Anbefalte innlegg

Dere som vil stå sammen med andre kulbbmedlemer :venner: sig up here med type bil og når du kommer. http://www.gatebil.no for mer info.

 

Har ikke fått noen frist for antall biler enda eller hvor mange plasser vi får. Vi vil bli tildelt plasser på go-kart banen.

 

Hvem kjører klubb-bilen Thomas :) ?

 

Send pm hvis du lurer på noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er overnattingen? må vi sove på partycampen? umulig og sove der med 10 000 fulle fjortiser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ikke by på noen problemer å campe bak bilen så sant du ikke har et l 50 manns lavotelt du skal slå opp. Har sendt mail ang dette får vel svar i morgen.

 

Fått svar, å det de sier er i utgangspunkte skal ingen overnatte på utstillingsomeråde men plassen rett vedsiden av. Det kan vi nok ta med en klype salt for dette har dem alltid sagt. Men uansett slipper man å campe på eventuell partycamp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med Caben....kommer vel Torsdags kveld håper jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer fredagskvelden :) med min polo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjem med ein kvit Coupè og ein Caravelle. Kjem fredagsmorgon. Får håpe det blir litt bedre system enn i sommar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe must at man må ha Utstillingsbil eller blod-trimma baneracer for å medle seg på her. : ja :

 

Gjør detta for å få samlet klubben og dens medlemmer som har tenkt seg på gatebil.

Så kom igjen folkens må da være fler enn dette som skal på årets siste store begivenhet på rudskogen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med en blå S2 på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ha hengt meg på med passelaten jeg hadde det ikke vært for at fruen er ny opperet og jeg må fly hjemme og være hus far he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ikke by på noen problemer å campe bak bilen så sant du ikke har et l 50 manns lavotelt du skal slå opp. Har sendt mail ang dette får vel svar i morgen.

 

Fått svar, å det de sier er i utgangspunkte skal ingen overnatte på utstillingsomeråde men plassen rett vedsiden av. Det kan vi nok ta med en klype salt for dette har dem alltid sagt. Men uansett slipper man å campe på eventuell partycamp.

Hva med overnatting på go-cart banen for oss som vil overleve natten uten å bli tussete pga lite søvn osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid overnattet på go-kart banen når det har vært gatebil så jeg regner med at det ikke skal by på noe problem, så sant man ikke stter opp noe altfor store vindseil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og PL-Einsern kommer. Det er jo tross alt ennå litt dekk igjen......

 

Kommer fredag, umiddelbart etter jobb:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc is coming, of course :cool:

Kan vel like gjerne stå på klubbplassen den og - når jeg tenker meg om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer fredags kveld / lørdags morgen. Rød s2 coupè.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!!!Tar med meg en kompis.......Audi A3 1,8T........Kommer eftan på lørdag. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med min blå Bora lørdag morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som vil stå sammen med andre kulbbmedlemer :venner: sig up here med type bil og når du kommer. http://www.gatebil.no for mer info.

 

Har ikke fått noen frist for antall biler enda eller hvor mange plasser vi får. Vi vil bli tildelt plasser på go-kart banen.

 

Hvem kjører klubb-bilen Thomas :) ?

 

Send pm hvis du lurer på noe.

 

Men da regner jeg med at vi som melder oss her får plass...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp derfor påmeld i denne tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lørdag er aktuellt for meg, da kommer jeg nok ca. kl. 09.00

 

Bilen, en 2004 Golf 1,9 TDI

 

Edit: i ett øyeblikk later jeg til å ha røyka sokkene mine, bilen er såklart en 2004 modell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og madammen kommer med min Audi 80 (steingrau som den heter etter boka :P )

kommer fredag kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!!!Tar med meg en kompis.......Audi A3 1,8T........Kommer eftan på lørdag. :evil:

 

Da mangler vi bare Tommy så er hele "team-BD" samlet..

8 klubb-gutter i samme bedrift...(ikke bra..) :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å campe med vogn der ??

Mulig jeg hekter på A6 og ruller nedover fredag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er det, men det spørs om du for lov til å sette den på go-kart banen. Tror nok den må opp på grusplassen men alltids vært et forsøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med GT'n, mest sannsynlig på lørdag og søndag... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.