Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Dere Oslo-folk er dårlige til å spise :D

Hehe..

Men så var dere litt tynnere enn oss også :D

He he vi blei vist utklasset der ja;) Marius, vi får legge oss i hard trening før neste besøk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Må få gjort noe der.. Dette var jo som å kappete med trollet!

 

Litt kjipt å grille mer i regnet, da, Svein-Erik. Var deilig å komme hjem til skyfrie Oslo. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pølsene var gode dem.. eta mer.... hehe... ta dere en tur med pils og pølser en ganga mye artigere.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Må få gjort noe der.. Dette var jo som å kappete med trollet!

 

Litt kjipt å grille mer i regnet, da, Svein-Erik. Var deilig å komme hjem til skyfrie Oslo. :)

 

 

Eller trollene. :nana:

 

Joda, da har vi litt å ta igjen. Og kan jo gjøre som Kjetil sier.

Og da kan jo dere komme flere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må ta meg ett værste besøk hos dere en gang. Ser ut til at dere har det særdeles moro. Ihvertfall flinke til å dokumentere det:) Arti tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pølsene var gode dem.. eta mer.... hehe... ta dere en tur med pils og pølser en ganga mye artigere.. :D

kan ha garasje meet og samle en gjeng..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh.. Endelig en to'er golf i klubben etter min smak! "OEM+ all the way" Det enkle er ofte det beste. Kun grill med emblem jeg ville hatt anderledes her. Felgene var spot-on! Grattis Dan! Nå må jeg ha meg 2'er golf igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. Grilling...

 

Dere trenger ikke grill på værste deres, bare å legge pølsa opp i andre etg. og vips, et kvart og pølsa er stekt...

 

Føltes sånn i hvertfall... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde hvert kult det.. fyra grill og stereo der med pils .. Alle er bedt velkommen..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. Grilling...

 

Dere trenger ikke grill på værste deres, bare å legge pølsa opp i andre etg. og vips, et kvart og pølsa er stekt...

 

Føltes sånn i hvertfall... :P

 

Hva slags pølse prøvde du å steke i 2. etasje der?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppom værste en kjapp tur i dag for å hente verktøy til å montere min fancy dusj med. foran døra sto det en "liten" hjullaster og stakkars Rune som ikke kom verken inn eller ut med noen bil. etter en liten telefon til eiern av lastern fant vi ut at nøkkelen sto i tenninga. Rune fikk djevelhorn med en gang og heiv seg regelrett inn i lastern. (etter først å ha flyttet bilene i god avstand) jeg parkerte utenfor porten og rune innpå plassen. skulle jo bare flytte den et par meter :P

 

Bilde026_001.jpg

 

Bilde028.jpg

 

selv om det gikk greit for Rune klarte desverre ikke eiern av hjullastern selv å håndtere den. fikk meld fra Rune om at en bil var påkjørt der oppe. han får komme med oppdatering selv senere. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde besøk på værste i går.

v_rste270706_4.sized.jpg

 

han hjalp meg noen timer må glasfiber opplæring og til gjengjeld så fikset jeg noen skruer på bilen hans ;)

 

men tilbake til noe som er nevnt før her.

 

denne driitten sto i veien tildig på dagen i går.

v_rste270706_2.sized.jpg

 

ikke fullt så happy for det, og på tlf med eieren så blir det til at jeg flytter den selv.

rolf og jeg tar forhåndsregler og flytter bilene våres 50m unna, MINST.

hehe.. gøy var det å kjøre iallefall. og det gikk bra.

 

men litt senere på kvelden så kommer eieren selv for å flytte litt steiner.

v_rste270706_1.sized.jpg

 

han klarer det jeg ikke klarte, å treffe cabben til therese, flere bilder i tråden hennes.

v_rste270706.sized.jpg

 

jeg oppdaget det ikke før jeg skulle dra på kvelden og tok da tlf til han karen. han hadde tydeligvis ikke lagt merke til dette. men skulle ordne opp idag. skal møtes kl 12. jeg har skrevet ned rammenr på maskina i tillfelle det blir borte.

men virket som er hederlig fyr.

trossalt så er det litt flaks i bilde her og. for uti fra skaden så har han truffet akkurat det han skulle kjørefremover igjen, for hadde han rygget litt til så hadde jeg vel kunne plukket ting fra bagasjen utfra side dørene vel.

litt størrelse forskjell : bh :

 

men utifra det... : gråter : : gråter :

 

var på takst nå. ca 8-10 for å fikse skaden.

rundt 12-15 om det blir hellakk i samma slengen da det vil bli merkbart forskjell

bakluka må oxo repes og lakkes.

flaks at ikke baklyktene gikk. venta i 6 uker på dem.. blæææ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh.. Endelig en to'er golf i klubben etter min smak! "OEM+ all the way" Det enkle er ofte det beste. Kun grill med emblem jeg ville hatt anderledes her. Felgene var spot-on! Grattis Dan! Nå må jeg ha meg 2'er golf igjen.

 

Takk for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han klarer det jeg ikke klarte, å treffe cabben til therese, flere bilder i tråden hennes

Per du lyver... er ikke ett eneste bilde der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne uka har det vært en del skruing som følge av forrige helgs banekjøring.

 

Jeg har bytta hjullager, justert spissing og skifta bremseklosser og drevet med litt annet småplukk, mens Joachim har fikset alt det andre han ødela.

 

Kjøpte meg rådyre "Frodo"-klosser (DS2500) og bytta det ista. "Tilfeldigvis" ble klokka litt mye før vi kom oss av gårde (det har vel aldri skjedd før?), så det endte med at vi konkluderte at 500 kroner for å kjøre i en drøy time på banen var uaktuelt.. Derfor sparer vi kjøringa til i morra. :)

 

Stein Ove kom innom en tur etter at vi hadde funnet ut at klokka var mye, så da hadde vi likegreit et lite "streetmeet" istedenfor. :P

Golf_2503.sized.jpg

 

De nye bremseklossene fungerer forresten helt utmerket. Under varming/testing av klossene har jeg fått noen herlige flat-spots på hverdagshjula. Fint at sånne dekk er.. billig. :D

 

Værste Racing Team er nå klare for mer herjing. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men film har du fått Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet harlequin einser jokke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kjøring er det i morgen.. Er det ikke bar girls go fast... Og der har jo ikke gutta adgang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kjøring er det i morgen.. Er det ikke bar girls go fast... Og der har jo ikke gutta adgang

 

Nei, i morgen er det NSK treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk, John-Arild. :)

 

I dag var det NSK-treff. GGF-kjøringa er i morgen.

 

Sorry for at jeg ikke kom på fredag, OleC. Verken Joachim eller jeg ble helt klare med bilen før klokka ble litt for mye for at det skulle være noe vits i å reise ned...

 

Men! Var på Rudskogen med gammelmannsklubben NSK i dag istedenfor... Kommer med en liten oppdatering seinere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeje. Tar en evighet å laste opp alle bildene... Da lager vi en oppdatering i morra istedenfor.

 

En liten smakebit. :)

 

img3716largebp1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : : rock : : rock : : rock :

Er vel på tide at man får slengt ut en tråd om værste "vårt" her også.

 

Pr dags dato er det bare meg og Rune Andre Kristensen som holder til med Vag der. men prøver å få ting i orden så vi får flere vag frelste sjeler under tak.

Ikke at det er plass til det nå men :P

 

Som flere skjønner ganske så godt så legger vi ikke ut noe info om lokasjon på stedet. ønsker ikke besøk fra uærlige sjeler.

 

Bilder osv + oppdatering kommer etter hvert.

 

Bilene som det skrus på nå er Prosjekt RA og "Rolfsburg"

 

Thomas Sandberg var innom i dag og tok litt bilder av hva vi holder på med og slenger nok ut det fortløpende. flere bilder kommer såfremt man får litt søvn på øye og Rune får rota seg på nett og lagt ut de bildene han har tatt etter hvert også.

 

Da får vi bare se hva framtiden bringer og bare å titte innom for å se om det skjer noe spennende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. idag var nabo gutta på værste svært kreative.

bortsett fra masse svada snakk og grilling av burgere i lompe så fikk de sveiset fast bilrampa på denne stakkars grønningen.

 

310706_3.sized.jpg

 

flire godt når de kjørte volvoshitten oppå plannet, men det funka. dog litt baktung. litt kort akselavstand kanskje?

 

310706_G.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flire godt når de kjørte volvoshitten oppå plannet, men det funka. dog litt baktung. litt kort akselavstand kanskje?

 

310706_G.sized.jpg

 

Tror den doningen der vil havne på Biltilsynets verstingsliste hvis den blir stoppet langs veien. :)

Mener det var dagbladet som hadde en fotoserie for en stund tilbake med

de verste transportene av "ting". Tipper den der hadde havnet på lista ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den doningen der vil havne på Biltilsynets verstingsliste hvis den blir stoppet langs veien. :)

Mener det var dagbladet som hadde en fotoserie for en stund tilbake med

de verste transportene av "ting". Tipper den der hadde havnet på lista ;)

 

 

folka prøvde å tippe den, 4 mann løftet i fronten på forden, men det gikk ikke.

men, biltilsynets værstingsliste uten tvil..

den kan ha 1900kilo bakpå. men ikke så langt bak bakakselen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.