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis marius.. du vinner en heftig tur bak pysjåen min.. minste tillatte hastighet 50km/t helt til du faller eller hopper av :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho.. Dette må vi få på film. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett. Får jeg være med: smil : Kan ikke bruke PYSJÅ da. Må bruke noe som drar på alle 4 så det blir litt fart i svinga: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett. Får jeg være med: smil : Kan ikke bruke PYSJÅ da. Må bruke noe som drar på alle 4 så det blir litt fart i svinga: rock :

 

Bare å komme med automatsleden din, det.. Du henger bak!

 

edit: Forresten. Vi bør kanskje finne en vei med lite trafikk (politi :P) og litt "tørr" asfalt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å komme med automatsleden din, det.. Du henger bak!

Er på verksted den. Men har trekk på alle 4 på Tahoen også jeg.: smil : Nei nei. Det er jeg som kjører. Du vant konkuransen så du du vant jo sitte på premien:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på verksted den. Men har trekk på alle 4 på Tahoen også jeg.: smil : Nei nei. Det er jeg som kjører. Du vant konkuransen så du du vant jo sitte på premien:nana:

 

Rart at den er på verksted:

DSCF3007.sized.jpg

;)

 

Får komme bortom en dag da. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blablabla.Skjønner ikke hvorfor jeg skal bli minnet på det treffet hele tiden. Jeg dro derfra med like hel bil som jeg hadde når jeg kom og det er det mange som IKKE kan si.. Har tenkt på det å ta meg en tur men tiden og annledningen har liksom aldri kommet. Men en dag kommer jeg vel bortom og tar en titt: vinke : Dere har jo fått det så fint der så må nesten ta en titt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blablabla.Skjønner ikke hvorfor jeg skal bli minnet på det treffet hele tiden. Jeg dro derfra med like hel bil som jeg hadde når jeg kom og det er det mange som IKKE kan si..

 

Hehe. Ja. Det står respekt av det. Gikk ikke like bra med alle, nei. :P

 

Jeje.. Imorra må jeg få dratt meg opp selv. Fikse litt småplukk og rydde litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag knipsa jeg et bilde av Rune Andre sammen med de EGENTLIGE vennene hans...

 

En av dem er til og med jente og har blondt hår... bare synd hun er 14 år Noter forøvrig hvordan verdensvante RA forsøker å dysse ned situasjonen men å veive "ikke ta bilde" nå når han blei ferska sammene med de andre i friminuttet

 

Golf_1790.jpg

 

 

Utover det introduserer vi "senkestikka" Denne går i arv fra einsereier til einsereier hvor hver og en tar en bit for å lage plass til drivakslene sine når de senker...

 

Så langt har den gjort nytta si på Thomas' Kl-een 1 , min einser, og nå straks Rune sin.

 

Golf_1836.jpg

 

Golf_1840.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEI... hvis samtlige leser plakaten til venstre i bildet, så ser vi alle fort hvorfor jeg smyger meg inn i dette miljøet.. penger spart er penger tjent :P

blondine :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blondine :confused:

Var det pizzaservering og? : klø :

 

Men RAKA da! Det er ikke DET Rolf mente med Go-Go'en!! : dum :

dog ble det sikkert rimeligere enn hans alternativ :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf_1836.jpg

 

Det blir jo stafettpinne denne stikka...:rolleye:

 

Trenger 3 stk vi også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo stafettpinne denne stikka...:rolleye:

 

Trenger 3 stk vi også ;)

Har allerede bestillt neste del av stafettpinnen så ser ut som den må utvides da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo stafettpinne denne stikka...:rolleye:

 

Trenger 3 stk vi også ;)

 

Da har vi jo fylt de tre spørsmålstegnene da :)

 

Burde kanskje spurt deg før jeg ga den videre, det var jo tross alt deg jeg fikk den av:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja.. Vi var nok på værste i dag igjen...

 

Gjorde masse spennende som f.eks.. Ikke en dritt?

 

Tiden gikk med på å slå ned is fra taket (1 meter overhengende is er skummelt) og drikke Cola, samt taue ut en sliten Nissan King Cab som stod under rundt 19 meter snø.

 

Ingen bilder, dessverre. :|

(vi trenger eget kamerateam! Rune Andre trenger i allefall det; "TA BILDE NÅ A GUTTA!" - "Vi hakke kamera Rune Andre. Ikke nå heller...")

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja.. Vi var nok på værste i dag igjen...

 

Gjorde masse spennende som f.eks.. Ikke en dritt?

 

Tiden gikk med på å slå ned is fra taket (1 meter overhengende is er skummelt) og drikke Cola, samt taue ut en sliten Nissan King Cab som stod under rundt 19 meter snø.

 

Ingen bilder, dessverre. :|

(vi trenger eget kamerateam! Rune Andre trenger i allefall det; "TA BILDE NÅ A GUTTA!" - "Vi hakke kamera Rune Andre. Ikke nå heller...")

 

 

HEY... ikke bland meg inn her a...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEY... ikke bland meg inn her a...!

 

 

du maste jo bare 10 ganger eller.no om at vi skulle ta bilde. og du fikk fortsatt samme svar. ingen hadde kamera.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men han har jo klart å få tilfredsstilt seg litt hos prosjektet til Ekkoj da ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.