Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

Tør ikke gå inn der. Kanskje jeg blir full av mugg også! :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaa... nå går vi varmere tider i møte på værste.

 

ny port og isolering..

var og handlet 130kvm med glasvatt. da er det bare drittjobben igjen og det går ann å holde levelig temperatur der inne i hele vinter :D

 

v_rste_idag.sized.jpg

 

 

hadde og besøk på værste idag.

en veteran eier som ville sette tilbake bilen i orginalstand, og en nyoverhalt orginal v8 er ikke feil :D

v_rste_idag_1.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehm..Må ikke glemme hvem som hjalp deg? ville forvente en liten takketekst her..Måtte tross alt bøye meg litt for å hjelpe deg: faint :Hehe, neida...!

 

Dere fikk jo god pris på isolasjonen også.Vi må nok kjøpe inn noe isolasjon snart vi og..haster litt nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehm..Må ikke glemme hvem som hjalp deg? ville forvente en liten takketekst her..Måtte tross alt bøye meg litt for å hjelpe deg: faint :Hehe, neida...!

 

Dere fikk jo god pris på isolasjonen også.Vi må nok kjøpe inn noe isolasjon snart vi og..haster litt nå.

 

ok.... TAKK hehe.

Nærmere gratis blir det ikke.. skal ut igjen på lørdag og hente mer tenker jeg.

og ja det haster nok litt da ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så fin ut den V8`eren ja.. Det hadde vært noe for deg neste gang Mr. RA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så fin ut den V8`eren ja.. Det hadde vært noe for deg neste gang Mr. RA!

 

skal ikke spøke om slik Endre.. hadde jeg bare hatt pengene, så er det mulig å få tak i en alu v8 på 2.8L og 330hk VEKT: 91kg.. dvs ikke veldig mye tyngre enn en 16v..

 

carlisle_engine.jpg

h1mtx75.jpg

 

tralalala... sweet dreams..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tror du jeg skrev det;) he he..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke spøke om slik Endre.. hadde jeg bare hatt pengene, så er det mulig å få tak i en alu v8 på 2.8L og 330hk VEKT: 91kg.. dvs ikke veldig mye tyngre enn en 16v..

 

carlisle_engine.jpg

h1mtx75.jpg

 

tralalala... sweet dreams..

 

Jeg har denne liggende tilgjengelig....

 

2129116_33_full.jpg

 

 

Men er redd den veier litt mer enn 90 kg da : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bedre å montere egne hjul på den blyklumpen der... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har idee om hvor man får kjøpt takplater, gips eller tynne mdf plater til en veldig billig penge, trenger for å holde isolasjonen oppe i taket på værste. men er en del kvm det er snakk om..

 

any hints?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med tjukk byggplast? Sikkert billigere, om det er det viktigste :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderte det og bare underlagspapp, men det skal jo helst males hvit slik at det blir lysest mulig inne og..

 

3.2mm mdf plate er det billigste jeg har funnet hittil. 65kr plate og vi trenger ca 35stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka pris på 6 mm rehab gips? har du åpna noen av de isolasjonspakkene der? største dritt isolasjon du finner på denna planeten tror jeg. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener jeg så på det, og men syns det var dyrt, om det ikke var noe anna jeg så på da..

 

veit du hva det pleier å koste??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikker. ¨får det bare levert på jobben jeg :P vet vi gir drøyt 50 per plate for vanlig gips bare

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderte det og bare underlagspapp, men det skal jo helst males hvit slik at det blir lysest mulig inne og..

 

3.2mm mdf plate er det billigste jeg har funnet hittil. 65kr plate og vi trenger ca 35stk

 

Hva med en lys pressening da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tanken har falt meg med pressening og, men vi skal henge opp nye armaturer som jeg nettop fikk tak på og.. redd det kanskje blir noe klønete

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å spenne over en bjelke der de skal være det da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byggmax eller hva de heter har vel rimelig billig tynn mdf. mener jeg betalte 30-40 kr for en diger plate med 3mm duger mere en nok for å holde isolasjon på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rolf, den koster 65kr plata..

jeg har vært der og sjekket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvis dere slenger opp isolasjonen og plaster bra burde det holde fint da? MÅ ikke ha plater for at det skal holde seg oppe.. men selvfølgelig, absolutt et pluss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å male himlingen for max utnyttelse av lysforhold. det hjalp veldig mye når vi malte litt i sommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. okai da. kanskje det var noe åpningstilbud. men trenger dere virkelig så mange plater? kan jo hende jeg husker veldig feil i forhold til mål nå da men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja... jeg har tatt for god fisk at det er 100kvm, men det er nok ikke mer enn 80kvm, og hver plate er 2.9kvm så det blir ikke mer enn snaut 27stk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.