Anbefalte innlegg

Kommer men min lilla polo6n ,ilag med Alexander Urke(svart S2),kommer sent fredags kveld tenker jeg...plugg\filter å oljeskift etter jobb så siger vi neddover dalane:) mye kontroller hører jeg så blir nok ik noe griskjøring... :rolleye:

sees gutter:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Walter og jeg kommer i morgen vi også! Stiller med en stk RS4 og en stk ny Caddy! Vet ikke helt hvor vi blir stående enda....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så mange som kommer "bare" en dag, blir det nok litt vanskelig å holde av plass til alle 28 hele helga.

Blir f.eks litt feil for de i porten å nekte å slippe inn en eller annen fin bil som ikke skal på noen klubbstand den ene dagen fordi det er "fullt", mens diverse klubber holder av titalls tomme plasser til biler som kommer dagen etter.

 

Så regn med at det kan bli litt trangt og uryddig til tider.

 

Erfaringsmessig blir det litt kluss med slike klubbstander,

det er vanskelig for arrangøren å holde styr på alle klubber og folks ønsker på et slikt treff.

 

Men vi skal gjøre vårt beste for å få til en så fin klubbparkering som mulig! :)

Gatebil prøver å bli flinkere til å samordne "siling" i porten med riktig utnyttelse av utstillingsområdet.

 

Bad'roc drar mot Rudskogen tidlig fredag morgen og er på plass helt til slutten på søndag.

 

Enig, mener de som skal være der oppe hele helgen. eller vil la bilen stå der hele helgen burde stå der... Så kan man evt. fylle på biler om det er plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, mener de som skal være der oppe hele helgen. eller vil la bilen stå der hele helgen burde stå der... Så kan man evt. fylle på biler om det er plass...

 

Word! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil hadde virkelig rydda opp i dette med klubbstander nå - med tydelige skilt for hver klubb!

Stappfullt på vår plass på lørdagen, men så ut for meg som det gikk greit.

 

Og det ryktes at opplegget på dette området blir enda bedre neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva syntes dere om gatebil i helgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var morro å endelig få plass på vw-audi plassen, var der på søndag så det var nok mange som hadde reist hjem allerede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.