Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

ja bilen har vært mye på veien i det siste. så litt ekstra lys er veldig kjekt :P

 

Hahahaha :D

 

Nå er det heldigvis lysere tider i vente.. De skal snart rives av. Tro meg!

(om jeg får bilen ut av værste igjen, da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte med Rudi boller i går, var det noen som fikk da? Eller hadde dere ikke tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte med Rudi boller i går, var det noen som fikk da? Eller hadde dere ikke tid :P

 

Joda. De var SKIKKELIG gode! Takk :)

 

edit: Du kan godt lage mer. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte med Rudi boller i går, var det noen som fikk da? Eller hadde dere ikke tid :P

 

 

tusen takk for boller carina :D

 

aaaalltid tid til mat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra flokkdyr dette her

v_rste250206_1.sized.jpg

 

ikke rart når det blei snurra film

v_rste250206_2.sized.jpg

 

sliiiiten rolf ???

v_rste250206_5.sized.jpg

 

 

her er 2/3 apekatter, den siste gjemte seg bak kameraet utrolig nok...

v_rste250206.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte med Rudi boller i går, var det noen som fikk da? Eller hadde dere ikke tid :P

 

 

og så må du lage en batch til meg uten rosiner. for oss kresne. kan de andre spise de sure druene sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så må du lage en batch til meg uten rosiner. for oss kresne. kan de andre spise de sure druene sine.

 

Så klart Rolf, skal bli "andre boller" på deg : smil :

 

Vist jeg baker boller oftere, polerer dere coupe`n å sånt da eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klart Rolf, skal bli "andre boller" på deg : smil :

 

Vist jeg baker boller oftere, polerer dere coupe`n å sånt da eller? :P

 

 

IKKE si at "du" har flere boller i ovnen?????

ruuudiii?? gjort nå a...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE si at "du" har flere boller i ovnen?????

ruuudiii?? gjort nå a...

 

Hør på barnevakta da...nånei, ikke noe bolle i den ovnen nei :)

Er det ikke din tur neste gang da? Therese?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør på barnevakta da...nånei, ikke noe bolle i den ovnen nei :)

Er det ikke din tur neste gang da? Therese?????

 

 

hyyysjjj.. hu kan høre deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyyysjjj.. hu kan høre deg...

 

Har en teori, liker man ikke rosiner i bolle.. så liker man ikke k** i f***e : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en teori, liker man ikke rosiner i bolle.. så liker man ikke k** i f***e : smil :

 

 

Rune liker rosiner er jeg som er kresen :P

 

og hvis de ***'ene dine stemmer med det jeg tror så er teorien din feil. :P

 

Carina, må nok stille opp med sterkere skyts en boller skal vi polere åudi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

 

Nå går motoren, etter mye hjelp fra Rune Andre! YEAH!

 

Nå gjenstår bare å få åpna porten til værste, som dessverre var fastfryst. :P

 

Måtte gi motoren litt luuv før vi vrei om nøkkelen. Det hjalp!

v_rstetja.sized.jpg

(jævla paparazzier)

 

 

Må forresten si takk til Rudi som ordna meg en bitteliten slangebit, noe som gjorde at bilen fikk start. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

idag fikk vi endelig liv i einseren til marius som dere skjønner

babbexpressen_2.sized.jpg

 

og deilig var det. nå er det komplett kr og ikke pl selv om de fleste ledninger fortsatt er i motorrommet. så gjelder å holde tunga rett under fremtidige mods.. de skaper mye bryderi.

 

vel, ut for å prøvekjøre så fant vi fort utav at porten til værste var frosset fast :(

babbexpressen.sized.jpg

det blei nå så sent at vi droppet videre jobbing idag, bilen hans sto 30-40min på tomgang, så den er nok rimelig friskmeldt.

stakkars babbexpressen.. nok en natt i værste

babbexpressen_3.sized.jpg

 

eieren var ikke mer happy da han måtte bli hentet atter en gang.

men i morra så er da i det minste batteriet fullladet og ny frostvæske på plass, samt en kvalitetsprøvetur før han får overta doningen på eget ansvar igjen..

lykke til denne gang da marius, måtte all lykke vise seg :P

babbexpressen_1.sized.jpg

 

 

edit: GRATULERER marius, endelig er ditt første motorbytte gjennomført, neste prosjekt er nå å starte på mk2 din..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

edit: GRATULERER marius, endelig er ditt første motorbytte gjennomført, neste prosjekt er nå å starte på mk2 din..

 

Mhm.. Nå er det bare å stappe lomma full av €€€€, fise ned til Tyskland og hente en mk3 VR6. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stakkars babbexpressen.. nok en natt i værste

babbexpressen_3.sized.jpg

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:

 

Haha. Kanskje jeg burde søkt jobb som sjåffis for Bislett? :) Kunne levert bra mye babb da, så lenge bilen holder. :P

 

I dag skal jeg hakke is. Gruer meg allerede, men tror RA dreper meg om jeg ikke kommer i dag. :P

 

Hakk hakk hakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weeeee

 

Nå er einsern hjemme etter mye skruing, banning, justering og kåling. :D

 

Tok oss rundt en time å få åpna porten til værste. Men med hjelp fra Rune Andre og Morten gikk jo det greit nok. Uten denne piggemaskinen hadde det nok ikke gått.

060306_1.sized.jpg

 

Vi var nødt til å bytte et hjullager, da det gamle var heller slitent. Det er kulene fra hjullageret som ligger på skiva...

060306_2.sized.jpg

Klart for prøvetur!

 

Fikk etterhvert ut bilen, og da var alt klart. (eller?)

Vi sleit nemlig først litt med at motoren ikke gikk reint. Derfor justerte vi tenning i hue' og rævva uten at det hjalp noe særlig. Vi fikk den til å gå greit nok, og tok prøvetur til Jessheim.

 

Bilen begynte å fuske, og vi lurte litt på om det kanskje var tomt for bensin.. Kom oss inn på Statoil og måtte dytte bilen ca. 20 cm for å nå bort til pumpa.

Jeg var klar over at kontoen ikke var fyllt til randen, men da regnet med å få fyllt litt på tanken.

 

Det gikk ikke helt bra kan man si....

060306_3.sized.jpg

Takk Gud for Master Card! :D

 

Jeppjepp... Fikk da tanka litt, men det hjalp ikke stort. Vi tok fram reservebatteriet, fikk starta motoren og kjørte i et minutt eller to før det samme skjedde igjen... og igjen...

 

Neste gang kikka vi litt mer nøye, og fant ut at.. kremt.. litt flaut å si det kanskje.. ehm.. jau. Vi hadde glemt å feste kabelen til dynamoen, og hadde ca. 0 spenning på batteriet, og fikk derfor ikke gnist. Vi merka det først da vi skrudde av lysa ved et pådrag. :P

 

..og nå var plutselig alt mye bedre! :D Bilen tror den har rakettmotor, noe som kanskje ikke så rart med de rakettforskerne som har satt den i. (ha-ha)

KR-en sparker mye bedre enn den gamle PL-en.

 

Nå er jeg fornøyd.. :)

(til det rasar :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så godt å se at den BRA bilen funker igjen:). Har dere bytte motornettet i samme slengen, slik at alle PL-moddene nå er historie?

 

Da er vi i alle fall to som skal kjøre effektive Einsere på banen om kun noen få måneder:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så godt å se at den BRA bilen funker igjen:). Har dere bytte motornettet i samme slengen, slik at alle PL-moddene nå er historie?

 

Det er mye PL-tull igjen nedi der, men det skal ut så fort som mulig. 2 hjerner, altfor mye kabler og litt floker. Huff.

 

Har fortsatt en del skruing igjen før bilen er _helt_ klar, men det er bare småplukk. :)

 

Da er vi i alle fall to som skal kjøre effektive Einsere på banen om kun noen få måneder:D.

Vi gleder oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy F*** så gøy å kjøre den i går :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var litt aktivitehet i værste i dag og. var oppe og skulle kose litt med Rolfsburgen. men porten ville ikke samarbeide med meg. ble en times jobbing med piggmaskina. men kom inn til slutt.

 

Bytta utløserlager på kassa, justerte camber, etterfyllte olje og kjøleveske (2 + 1 liter) :P og fiksa tuta. grei liten pusle runde.

 

Ellers så det ut som Babb Ekspressen aka Stripsa gikk bra. glemte å ta en testtur. men alt for glatt for å virkelig teste nå uansett. hehe.

 

Blir vel mere action utover uka. trengs å ryddes litt igjen. som vanlig. utrolig hvor fort søpla hoper seg opp når man driver på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får spare prøveturen til det går å trykke pedalen litt lenger enn halvveis inn uten å skli av veien. ;)

 

Det er ikke alle som har festa skiltet foran med fire strips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså Rolf. Har du konvertert til Tysker med bakhjuls skyv? Du er spottet bak rattet på en Merche:nana: (tror hvertfall det var deg) Isåfall går det ikke noe fortere av å gi bånn gass på glatta: smil : Kan ikke stå i veien på den måten for oss som kommer bak med trekk på alle 4 vet du:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.