#201 Skrevet Mars 13, 2006 Gjorde masse spennende som f.eks.. Ikke en dritt? joda, du kom til nytte etterhvert da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mars 13, 2006 joda, du kom til nytte etterhvert da;) Utrolig hvor mange steder hiddenhender kan redde dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mars 13, 2006 Utrolig hvor mange steder hiddenhender kan redde dagen... MissB....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mars 13, 2006 MissB....? Moroklumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mars 13, 2006 Hehe.. Fant et bilde jeg tok her om da'n. Rolf mener alvor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mars 13, 2006 Hehe.. Fant et bilde jeg tok her om da'n. Rolf mener alvor! Lei av å ikke finne tinga mine, mangler fortsatt masse verktøy. grrrrr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mars 13, 2006 Lei av å ikke finne tinga mine, mangler fortsatt masse verktøy. grrrrr. Vakke meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mars 18, 2006 Idag var det duket for ny Roadtrip i Einserbyggelauget. Idag representert ved Mr RA, Marius og undertegnede. Dagen starta noe forsinket i halvtolvdraget da RA og Marius kom kjørende med dagen weapon of choice. Nå er det en litt spesiel opplevelse å sitte på med marius... Slik så utsikten fra sidevinduet ut... Men, etter litt ratting fant vi dette skiltet og var med det på vei til dagens 1. destinasjon: Svinesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mars 18, 2006 Etter langt om lenge og lenger enn langt tok vi igjen denne Treiseren Inni fant vi Thomas: Han sa han skulle på noe bursdaggreier i Halden, men vi tipper han bare skulle på jonn på Mesta avdeling Østfold Etter frisk kjøring en stund kom vi fram til der RA skulle kjøpe snop Det er sant, her er'n tatt på fersk gjerning. Vi andre handla litt mer legitimt snop.. Etter en liten halvtime med harryhandling bar det videre til dagens andre destinasjon, nemlig garasjebesøk hos Per Erik i fredrikstad. RA var jo den eneste som hadde vært der før, så han skulle vise vei... Ikke det at det gikk så bra... Her navigerer han etter den gode gamle stikk-fingeren-i-munnen-og-kjenn-hvilken-vei-det-blåser-metoden Men, fingeren klarte jobben den og etter litt drakk vi kaffe, prata skjit og jugde sammen med Per Erik og Rufford-einseren hans På vei hjem igjen skulle jeg få teste einseren til Marius, Judging by the picture var det i alle fall moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mars 18, 2006 Og så skjedde det noe snålt.... Mens nåla stod som på bildet forbi en A4 og en Renault med godt voksne mennesker i fikk vi en meget uventet reaksjon.... De smilte og vinket.. - Det må være noe med einsere altså Så stoppa vi for en liten bensinpåfylling og Marius skulle ta noen bilder av einseren sin med "ny-hjula" Gjett hvem som ikke klarte å holde seg unna.... The end 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mars 18, 2006 Dagen starta noe forsinket i halvtolvdraget da RA og Marius kom kjørende med dagen weapon of choice. Ikke så rart når RA "kan" veien! Nå er det en litt spesiel opplevelse å sitte på med marius... Slik så utsikten fra sidevinduet ut... Jejeje! Litt svinn. (hvordan skulle jeg vite hvor den innkjøringa var a? RUNDKJØRING HER LIKSOM!) Etter langt om lenge og lenger enn langt tok vi igjen denne TreiserenInni fant vi Thomas. Hihi.. Han hørte (evt. så?) oss komme lenge før vi tok han igjen. Men uff.. Han ødela snittfarta vår.. Hahahahaha... Der så du "veldig" uskyldig ut. Var det bare godis i den posen, RA? På vei hjem igjen skulle jeg få teste einseren til Marius, Judging by the picture var det i alle fall moro Jepp. Det er en morsom bil det, så lenge man kommer seg unna alle skogsveiene til RA (der han tydeligvis er lommekjent*). * lommekjent - et veldig relativt begrep (noen lommer kjenner man bedre enn andre) subbsubb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mars 18, 2006 Jeg må senke mer ass Så dere faktisk før jeg hørte dere. Og det var jo ikke så vanskelig å se hvem som kom. Ikke mange som har sponset illtema ved å kjøpe ALT de hadde av firkanta ekstralys Men dama lurte jo LITT!! Plutselig ruller det en bil opp på siden og to apekatter begynner å ta bilder Når det gjelder snittfarta... så har vel fotoboksene nedover orden på riktig snitt Var i Halden ja.. "bæssmor" fylte 90 år idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mars 18, 2006 Det var dessverre kø fra Halden.. :\ Og ekstralyktene er fra Torshov! Ikke no illtema her (neiadøøø). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mars 19, 2006 Takker for besøket fra einserbyggelauget igår. Trivelig med litt drittprek og kaffe.... Trivelig å bli kjent med Marius og Joachim også. Litt snålt at ikke RA snek seg med på bilde av rodden min i garasjen.... ...og ja RA, de slitne Adidas brillene dine ligger på arbeidsbenken her nede. Joachim: Håper kanallistene blir bra når du får polert dem litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mars 19, 2006 ...og ja RA, de slitne Adidas brillene dine ligger på arbeidsbenken her nede. Haha. Disse er vel ikke slitne? Neeeida. (hvorfor lasta du opp dette bildet, RA? ) edit: No mer bilder RA tok... Masse plass baki einsern! Ut på tur, aldri sur.. Nesten. Thomas har morsomme felger... Mobilkamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mars 19, 2006 Haha. Disse er vel ikke slitne? Neeeida. (hvorfor lasta du opp dette bildet, RA? ) for det første, det er ikke adidas brillene jeg glemte, men chanel! hvorfor jeg lastet opp? tja si det, det veit vel du... looooking goooood 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mars 19, 2006 Thomas har morsomme felger... Mobilkamera Var det DET som skjedde.. den ene eika på felgen forskjøv seg;) Synes det var ett eller annet som var feil da jeg vaska bilen idag HOT WHEELS vøtt... "TOOG DU ANN???" eh eh eh BTW: Var ikke mye fartsfølelse i det bildet der Enda det ble tatt i 90-100 km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mars 19, 2006 hahahaha. man går virkelig glipp av ting bare man er borte en helg. men jeg hadde viktigere ting å ta tak i da er bakluka på rolfsburgen endelig fin igjen måtte jobbes en del med den. lakkerern hadde ikke pussa ned sinkgrunninga som vi bare slang på midlertidig som igjen gjorde at sparkelen løsna hele veien på det nye stålet som ble sveisa på bakluka. begynte som en liten sprekk og når vi så begynte å pirke på dette så fallt det bare større og STØRRE biter av. jaja. siste bilde ble veldig uskarpt på grunn av dårlig lys. og mobil kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mars 20, 2006 på søndag så skulle jeg liksom være flink å rydde litt i alle einserdelene i garasjen, få det litt oversiktlig og ryddig.. først ut med cæbrion.. noe jeg angret litt på etterpå. sommerdekk, is og snø.. litt stor kant.. flaks som gjorde at ikke frontlippa gikk fløyten. fikk dratt frem litt mer, og da ble det litt klaring igjen. etter "noen" timer så var nye hyller satt opp og noen deler sortert. (resten kommer vel på plass neste helg) bilen er på plass igjen her blir den ståendes denne sommeren desverre har gått i slagsplaner for denne, men har veldig lite lyst egentlig. blitt stor samler nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mars 20, 2006 Kanskje disse gutta står på trappa di en dag og vil deg med med i samleklubben sin, det skal legges til at han til høyre eier totalt 3 øl-brikker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mars 28, 2006 Dette er jo i mitt nabolag jo.. hehe.. Vi har funnet garasje i sandvika nå og skal også starte garasjetråd Men hvordan går det med prosjektene deres da? Bilene innimellom alt tullet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mars 28, 2006 Dette er jo i mitt nabolag jo.. hehe.. Vi har funnet garasje i sandvika nå og skal også starte garasjetråd Men hvordan går det med prosjektene deres da? Bilene innimellom alt tullet? Hehey, bra med flere verksteder. må dele erfaringer imellom folk også. Er mange flinke folk i klubben og da er det kjekt med bekjentskaper i området. Prosjektene går smått fremover. men ikke alltid man oppdaterer her om de. kan følges i egne tråder også såklart. Ra sitt. her Marius aka apekatten sin(e) her Thomas Dralbaner sin her og underskrevne sitt Rolfsburg prosjekt har du her 2 av trådene ligger på illforumet desverre. får vel rote seg til å lage en prosjekt tråd her også. bare så utrolig mye som må skrives opp igjen Der har du nok av sider med lesestoff for de som har en sovnløs natt eller bare kjeder seg på jobb Kom gjerne med tilbakemeldinger på bilene våres. sånt er alltid godt motatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mars 28, 2006 Kansje jeg skulle ha tatt en tur til garasjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mars 30, 2006 Ey! Orker ikke ha 4 prosjekttråder as... Ingen golfene fortjener prosjekttråder uansett. Jeg gjør jo ikke noe med dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mars 30, 2006 Ey! Orker ikke ha 4 prosjekttråder as... Ingen golfene fortjener prosjekttråder uansett. Jeg gjør jo ikke noe med dem! Holder vel med at du bare lager "Marius raser motor" - tråder i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...