#551 Skrevet August 5, 2006 begynte dagen litt stressenes.. fått ordnet masse sand til sandblåsing. hatt litt einser cab fremvisning. talt antall einsere på området. ( blei vel rundt 12) bytta regreim på en sur pug. sosa rundt noen timer. grilla.. litt av utvalget: og hentet meg en delevasker sammen med marius.. mmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet August 5, 2006 Hvordan funker delevaskeren? Putte inni en del, såpe og høytrykk, mens man plystrer med en burger i lompe i hånda?? Hvor fikk dere forresten tak i vaskeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet August 5, 2006 Hvordan funker delevaskeren? Putte inni en del, såpe og høytrykk, mens man plystrer med en burger i lompe i hånda?? Hvor fikk dere forresten tak i vaskeren? putter deler inn, lukker igjen og trykker på bryteren den har en 3.fas motor som er montert på en form for vannpumpe, som lager høytrykk og fører vannet til en haug med dyser. det er varmeelement inni beholderen som klarer å temperere vannet helt opp mot kokepunktet ca90grader. bare å slappe av mens ting blir rene og pene. nesten som å vaske tøy, men nå gleder man seg til å åpne og se møller som kasta den. ettelleranna defekt i bryter/sikringsboksen. det fikser vi nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet August 6, 2006 bare å slappe av mens ting blir rene og pene. nesten som å vaske tøy, men nå gleder man seg til å åpne og se "Nesten som å vaske tøy"? Hva vet du om det når du aldri gjør det? Kanskje du bør vaske klærne dine litt oftere nå pus?? Nå risikerer du at bildelene blir møkkete igjen pga klærne dine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet August 6, 2006 "Nesten som å vaske tøy"? Hva vet du om det når du aldri gjør det? Kanskje du bør vaske klærne dine litt oftere nå pus?? Nå risikerer du at bildelene blir møkkete igjen pga klærne dine... Men en ting vil forbedre seg nå som delevaskeren har kommet inn i livet hans: Fra i dag av er det aldri noe tema å vaske motordeler i oppvaskmaskinen:D. Aldri mer vinglass og ventilkåpe skulder ved skulder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet August 6, 2006 "Nesten som å vaske tøy"? Hva vet du om det når du aldri gjør det? Kanskje du bør vaske klærne dine litt oftere nå pus?? Nå risikerer du at bildelene blir møkkete igjen pga klærne dine... Så bra......... Go rune....Go Rune..... snakk om å bli satt på plass...Flink jente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet August 15, 2006 Har værste brent ned, eller? Lite action... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet August 15, 2006 Har værste brent ned, eller? Lite action... hehe, bare hemmelighetskremmeri siden du aldri møter opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet August 15, 2006 og jeg har flytta ut leiligheta ble solgt i dag. så nå mangler det bare å få flyttehjelp oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet August 15, 2006 og jeg har flytta ut leiligheta ble solgt i dag. så nå mangler det bare å få flyttehjelp oppover. hva blei prisen på kåken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet August 15, 2006 hva blei prisen på kåken? kjøpt for 740 da var takst 750 solgte for 1mill 70 da var takst på 900 *ta en liten dans* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet August 15, 2006 Da forventes vel noen råe mods på bilen i vinter av gjengen i værste' vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet August 15, 2006 Da forventes vel noen råe mods på bilen i vinter av gjengen i værste' vel? siden jeg enda ikke har kommet meg inn i nye lokaler etter flyttinga fra skedsmo så blir det å avvente litt. selv om det virkelig klør etter å få jobba med bilen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet August 15, 2006 kjøpt for 740 da var takst 750solgte for 1mill 70 da var takst på 900 *ta en liten dans* Gratulerer ! Mr.Rolf "millionæren" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet August 24, 2006 Grattis med salget Rolf! Og gratulerer med dagen Mr. Ra! P.S Nå er jeg tilbake fra ferie og klar til å motta spacerne.. Tar de med de malene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet August 24, 2006 Ja, GRATULERER MED DAGEN RUNE ANDRE!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet August 24, 2006 Grattis Rune Andre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet August 24, 2006 Grattis med dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet August 24, 2006 Grattis med dagen, Rune André... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet August 25, 2006 Grattis med dagen, gamle øøøøøøørn .. øøøøøøøøøøøøøøøøøørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet August 25, 2006 Grattis med dagen, gamle øøøøøøørn .. øøøøøøøøøøøøøøøøøørn hihihi.. TAKK ps... jeg ble nesten 20 denne gangen bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet August 25, 2006 hihihi.. TAKK ps... jeg ble nesten 20 denne gangen bare... Ikke skryt på deg,du er ikke en dag over 16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet August 28, 2006 Er det noe aktivitet på værste for tiden eller? Muligheter for å ta med seg et sett d90 felgs og polere i godt selskap? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet August 28, 2006 Er det noe aktivitet på værste for tiden eller? Muligheter for å ta med seg et sett d90 felgs og polere i godt selskap? bare å komme en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet Oktober 9, 2006 fortsatt liv i vårt værste.. bare litt manko på "gode" historier å juge om.. litt forandringer har det oxo blitt. nå er vi blitt litt færre da rolf har flyttet og marius skal i militæret. så stabben her er nå joacim, tom-eivind (broder'n) thomas og meg. de 2 siste er kun lagerleiere.. så de er non-vag. nå nærmer den kalde årstiden seg og da blir det oxo mer fart på værste vårt tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...