#601 Skrevet Januar 24, 2007 xenon kit, 10000k byttet til 6000 nå, 10tusen var ekstremt blått Ok. Er xenon vanskelig og ettermontere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Januar 25, 2007 Jokke: den "bokken" du har mekka til golfen, er den solid ? ville du bygget en lik om du trengte en til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Januar 25, 2007 Jokke: den "bokken" du har mekka til golfen, er den solid ? ville du bygget en lik om du trengte en til ? NEI..... Ihvertfall ikke slik jeg har bygget den nå.... Den er for ustabil slik den er nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Januar 25, 2007 Hadde værtfall aldri turt å stikke hodet under den der. Lag en slik heller, solid som F. Å det er sikkert ikke den siste einseren du/dere kommer til å skrape kitt sveise rust på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Januar 25, 2007 mye kom den der på, i kostnad ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet Januar 25, 2007 Hadde værtfall aldri turt å stikke hodet under den der. Lag en slik heller, solid som F. Å det er sikkert ikke den siste einseren du/dere kommer til å skrape kitt sveise rust på... Nei, du sier noe der.. RA har jo en sånn som det henslengt på naboverkstedet fortalte han meg etter at jeg hadde begynnt å bygge. Men, i teorien skal den konstruksjonen jeg har bygd holde.. Feilen jeg har gjort er at jeg har laget brakettene som festes i støtdemperfestet vinkelrette.. dette stemmer ikke overens med vinkelen den da får mot bjelka i fremkant. Videre er den litt ustabil på det "beinet" som blir stående aleine.. dette kan også fikses med litt vinkeljern osv. Er jo en annen klubben som har laga en slik en som han bruker med hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet Januar 25, 2007 mye kom den der på, i kostnad ? Betalte 2000 i materialer. Men solgte den også for kost pris, ble solgt FORT tydeligvis at folk vil ha slikt, lurer på hvor den er nå :klø: Er laget på ett par gode kvelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Januar 25, 2007 hmmm, vurdere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Januar 25, 2007 BTW ! har du tegning på en sånn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Januar 25, 2007 BTW ! har du tegning på en sånn ? Nei, desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Januar 25, 2007 hvordan mekka du til den "snurringa" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Januar 25, 2007 Kom til Tromsø å bygg en sånn da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Januar 25, 2007 hvordan mekka du til den "snurringa" ? Dersom du ser i proskjekt-tråden min fra side 10 og noen utover så er det noen bilder der om det hjelper. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=39333&page=10 Hvis det er noe mer tar vi det på pm, så slipper vi å ødelegge tråden til "mafiaen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Januar 25, 2007 Nei, du sier noe der.. RA har jo en sånn som det henslengt på naboverkstedet fortalte han meg etter at jeg hadde begynnt å bygge. Men, i teorien skal den konstruksjonen jeg har bygd holde.. Feilen jeg har gjort er at jeg har laget brakettene som festes i støtdemperfestet vinkelrette.. dette stemmer ikke overens med vinkelen den da får mot bjelka i fremkant. Videre er den litt ustabil på det "beinet" som blir stående aleine.. dette kan også fikses med litt vinkeljern osv. Er jo en annen klubben som har laga en slik en som han bruker med hell RA sin er ikke henslengt.... den venter på at cabben til carina skal "hoppe" oppi den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Januar 25, 2007 tnx boys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Januar 25, 2007 RA sin er ikke henslengt.... den venter på at cabben til carina skal "hoppe" oppi den Kanskje rustfri skal dobbelsjekke hvorvidt den virker eller ikke først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Januar 26, 2007 den må/bør rekonstrueres først... den er ikke så stabil som den til jan-erik. tenke å sveise den om til de støtfanger brakkettene jeg har istedet for de til understellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Januar 26, 2007 den må/bør rekonstrueres først... den er ikke så stabil som den til jan-erik. tenke å sveise den om til de støtfanger brakkettene jeg har istedet for de til understellet. Ille tidlig du var oppe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Januar 26, 2007 Ille tidlig du var oppe da er på jobb før hanen jeg vøtt... hehe jeg som skremmer de til å hyle så andre folk våkner.. men du da??? dette er jo ikke ""ditt"" tidspunkt på dagen heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Januar 26, 2007 BTW ! har du tegning på en sånn ? Jepp, lagde en sånn til Ole Christian tidligere i høst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Januar 29, 2007 Ikke spør..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Januar 30, 2007 Dette var rune sin reaksjon etter at joachim og meg tok dette bildet som røper hans planer for RA... Jetta mk2 front er den nye "trenden" på golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Februar 3, 2007 Betalte 2000 i materialer. Men solgte den også for kost pris, ble solgt FORT tydeligvis at folk vil ha slikt, lurer på hvor den er nå :klø: Er laget på ett par gode kvelder. Den har jeg. Mener jeg ga 1500kr for den. Kjekkt å ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Februar 3, 2007 Ikke spør..... Fifaan... hankypanky med JAKKA MI!!!1 *finne frem bensin og fyrstikker* Den jakka må ødelegges.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Februar 3, 2007 hehe... uuups.. jaja.. nå er vi på vei til bondelandet for å hente disse to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...