#826 Skrevet September 23, 2008 Nice! Hvordan forbereder dere gulvet til å legge på epoxy? Olje og all skjiit må vel bort for skikkelig heft? eeehhh... pga litt hast igår, så ble det bare å rydde unna og feie.. sitter det så sitter det... bedre enn å kaste restene sa Christer, så jeg er bare takknemelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet September 23, 2008 eeehhh... pga litt hast igår, så ble det bare å rydde unna og feie.. sitter det så sitter det... bedre enn å kaste restene sa Christer, så jeg er bare takknemelig Skal vel egentlig Prime gulvet, men det vil vel tid visse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet September 23, 2008 "Hørt" noe rykter om at det et strøk #2 her idag og jeg hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet Desember 16, 2008 Gaven til Marius fra Rune Andre når han var på Essen er nå offentligjort.. hehe.. http://www.sexhibition.no/index.php?option=com_fireboard&Itemid=106&func=view&id=608&catid=13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet Desember 16, 2008 Gaven til Marius fra Rune Andre når han var på Essen er nå offentligjort.. hehe.. http://www.sexhibition.no/index.php?option=com_fireboard&Itemid=106&func=view&id=608&catid=13 HAHAHAHAH, den var du heldig med marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet Desember 16, 2008 aaaaaaaaaaaaaaaaahahhahaahaha ler så jeg griner her. bra vi lagde dobbelt betydningen på det skiltet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet Desember 16, 2008 Snart blir lemonparty-bildet av Rolf, Rune Andre, Christer, Tom-Rune og Hans publisert på nakenprat og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet Desember 16, 2008 hehe... næmen fydda.. jeg er snart inni hele internett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet Oktober 22, 2014 Her 'var' det liv.. rai rai. Trist å medele at siste leietaker nå flytter ut, og lokalene overtas av næringsdrivende. har mye gode minner herfra folkens. Velkommen til skrukveld i garasjen hjemme om noen føler for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet Oktober 22, 2014 Hahah ja her har det vært stille i mange år. Sånn er det når fikk flytter vekk og finner seg nye steder å holde til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet Oktober 22, 2014 Med unntak av jagger eieren så var det vel du som flytta først.. sviiiker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...