#1 Skrevet August 4, 2005 Hallo alle sammen! Er det bare jeg som har gått å lurt og irritert meg litt på dette? Når man setter på f.ex S4-Styling blir jo ikke bilen automatisk en S4. Jeg personlig synes dette blir litt teit. Jeg personlig syns det er rått med en S og RS bil, og blir fort litt uoppmerksom på allt annet når jeg ser en slik. Det samme gjelder også Bmw og Mercedes. Bmw har da exstremt mange M`er kjørende rundt om på veien i dette land, men det er sikkert en brøk del av disse som virkerlig er det! Også MB har mange AMG biler som kansje bare har AMG felger (og da en billig kopi). Jeg skriver ikke dette for å tråkke noen på tærne, så blir det gjort, bare tråkk tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Jeg syns egentlig det er gøy.. Så mange andre snakker varmt om alle s-bilene som går i området, men når jeg ser de kan jeg feks påpeke at det der ikke er en s6 pga bremsene foran. Det der er ikke en rs4 pga ditt og datt. Det er ikke en s2 sedan pga boltsirkel osv. Jeg storkoser meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 Veldig enig Jeg er selv en fan av ingen merking på bilen, faktisk det første jeg gjorde etter jeg henta bilen var å fjerne 1,8 T Quattro merket. Når det gjelder BMW er ikke M eller M- tech det samme som M3, M og M tech er styling og eller under stell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 Når det gjelder BMW er ikke M eller M- tech det samme som M3, M og M tech er styling og eller under stell. Dette er da det samme som GT, Sport, Sportline osvosv.. Og som du sier så er det f,eks et mer sportslig interiør, understell etc.. Men,"problemet" er at 3/4 Bmw eid av ungdom, som jeg møter/ser har dette merket.. Når en spør dem hvorfor, så får en svar som: "Jeg har montert M-Tech Styling" Emblem trimming er teit spør du meg.. Er flere her i klubben som f,eks har Audi-Sport merket på bilene sine.. Uansett hvor mye en slenger på av plast, tuning osvosv så blir bilen aldri noe annet enn det den var opprinnelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 Jeg har Audi-sport merke i grillen. Det er ikke et S-merke, men et Audi-sport merke. Samme merke sitter orginalt i rattet på pappas A6 2,7t, som det er heller ikke noe S-bil. Hva med alle de som setter på S-line merke når det ikke er en S-line bil? Men å sette på S-merke blir feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2005 Så en 0.noe liters Lupo med R32 merke idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2005 Jeg syns også det er fint å fjerne merkene. Spesielt når man ikke har noe å skryte av. Har man en RS4 skal selvfølgelig merket få stå. Fordelen med disse freaksa er, i tillegg til det Knut Arne Oppigård sier, at gleden ved å kjøre fra dem er dobbelt så stor, når du vet at det er en liten dritt som prøver å "spre frykt" merket sitt. (Ikke det at jeg klarer å kjøre fra noe, men.. 1.8 vergaser-kraft) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2005 Hva er gøyest: S-merke og 1,6liters motor eller 1,6L merke og S-motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2005 Emblem trimming er teit spør du meg.. Er flere her i klubben som f,eks har Audi-Sport merket på bilene sine.. Uansett hvor mye en slenger på av plast, tuning osvosv så blir bilen aldri noe annet enn det den var opprinnelig.. Emblem trimming ja eller som de sier i england "go faster stripes" hehe Men mens vi prater om teit merking av biler er det ingenting som er så idiotisk som en brei streamer i front ruta der det står hvilken modell du kjører atpå til med noe sånnt som "sport" etter. De som bryr seg ser jo hva slags bil det er. "Golf Sport" haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2005 Emblem trimming ja eller som de sier i england "go faster stripes" hehe Men mens vi prater om teit merking av biler er det ingenting som er så idiotisk som en brei streamer i front ruta der det står hvilken modell du kjører atpå til med noe sånnt som "sport" etter. De som bryr seg ser jo hva slags bil det er. "Golf Sport" haha Akkurat det er mest vanlig på Volvo osv.. Når jeg ser slike så bruker jeg å tenke med meg selv; "oi, er det en volvo, det visste jeg ikke " Golf Sport er en faktisk modell da.. Men, viktig å legge til at meninger er som ********, alle har en.. Så dem som vil klistre på det ene og det andre skal få gjøre det sålenge dem selv trives med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2005 Synes ikke det gjør noe at folk styler opp bilene sine som S-biler men når folk setter på S4 og RS4 på en A4 1.6i-1.8T.DA har det gått for langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2005 er dette egentlig noe anneledes enn og sette på s4 / ra4 fanger? blir vel mange av de bilene som også blir sett på som s biler av ikke kjennere? bare lurer egentlig, Amg kan du få fra fabrikk på en bil uten trim og motor på samme linje som s line fra audi. ( hadde rå til alt s utenom motoren hehe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2005 er dette egentlig noe anneledes enn og sette på s4 / ra4 fanger? blir vel mange av de bilene som også blir sett på som s biler av ikke kjennere? bare lurer egentlig, Amg kan du få fra fabrikk på en bil uten trim og motor på samme linje som s line fra audi. ( hadde rå til alt s utenom motoren hehe ) Jeg synes for det første at folk får gjøre som dem vil. Det jeg mente med denne tråden er at jeg personlig synes det blir litt teit med S (og RS) merkene når det ikke er det. For det er da sjelden du ser en oppjålet Rs eller en S. Når folk vil sette på en S4 fanger eller en Rs4 fanger for å få oppjustert litt på utseende, synes jeg er helt greit. Det blir fort litt kjederlig med en helt "standard" A4 eller hva det enn måtte være, uten litt "stæsj". Men heldigvis har vi alle forskjellige meninger om dette, takk gud for det. Det hadde vært lite kjipt hvis alle sku være enig i alt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2005 Smaken er som baken,delt i to.. Ja,takk gud.Tenk om alle skulle hatt like biler,det hadde vært morro! NOT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2005 Jeg syns egentlig det er gøy.. Så mange andre snakker varmt om alle s-bilene som går i området, men når jeg ser de kan jeg feks påpeke at det der ikke er en s6 pga bremsene foran. Det der er ikke en rs4 pga ditt og datt. Det er ikke en s2 sedan pga boltsirkel osv. Jeg storkoser meg! Stiller meg til dette på akkurat samme måte! Han eg delte hybel i lag med i Molde påstod hardnakka at det gikk en rød RS4 i byen. Og eg nekta Så kom den dagen han skulle vise den: Samboer: "Der er Rs4'n. Se! RS4-merke på bakluka!" Undertegnede: "Nei, det er berre ein 1,8t som er bygd av Seidl i Tyskland PS: Legg merke til at det står Light også under RS4-merket" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2005 Hva er gøyest: S-merke og 1,6liters motor eller 1,6L merke og S-motor *ler* Hadde 1,5 D merke på M3'en min når jeg kjørte den:) Var ganske morro å se tryne på folk når de så det merket:) Første jeg gjorde når jeg hadde kjøpt bilen min var å plokke av alle merker! Synes ikke merker på bil er fint uansett jeg! Mest mulig rene biler! Men det er min mening! Men jeg har lyst på RS4 fangere og skjørter på min S6! Ikke for at folk skal tro jeg har det men pga at jeg synes det blir litt kult og anderledes! Ikke mange C4 karoserier som er staylet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 4, 2005 Hva er gøyest: S-merke og 1,6liters motor eller 1,6L merke og S-motor Det var et feiende flott forslag! Mine merker ble stjålet for noen måneder siden, men har ikke giddet å sette på nye. Men kanskje jeg skal sette på 1.6? Noen som har noen liggende som ligger og støver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 4, 2005 Det var et feiende flott forslag! Mine merker ble stjålet for noen måneder siden, men har ikke giddet å sette på nye. Men kanskje jeg skal sette på 1.6? Noen som har noen liggende som ligger og støver? Har 4,2 merker:) Ville gjort seg på en A3 det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 4, 2005 Det blir vel feil på S3'en tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 4, 2005 Jeg tror jeg har A3 1.6 merke liggende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 4, 2005 Det var et feiende flott forslag! Mine merker ble stjålet for noen måneder siden, men har ikke giddet å sette på nye. Men kanskje jeg skal sette på 1.6? Noen som har noen liggende som ligger og støver? Har bare 1.9 Tdi, men litt justering kan du jo bare snu tallet 9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 4, 2005 Du kan få merkene mine hvis du vil ha dem. De er pent tatt av, og uten riper! Passer fint på S3'n vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 4, 2005 Du kan få merkene mine hvis du vil ha dem. De er pent tatt av, og uten riper! Passer fint på S3'n vettu! Dette hadde jo vært artig! Hvis ikke det er for mye bry? Det koster vel ikke all verden i porto skulle'n tro? Isåfall kan jeg dekke dette. Sender deg en PM med adressen min. Har bare 1.9 Tdi, men litt justering kan du jo bare snu tallet 9 Da går jeg får 1.6. Ellers takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 4, 2005 Dette hadde jo vært artig! Hvis ikke det er for mye bry? Det koster vel ikke all verden i porto skulle'n tro? Isåfall kan jeg dekke dette. Sender deg en PM med adressen min. Da går jeg får 1.6. Ellers takk! Den er god Legg ut bilde på tråden når du har montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 4, 2005 Hahaha,skal ut å leke med rånerne nå da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...