Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Flytt dere!!!

 

Hehe.. At vi prøvde å kjøre forbi var vel en sannhet med modifikasjoner, men uansett... Porschene kjørte forbi oss på langstrekkene, så ble vi liggende rett bak i svingene. Gjennom svingene gikk det like fort, men de hadde litt mer effekt, så de stakk fra ut av svingene igjen.

 

På tide å trimme mer! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sånne morsomme kit som gir deg 75 hk ekstra på strekkene marius...: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen bilder på NSK sine websider.

 

Her ser vi 2 Porscher som ligger og sperrer veien for en hissig einser som vil forbi (nesten)

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it

 

 

Den golfen har kjørt fra 300hk porsche på bane før ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drita bra tråd: ja : Leste til side 11 i går og nå tok jeg meg en liten pause i våtslipinga og da brukte jeg tiden til å lese resten (1,5t er passe pause for slitne armer)

Dere må bare ikke slutte å oppdatere tråden, nå blir jeg fast leser nå som det er overkomlig å lese kun de siste innleggene: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt småpusling på værste igår også.

 

Thomas sandblåste videre:

 

Div_v_rste_261.jpg

 

Jeg tømte ut kjølevannet av baklyktene mine:

 

Div_v_rste_265.sized.jpg

 

Også bytta vi bremseveske på bilen til Marius

 

Div_v_rste_283.jpg

 

Div_v_rste_285.jpg

 

Tha New Rims !

 

Div_v_rste_289.jpg

 

På lokalet ved siden av oss var det grillparty og disko

 

Div_v_rste_297.jpg

 

Div_v_rste_298.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var kanskje ikke for seint å bytte bremsevæska;)

 

btw.. bilder kommer i løpet av dagen nå :)

 

kanskje:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var kanskje ikke for seint å bytte bremsevæska;)

Hehe. Nei. Den var bra råtten. Så nå er det "sikkli" Valvoline 5.1 Racing fluid. :D

 

kanskje:D

Velger å overse den linja der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver å ser gjennom bildene, og da ser jeg att du har vært oppe på 3 hjul ;)

skal bare titte gjennom nesten 400 bilder, og slette litt. så legger jeg ut noen etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha... helt øvertst på hjulet ser man faktisk mønster etter at Marius har sparket dekk : smil :: haha ::evil:

 

Div_v_rste_289.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha... helt øvertst på hjulet ser man faktisk mønster etter at Marius har sparket dekk : smil :: haha ::evil:

 

Div_v_rste_289.jpg

 

 

hadde dekksparke aften på værste idag..

og veit dere hva????

 

når jeg kom hjem så kom 2 venniner av tessa ut av huset og jalla om at de hadde sprayet dem brune med noe hudpleie greier, oxo teaset om at de alle hadde vada rundt i kåken uten anna en strings...

 

Og HVOR VAR JEG... SPARKA DEKK MED EKKOJ OG MARIUS : bråk :

= kvalitetstid på værste har sin pris folkens : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde dekksparke aften på værste idag..

og veit dere hva????

 

når jeg kom hjem så kom 2 venniner av tessa ut av huset og jalla om at de hadde sprayet dem brune med noe hudpleie greier, oxo teaset om at de alle hadde vada rundt i kåken uten anna en strings...

 

Og HVOR VAR JEG... SPARKA DEKK MED EKKOJ OG MARIUS : bråk :

= kvalitetstid på værste har sin pris folkens : gråter :

 

LOL.. too bad ;)

 

De får heller komme bort på værste så skal vi spraylakke dem enda brunere :evil:

Vi som har ny kompressor og lakksprøyte a gitt ;)

 

Edit: og hos oss trenger de ikke bruke g-string heller. Slipper å få skiller da vøtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL.. too bad ;)

 

De får heller komme bort på værste så skal vi spraylakke dem enda brunere :evil:

Vi som har ny kompressor og lakksprøyte a gitt ;)

 

Edit: og hos oss trenger de ikke bruke g-string heller. Slipper å få skiller da vøtt :)

 

 

haha spurte tessa om man må ha string på nå... au... hu lurte på hvorfor jeg var så nysgjerrig på det..

 

NO SEX FOR 2 WEEKS : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9cffd98a.jpg

 

liten teaser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luigi har lasta opp no' flere bilder, men det tar litt tid å redigere/resize dem.

 

Har fiksa på ett av dem, da.. Legg merke til venstre bakhjul. :)

 

3wheels.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. for ett bilde. gleder meg til å se resten av bildene. Er gøy å se noen virkelig bruke bila sine;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. for ett bilde. gleder meg til å se resten av bildene. Er gøy å se noen virkelig bruke bila sine;)

 

Er en grunn til at man bruker penger på understell og motor vøtt. Trist med de som legger 100.000 i en bil med racinginteriør og diverse, og lar bilen stå på utstilling hele tiden. :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en grunn til at man bruker penger på understell og motor vøtt. Trist med de som legger 100.000 i en bil med racinginteriør og diverse, og lar bilen stå på utstilling hele tiden. :S

 

så sant så sant. får kjappe meg å få ferdig litt mere på understellet mitt, så kanskje jeg kan prøve meg en liten tur på banen selv. hehe. Ikke det at jeg har noe sjangs. hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einser trives visst best på 3 hjul :)

mk1_rudskogen_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spoler litt tilbake i tid jeg...

 

For, vi var nemlig på værste igår også... eller dvs... ihvertfall på kebabsjappa og utenfor værste da :)

 

Her har Rudi konvertert til NOS-drevne Franske H0rer :)

 

Div_v_rste_306.jpg

 

Etter mat i lystig lag forsøkte Marius og RA å bevise at det faktisk går fint å lekesloss i en einser...

 

Div_v_rste_307.jpg

 

Når vi kom tilbake fra foringa hadde grillfestnaboene henta ut grombørsa... En skikkelig Hemi'Cuda...

 

Div_v_rste_312.jpg

 

Div_v_rste_313.jpg

 

 

 

Og idag var det einsertreff på rudskogen igjen... nesten ihvertfall

 

Div_v_rste_319.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og idag var det einsertreff på rudskogen igjen... nesten ihvertfall

Div_v_rste_319.jpg

 

Hehe, ser du står ved siden av en annen kompis av meg, Frode. (Evo6 med supraskilter) ÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg vil ha DGS2 ferdig... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg vil ha DGS2 ferdig... :evil:

 

Gled deg. Golf kjører fra det meste på Rudskogen har vi funnet ut. :P

 

De som sier at bakhjulstrekkere er helt overlegent forhjulstrekkere kan tenke om igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og i dag har jeg vært i værste for å prøve å finne ut hva som er galt med forstillinga mi etter en liten tur utenfor noen curbs og diverse.

 

Camber er positiv, selv om camberboltene er justert på max negativ camber.

Demper ser hel ut. Fjæra er hel. Bærekula kan være skadet, men det ser ikke slik ut. Fjærbeinslageret skal vel tåle en del, spesielt da det ble byttet i vinter (bærekula også, faktisk). Bærearmen ser også frisk ut...

 

Men.. Skal teste å bytte bærearm og bærekule. Får håpe det gjør bilen rett igjen... :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg nevnte igår så tror jeg du har trykket inn hele vangen som bærebrua sitter i :(

Gjør du det så vil hjulet stikke ut slik som det gjør. Tror vi må prøve å finne noen målepunkter og se om vi ser noen forskjeller på høyre og venstre side.

Magefølelsen sier at du kanskje må få satt den bilen din i jigg og få strekt litt på den :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg nevnte igår så tror jeg du har trykket inn hele vangen som bærebrua sitter i :(

Gjør du det så vil hjulet stikke ut slik som det gjør. Tror vi må prøve å finne noen målepunkter og se om vi ser noen forskjeller på høyre og venstre side.

Magefølelsen sier at du kanskje må få satt den bilen din i jigg og få strekt litt på den :(

 

Syns det er litt merkelig, bare. Tårnstaget står sånn det alltid har gjort (ganske sikker) og vannkassa burde jo blitt ganske skada den også om det skulle ha skjedd noe der.

 

Har fått et tips om at hjullagerhuset også kan være gåent.. Må sjekke det også. Hvis ikke så blir jeg vel nesten nødt til å prøve en jigg, ja. :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.