Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Bortsett fra å rydde (og at jeg fikk demontert resten av TDK`en min)

så testet vi denne nye doningen. Det viste seg at den gikk som ett uvær.

Jeg var den eneste som turte å prøvekjøre.

..og jeg klarte akkurat å ta kneskrap rundt R-A sitt prosjekt.

wheelbike3.jpg

Dere er ikke direkte friske dere heller! : haha :

Fet doning dere har skrudd sammen, ser ut som det er litt trøkk i den også! : smil : Tar du den til Halden Thomas?!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er ikke direkte friske dere heller! : haha :

Fet doning dere har skrudd sammen, ser ut som det er litt trøkk i den også! : smil : Tar du den til Halden Thomas?!?

Usikker. Etter litt aktiv burning igår så gikk det litt utover dekket som du kan se. : eek :

tireburn.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi glemte jo faktisk å fortelle at R-A ENDELIG har fått valgt felger til prosjektet.

..snudde reservehjul. Ble siiiiiiiinnsyk kant på disse, og de bygger helt ut til der de bredda skjermene slutter. Über fedt!! :)

ra_wheels.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi glemte jo faktisk å fortelle at R-A ENDELIG har fått valgt felger til prosjektet.

..snudde reservehjul. Ble siiiiiiiinnsyk kant på disse, og de bygger helt ut til der de bredda skjermene slutter. Über fedt!! :)

ra_wheels.sized.jpg

Akkurat bra nok for den karen, hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde litt på værste idag også...

Fikk besøk av Kjetil Bjørntvedt og Rune Jacobsen. De skulle polere bil, men endte opp med å grille pølser... Vi tok bilde, men det blei ikke noe bra.

Så Satt vi alle og drakk brus og frøys inne på verkstedet mens Rudi fiksa bilen til Carina. Dette glemte vi å ta bilde av.

Så satt vi og frøys litt mer mens Rudi fiksa bilen til broren sin... Dette glemte vi OGSÅ å ta bilde av

Men, Marius og jeg hooka opp med Mr Bjørntvedt og Petter Aa. Pettersen på shell på frogner hvor de spylte bilen til Kjetil.

Div_v_rste_164.jpg

Så bar det ned i et lite koselig parkeringshus for polering av Polo'n

Div_v_rste_175.jpg

Noen polerte, andre slappa mer av:

Div_v_rste_178.jpg

Også kan jeg jo snike inn et lite bilde av einseren også da :P

Div_v_rste_182.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen polerte, andre slappa mer av

synes det ser ut som eieren av bilen står ganske avslappet på bildet jeg men... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det ser ut som eieren av bilen står ganske avslappet på bildet jeg men... :o

Det man ikke ser er at jeg jobber hardt med å plukke smuler i einsern... Eller ikke. :)

paap er flink til å polere han. Gi han 2 øl, så polerer han sikkert bilen din også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsene var de beste på lenge og det var en knall kveld hos mafiaen. Selv om jeg reiste derfra med en bensinrus uten like etter de 48 bensinlekkasjene på audien som Rudi mekket på hadde blitt tettet.

Vi fant også en utrolig rå volvo 245...her snakker vi heftig styling.

CIMG1050 (Medium) (Small).JPG

CIMG1051 (Medium) (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid bra med gjester som har med mat til oss. Det liker vi! (PLUSS I BOKA RUNE/KJETIL!)

:D

Så.. Ellers er det fortsatt litt tynt med oppdateringer. Dette fordi været har vært bra, fordi både Tessas, Joachims og min einser funker så og si som de skal og fordi vi har vært litt giddalause. Og nå er været dårlig igjen da.. Noe som gjør at vi ikke orker å skru da heller. Det må være en mellomting av bra og dårlig vær, ikkesant.. Jaja. Dere skjønner. Vi er late. ;)

Men. Vi har gjort noe da, selv om det ikke ser sånn ut.

På tirsdag var Joachim og jeg ute og gikk, da vi plutselig fikk øye på disse kannene som lå forlatt i veikanten.. Og jaggu var de ikke fulle også!

Div_v_rste_194.jpg

Vel. Dette er riktignok ikke sant, men vi betalte ca. like mye for dem som om de hadde gjort det. ;) Racing-olje på kreditt, det er også noe vi liker.

Siden det var så deilig vær og jeg egentlig ikke hadde tenkt meg opp på værste, hadde jeg ikke på meg mekkeklær, men heller en ny t-skjorte og en bukse helt uten oljeflekker. (dæmn.. har jeg fler av de?)

Så da gjorde jeg litt sånn:

Div_v_rste_193.jpg

..på både min og deretter Joachims bil.

Tro det eller ei, så sølte jeg ikke en dråpe olje på klærne! Tror jeg tar livet av Murphys lov en gang for alle her. ;)

Så var det ut for å prøvekjøre litt. Begge bilene fikk litt bedre lyd og litt høyere oljetrykk. Hurra :)

På vei hjem fant Joachim og jeg en parkeringsplass vi kunne misbruke litt einser på. Her gikk det fort, så bildene ble ikke helt bra.

Div_v_rste_200.jpg

Her fikk vi bevist at de som sier at de ikke har fått sine gateslicks til å skrike rett og slett ikke har prøvd godt nok.. :)

Jeppjepp. Mye svada og tull her, bare for å fortelle at vi har bytta olje på to biler, men men.

Takk til DekkCompaniet for meget god pris på olje. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den olja der go knall eller?

Skal til å bytte olje nå. har kjøpt inn noe bilxtra som skulle vere til min bil (Golf 4 GTI). Men så kom jeg på at jeg har gode innkjøpsavtaler på Agip oljen, så er det verdt å kjøpe inn den istedet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv på samma olje, er fiin fin den :).

Hva tar dekkcompaniet pr liter for herligheten da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både min og Marius sin bil føles kvikkere nå...

Skulle ikke så mye til på min tror jeg, gamle olja var sikkert to-tre år gammel :P

Kjører selv på samma olje, er fiin fin den :).

Hva tar dekkcompaniet pr liter for herligheten da?

Vi har ikke betalt noe for olja enda, men ryktene sier rundt en hundrelapp for literen : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Done deal! Blir agip olje på meg! men tviler på eg må ut me 100 kr literen:) Fete biler dere har, har litt lyst på en 1er selv når jeg leser om dem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke så mye til på min tror jeg, gamle olja var sikkert to-tre år gammel :P

Vi har ikke betalt noe for olja enda, men ryktene sier rundt en hundrelapp for literen : rock :

Det skulle være noe sånt, og det er visstnok andre som tar rundt 700 kroner for en firelitersdunk, så denne prisen bør absolutt være overkommelig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle olja var sikkert to-tre år gammel :P

Men IKKE mye brukt :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men IKKE mye brukt :rolleye:

Nei, det var den nok ikke.. :P Men svart og god var den i allefall... uansett, greit å bytte litt öl nå og da.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MOTORVASK

DSC00675.sized.jpg

ett stykk sexy bil... ;):rolleye:

DSC00676.sized.jpg

ny doning i naboværste.. den skal vel prøves etterhvert eller hva anders???? : flau :

DSC00667.sized.jpg

rolf med rallyfront :D

DSC00671.sized.jpg

guess what... ingen bilder av RA :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag representerte Marius og jeg Lørenskog Golfmafiaen i autoslalom på Bjerke.

Dårlig vær ga litt skrallt oppmøte, men noen biler kom det jo.

Et par ikke så reint sjeldne også

En alpina av noe slag:

Kopi_av_Autoslalom_200506_028.jpg

Porsche 914 7 stk registrert i Norge:

Kopi_av_Autoslalom_200506_017.jpg

Mk1 GTI 16v med yours truely bak rattet :) Marius var nemlig en knupp og lånte meg bilen sin så jeg også kunne kjøre. Min ville nok blitt litt i laveste laget på denne banen.

Kopi_av_Autoslalom_200506_006.jpg

Stian fra dekkcompaniet med ny lakk og dekor for anledningen...

Kopi_av_Autoslalom_200506_003.jpg

Unge lovende Kristoffersen in action:

Kopi_av_Autoslalom_200506_061.jpg

Og Kjæresten til Stian i Stians Bil:

Kopi_av_Autoslalom_200506_048.jpg

Hvordan det gikk? Marius og jeg stilte i debutantklassen sammen med Kjæresten til Stian... Marius hadde litt problemer med å finne frem blandt alle disse kjeglene, så han fikk bare en "timed" omgang, det vil si at han ikke fullførte.

Jeg bomma kraftig på første runde og traff en kjegle Dead on ( ikke noe bilde av dette da de andre holdt på å le seg ihjel) men klarte å fullføre de to andre omgangene.

Men, Jeg var hakket raskere enn Marius på den runden han fikk tid på, og vant debutantklassen wuhu!!

Kjæresten til Stian var heldigvis tregere enn både meg og Maruis (PUH)

Og hvem hadde beste tid på hele greia?

Denne saken her....:

Kopi_av_Autoslalom_200506_034.jpg

: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoslalom ser fett ut, skikkelig polo-sport... Noe for meg det der kanskje:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoslalom ser fett ut, skikkelig polo-sport... Noe for meg det der kanskje:o

Autoslalåm er fett, men banen de hadde laget til i dag var litt skuffende. Den var litt i det trangeste laget og veldig uoversiktelig (mange som kjørte feil - ikke bare meg heldigvis :P).

Men det var jo artig, selv om det gikk skikkelig dårlig. :P Fikk i det minste tatt en del bilder og kjørt litt på 3 hjul med bilen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av Stians halvtøffe Opel (til å være Opel er den faktisk heltøff)

DSCF4180.sized.jpg

DSCF4182.sized.jpg

DSCF4197.sized.jpg

DSCF4267.sized.jpg

Så noen av min.. Ble ikke så klare og fine dessverre. Kanskje jeg hadde puls på 900 da Joachim var ute og herja med tralla mi? :P

DSCF4191.sized.jpg

DSCF4193.sized.jpg

DSCF4188.sized.jpg

DSCF4187.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke stå på innsatsen ihvertfall :)

marius:skal du slite ut hjula dine helt før våler treffet eller? må få sitte på en runde eller 16 på våler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå tråd dere har mekket. Hvordan går det med felgene du kjøpte RA? Blir de bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå tråd dere har mekket. Hvordan går det med felgene du kjøpte RA? Blir de bra?

;)

det kommer seg.. 2 felger må sveise litt men ikke noe spes utover det..

polish_1_001.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.