Hvorfor S-merke en bil som ikke er det?

Anbefalte innlegg

Emblemtrimming er og skryte av noe en ikke har råd til.

 

Way to bømp da Torkjell :P

 

OT: Emblemfri bil med mykje hesta ftw : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Way to bømp da Torkjell :P

 

OT: Emblemfri bil med mykje hesta ftw : rock :

 

Sleeper er det råeste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dagen jeg får S4n på veien, skal skal det bli dieseltut og et TDI merke med alle bokstavene grå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dagen jeg får S4n på veien, skal skal det bli dieseltut og et TDI merke med alle bokstavene grå!

 

Nice! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en hekkandes god plan....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://pal.finn.no/pal/konghellebil/car/object?finnkode=14485762&sid=xz4cabkjnq1161350&WT.svl=Link (BMW 335i Touring)

Denne har jo hatt div eiere rundt i Oslo området nå. Når den var tilnærmet ny gikk den med 316i på bakluka, og det var helt klart mange som hadde sett denne bilen. Det morsomme var hvor mye dritt folk som den slang om eieren, som hadde DOBLE POTTER PÅ EN 316i.... hehe.. Now who's stupid??? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil påstå og embleme NED bilen er greit også:P tar jo bort litt oppmerksomhet for de som ikke skjønner.. "ah, s4! (siden det står i grillen foran enda) åja, 1,8 ja.."

 

også er det jo litt gøy og kjøre med vist det kommer en hardbarka kar med 200hk++ og skal forbi deg:p

 

 

ps. det må ikke stå TDI.. bare D :P

IMG_3782.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...må nesten glise litt når jeg leser denna tråden :) Er helt enig med mange av dere at å trimme opp bilen med et

emblem blir for dumt, men vi som kan VAG bilene ser det jo med en gang....

For min egen del kjøpte jeg et merke fra AwesomeGti store, så på min står det bak, GTI 16vPlus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "S" fra et S4 merke bak på bilen min, ser igrunn ikke noe galt i det siden bilen er orginal S-line.

Det er lik logo, mangler bare "-line" bak.

Står jo tross alt ikke S4, det holder jeg meg for god til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg, er styling/tuning/kalldethvaduhvil med tribialer, stikers, streamere og emblemer forbeholdt polakker, folk fra litauen, Volvo og Ford rånere.

 

 

Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en fase i livet som alle må i gjennom. Enten det er som en 3-åring med Matchbox lekebil, 20-åring med Golf eller 32 med A6 som ikke har råd til selve S-bilen, men emblemet. Bil handler om følelser, (ihvertfall for oss her inne) og hvis man føler seg bedre med emblem-trim er jo det kjempefint. Det vil jo gjennomskues av kjennere uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følelser my ass. Jeg skal fjerne emblemet på bakluka iallefall, tror det i grillen skal få sitte.

 

Jeg må også si at det frister med et enkelt MTM crome-merke på bakluka, men tror jeg skal la det være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følelser my ass.

 

Hemoroider?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et S6 emblem bak :) (og forran) :D

 

hmm... sette på 1.8 liter merket kanskje... så kanskje jeg slipper å bli stoppa av snuten 2 ganger i uka!!

 

Men jeg gjorde en litt fiffig ting engang... hadde en grønn mindre vellholdt audi a4 1996 modell på standard felger med confilter! satte på RS4 logo bak for morro skyld. den hadde jo ikke styling så regnet med at folk skjønte ironien. engang kom det en gammel bil... tror det var en 1.6 liter av et slag... han ville kappkjøre.. og han dro fra meg noe så jævlig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en gang en mr2 mk2 turbo med gti emblem bak. Det var i allefall noen mr2 gti er i arendals distriktet som fikk seg en overraskelse:-) Ptssssssssssssssj. :-) Kansje en liten avsporing men det er sykt fett å ha turboen rett bak førerstolen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... sette på 1.8 liter merket kanskje... så kanskje jeg slipper å bli stoppa av snuten 2 ganger i uka!!

 

En av gangene jeg ble stoppet mens jeg hadde GTI 1.8T med 1.4 på bakluka så kommenterte faktisk politimannen at "den gikk mektig godt til en 1.4 å være" : smil :

svarte bare at det stemte nok, da det ikke var en 1.4 men at det sto der for at "den ikke skulle være så ettertraktet å stjele"... og det skjønnte han godt :) (Så fikk jeg ett ønske om god tur videre, samt kommentaren "prøv å ikke kjør så VELDIG mye over 100 videre da.. ;)" En av de bedre opplevelsene med schjonkel )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av gangene jeg ble stoppet mens jeg hadde GTI 1.8T med 1.4 på bakluka så kommenterte faktisk politimannen at "den gikk mektig godt til en 1.4 å være" : smil :

svarte bare at det stemte nok, da det ikke var en 1.4 men at det sto der for at "den ikke skulle være så ettertraktet å stjele"... og det skjønnte han godt :) (Så fikk jeg ett ønske om god tur videre, samt kommentaren "prøv å ikke kjør så VELDIG mye over 100 videre da.. ;)" En av de bedre opplevelsene med schjonkel )

 

hehehehehe.... :) 100 er vel den magiske grensen for politiet. de har vel sagt at de ikke stopper de som holder seg under 100 i 80 sonen. men hva med dem som kjører 260 i 80 sonen? hmmm :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det er mnge som er i mot merker her.. selv har jeg ETTERMONTERT S-line merker på min Audi. ja, den er ingen ekte s-line. men syns bilen så litt tøffer ut pga dette. dette er jo av samme grunn som at folk bytter fangere osv... syns jeg det er greit så gjør jeg det. hva alle andre syns er ikke mitt prob. har f.eks kompisersom hater audi og legger hele livet sitt i bmw, jeg kjører ikke bmw av den grunn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde quattro merke på min gamle 94 mod vento. beste var at flere spurte om det var quattro.. hmm skremmende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns selv det var veldig tøfft å merke mopeden med alt slags klistremerker osv, så kan jo forstå at noen syns det er tøft. Hehe. Nå er jeg fan av minst mulig emblemer på biler.

 

Syns det ser litt dumt med S merker på 1.6 litere, men folk for gjøre som de vil. Alltid forskjellige meninger ute å går:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har satt på diverse meker på bilene mine opp gjennom tiden.

 

alt fra en vanlig passat ble RSTDI, til passaten nå med R merke.

 

jeg synes det er litt moro å se om folk legger merke til merkene og gjør seg oppmerksom på om det er noe utenom det vanlig eller ikke. hvem veit. :)

 

edit: glemte jo nesten touranen som jeg satt S merker på fra audi. hehehehehe det var tider det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.