Hvorfor S-merke en bil som ikke er det?

Anbefalte innlegg

Hehe, ja kanskje det skjer litt mer nå. Har hatt bilen 1 år, og har kun hatt møtt to stk som bruska med fjæra. Bilder kommer så snart jeg har fått merkene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forresten en gammel mazda 323 med S4 merke i finnland i sommer, så merkingen finner ingen grenser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forresten en gammel mazda 323 med S4 merke i finnland i sommer, så merkingen finner ingen grenser:)

 

Hahahaha,ja da har de skjønt det! Setter ett S4 merke på jap-crap! : dum :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns bilen min gikk merkbart bedre med VW Motorsport merke i grillen :P

IMG_2452-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har setten A4 '95 1,6 med S2 merke i fronten, og A4 1,6

bak på bilen. Det er vel litt feil, jeg ville aldri satt på noe som det ikke er.

 

Har sett en RS4 som hadde kun 1,9TDI merke bak.

Det er litt artig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var i Tromsø sist uke så fikk jeg se drømmebilen på nært hold til mange, E46 M3. Det som var litt morsomt var at eieren hadde satt på 318 CI merke på den bak. Eieren er en mann på 40-45år : haha : Kjempebra : smil :

 

Å ha en 1.8 og sette på S4 front etc blir bare teit i mine øyne. Jeg gikk på denne "bommen" selv engang da jeg hadde Golf 3 med "hissige" 1.4L og 60hk. Lå bak en semi opp korgenfjellet og de som har kjørt der vet at den er bratt. Joda,semi sjåføren blinket meg forbi. Tro jeg brukte lang tid? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har setten A4 '95 1,6 med S2 merke i fronten, og A4 1,6

bak på bilen. Det er vel litt feil, jeg ville aldri satt på noe som det ikke er.

 

Har sett en RS4 som hadde kun 1,9TDI merke bak.

Det er litt artig.

 

 

sikker på at det var en A4 1.6 da, så det ikke var en 1.8T ;)

 

 

forøvrig så ga 1.4 merket jeg hadde på IV GTI'n mye morro det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forøvrig så ga 1.4 merket jeg hadde på IV GTI'n mye morro det :D

 

Vag vs annen drit tråden din gav meg mang en god latter : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vag vs annen drit tråden din gav meg mang en god latter : smil :

 

 

hehe.. blir stadig minnet om det der :) gode tider det ;)

 

men nå slå vel signaturen din til igjen og folk blir moralister og jeg får kjeft.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nå slår vel signaturen din til igjen og folk blir moralister og jeg får kjeft.. : bh :

 

Bare å vende det døve øret til ;)

 

 

Apropo emblemtrimming:

 

En fyr jeg kjenner importerte en MB-124 320E for et par år siden.. Bilen har facelift-pakken som kom på 90-tallet og 320 emblem bak. Satt på en liten tur engang og så vognkortet i dørlommen, smugleste litt på det, og det sa 1989 300E :confused: Visste seg at bilen var chippet, derfor 320emblem bak : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lekt litt med ideen om å sette på feks 2.0E merke bak på S2'n :)

Men må bare sitte med noe dårlig lim eller teip så det er mulig å ta av da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja kanskje det skjer litt mer nå. Har hatt bilen 1 år, og har kun hatt møtt to stk som bruska med fjæra. Bilder kommer så snart jeg har fått merkene :)

 

lite tips hvis du er i lillehammer traktene og kommer over en 1990 mod svart Bmw 3 serie som det står 350 bak. ikke tro at bilen er emblemtrimma.

sitter en v12 850 motor med lystgass i denne så kan hende du blir parkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite tips hvis du er i lillehammer traktene og kommer over en 1990 mod svart Bmw 3 serie som det står 350 bak. ikke tro at bilen er emblemtrimma.

sitter en v12 850 motor med lystgass i denne så kan hende du blir parkert.

 

Det skulle da bare mangle! En trenger ikke dra så langt som til Lillehammer for å parkere en original S3. Skryt av BMW tar seg bedre ut på et annet forum, Mr. Jøran! ;) Ofrer ikke så mange blikk i hekken på en slik tysker heller. Skulle tro det var en og annen VAG her som gir to midtre fingre til den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er gøyest: S-merke og 1,6liters motor eller 1,6L merke og S-motor : klø :: smil ::evil:

Dette kan du jo spørre Morten Skei Bekken om... ;)

Hadde visst skremt noe Opelgutter på Elverum.

 

Så kom den dagen han skulle vise den:

Samboer: "Der er Rs4'n. Se! RS4-merke på bakluka!"

Undertegnede: "Nei, det er berre ein 1,8t som er bygd av Seidl i Tyskland :nana: PS: Legg merke til at det står Light også under RS4-merket" ;)

Da kan du jo også spørre om hvorfor en V6 biturbo har EN stor FMIC og

hvorfor akkurat denne har så buede hjulbuer bak. :D

 

Men jeg har lyst på RS4 fangere og skjørter på min S6! Ikke for at folk skal tro jeg har det men pga at jeg synes det blir litt kult og anderledes! Ikke mange C4 karoserier som er staylet!

Godt smaken er delt : grønn :: syk :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle da bare mangle! En trenger ikke dra så langt som til Lillehammer for å parkere en original S3. Skryt av BMW tar seg bedre ut på et annet forum, Mr. Jøran! ;) Ofrer ikke så mange blikk i hekken på en slik tysker heller. Skulle tro det var en og annen VAG her som gir to midtre fingre til den.

 

 

Hårsår eller? For mange mennesker fins det tilogmed bilmerker som foretrekkes framfor VAG!! : eek : Tenke seg til.. : rolleyes

 

Det fins tilogmed japanske veteranbiler som gir to midtre til de fleste biler i denne klubben :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hårsår eller? For mange mennesker fins det tilogmed bilmerker som foretrekkes framfor VAG!! : eek : Tenke seg til.. : rolleyes

 

Det fins tilogmed japanske veteranbiler som gir to midtre til de fleste biler i denne klubben :nana:

.... og di trenger heller ikke være veteraner :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil :

Hallo alle sammen! Er det bare jeg som har gått å lurt og irritert meg litt på dette? Når man setter på f.ex S4-Styling blir jo ikke bilen automatisk en S4. Jeg personlig synes dette blir litt teit. Jeg personlig syns det er rått med en S og RS bil, og blir fort litt uoppmerksom på allt annet når jeg ser en slik. Det samme gjelder også Bmw og Mercedes. Bmw har da exstremt mange M`er kjørende rundt om på veien i dette land, men det er sikkert en brøk del av disse som virkerlig er det! Også MB har mange AMG biler som kansje bare har AMG felger (og da en billig kopi). Jeg skriver ikke dette for å tråkke noen på tærne, så blir det gjort, bare tråkk tilbake :)

 

Jeg synes folk må få sette på akkurat det merket de vil bakpå bilen sin jeg ;) Enig i at det er litt teit å utgi seg for å ha en S-bil når man ikke har det ( : haha : ), men "kjennere" ser det stort sett uansett. Og hvis man er usikker på om man ser en emblemstrimmet bil eller ikke, så er jo det en slags "psykologisk krigføring" fra den andre sin side som man kanskje har godt av å bli utsatt for av og til : bh :

 

Er vel egentlig ikke så mye bedre å sette på et 1,6 merke bak på en S-bil...men det er vel greit for de som har en bil som egentlig kun er kul med fullt motorpådrag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil :

 

Jeg synes folk må få sette på akkurat det merket de vil bakpå bilen sin jeg ;) Enig i at det er litt teit å utgi seg for å ha en S-bil når man ikke har det ( : haha : ), men "kjennere" ser det stort sett uansett. Og hvis man er usikker på om man ser en emblemstrimmet bil eller ikke, så er jo det en slags "psykologisk krigføring" fra den andre sin side som man kanskje har godt av å bli utsatt for av og til : bh :

 

Er vel egentlig ikke så mye bedre å sette på et 1,6 merke bak på en S-bil...men det er vel greit for de som har en bil som egentlig kun er kul med fullt motorpådrag ;)

 

 

Er veldig enig med Runar her, la folk gjøre som de vil! Ellers kan vi jo ikke snakke dritt om det vi ikke liker heller... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hårsår eller? For mange mennesker fins det tilogmed bilmerker som foretrekkes framfor VAG!! : eek : Tenke seg til.. : rolleyes

 

Det fins tilogmed japanske veteranbiler som gir to midtre til de fleste biler i denne klubben :nana:

 

Det må de få lov til. Heia Japan! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par eksempler på dårlig emblem-trimming : rolleyes

Det er en her i området som har to Audi typ 85, hhv. en coupe og en 90 med oettinger motor! Første gangen jeg så bilene, så tenkte jeg som så:

Oi, det var jo en fin coupe... gikk rundt bilen, og kom til bakluka der det hadde blitt klistret på et "Quattro"-klistremerke (ja, med stor Q...), ble da litt mere nysgjerrig, og bøyde meg ned, og fikk da øye på en stiv bakaksel uten drivverk!! ER det mulig... : dum :

Og ikke nok med det, han har gjort akkurat det samme med 90'n...

Greit nok å kødde med at man har en annen motor, men når det kommer til drivverk så vil jeg si at dette er som å banne i kjærka! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par eksempler på dårlig emblem-trimming : rolleyes

Det er en her i området som har to Audi typ 85, hhv. en coupe og en 90 med oettinger motor! Første gangen jeg så bilene, så tenkte jeg som så:

Oi, det var jo en fin coupe... gikk rundt bilen, og kom til bakluka der det hadde blitt klistret på et "Quattro"-klistremerke (ja, med stor Q...), ble da litt mere nysgjerrig, og bøyde meg ned, og fikk da øye på en stiv bakaksel uten drivverk!! ER det mulig... : dum :

Og ikke nok med det, han har gjort akkurat det samme med 90'n...

Greit nok å kødde med at man har en annen motor, men når det kommer til drivverk så vil jeg si at dette er som å banne i kjærka! : bråk :

 

Hvorfor er det ene verre enn det andre? La folk holde på som de vil... -de lurer jo ikke oss ;) Syns det er verre når en bilselger skal selge en S8 med 2,8 motor. Selgeren påstod hadnakket at det var en S8 selv om den hadde 2,8, som hadde stått i fra fabrikk. DA er det lureri!

 

PS. -forresten, hvem banner vel ikke i kjerka??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan du jo spørre Morten Skei Bekken om... ;)

Hadde visst skremt noe Opelgutter på Elverum.

Emblemtrimming kan være morsomt, stemmer det.

DSCF0722.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emblemtrimming er og skryte av noe en ikke har råd til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lå bak en A6 4B limo som hadde 4.2l-emblem på bakluka i dag. Enkel potte. Fiffig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.