Oslo:Ny pubkveld med Oslo lokallag (11 November).

Kommer du på pubkvelden ?  

43 stemmer

1. 1. Kommer du på pubkvelden ?

• Ja, selvfølgelig, dette kan jeg ikke gå glipp av..
    • Huff nei
      0
    • Får ikke lov / kan ikke

Anbefalte innlegg

Adresse vet jeg ikke, men det er verdens enkleste å finne, selv for meg som er bonde i byen.

Når du står på trappa til stortinget og ser mot slottet så vrir du bare hodet ca.70 grader til venstre, så ser du rett på Peppes. Og fra trappa der så er det et bittelite stenkast å gå.

Noe mer enn 100 meter kan det ikke være, nei..

Så det er lett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yeah, bare liten sløvings på sofaen så er man på vei. vi møtes :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha en god kveld da folkens for nå hopper jeg i dusjen så ses vi om ganske nøyaktig 2 timer :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir en helaften på byen tror jeg. sitter å koser meg med en drink alt. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir en helaften på byen tror jeg. sitter å koser meg med en drink alt. : rock :

Uff da... Vi husker jo hvordan det endte sist.... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det forresten oppmøte ved stortinget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1900 som det står i starten av tråden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det forresten oppmøte ved stortinget?

19-tida snakka vi vel om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Peppes: Hei. Din bordreservasjon på Peppes Pizza-Stortingsgaten 11.11.2005 kl 19.00 for 30 pers. er bekreftet. (ref:21347) Med hilsen Peppes Pizza AS.

Jeg ba om å få innerste rommet, dette får vi så sant det er ledig.

Ja, da er bestillingen i boks. Da er det bare å møte opp med godt humør. Det kan bli trangt om plassene da 37 er meldt på, så det er lurt å ikke drøye for lenge etter 19. Si at du er med i Volkswagen Audi Club evt. bruk ref nr: 21347.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også.... : rock :

Ønsker klem fra alle... 10hi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff da... Vi husker jo hvordan det endte sist.... : haha :

Ja og slikt endte det denne gangen:) Egentlig litt tragiskt da at jeg var siste som dro og er hjemme kl 0205!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Greit at WV Audi er kule biler men å feste kan WVAUDI folk faen IKKE!

Sier ikke mere så er det opp til hver enkelt å overbevise meg neste gang at jeg tar feil : vinke : Ha en fortreffelig helg videre alle sammen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og slikt endte det denne gangen:) Egentlig litt tragiskt da at jeg var siste som dro og er hjemme kl 0205!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Greit at WV Audi er kule biler men å feste kan WVAUDI folk faen IKKE!

Sier ikke mere så er det opp til hver enkelt å overbevise meg neste gang at jeg tar feil : vinke : Ha en fortreffelig helg videre alle sammen ;)

vet ikke helt hvor du var og festa henn. men jeg har akkurat kommet inn døra og her er klokka nå 05:08 så feste det kan vi. :P god natt folkens. jeg venter spent på bilder :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også.... : rock :

Ønsker klem fra alle... 10hi :D

Og ble varmt mottatt! :D;) (endre til golf og ikke skyline i profilen

Asim!)

Kort oppsumert kan vi vel bare si: 1218

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forlot åstedet (Harrys) 0030...

Var vel på tide da, siden promilla sto skyhøyt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel på tide da, siden promilla sto skyhøyt

Sikker? :D

Heh.. Skulle egentlig hjem etter Harry's, men han som skulle hente meg gadd plutselig ikke å svare på telefon mere.. Så jeg hang meg etter Pålern, kameraten hans og Rolf og stakk til et knøttlite sted hvor vi fikk gratis Tequila. :)

(Kameraten til kameraten til Pål betalte :P)

Var hjemme i 2-2.30-tiden.

Takk for en fin kveld folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker? :D

Heh.. Skulle egentlig hjem etter Harry's, men han som skulle hente meg gadd plutselig ikke å svare på telefon mere.. Så jeg hang meg etter Pålern, kameraten hans og Rolf og stakk til et knøttlite sted hvor vi fikk gratis Tequila. :)

(Kameraten til kameraten til Pål betalte :P)

Var hjemme i 2-2.30-tiden.

Takk for en fin kveld folkens!

Ganske sikker, ja..

Men pilsene på peppes ble litt store.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men, nå er det langt på dag og de fleste her begynner vel å trekke opp fra skjulestedene under dyna si. bilder ? så jo det blinka heftig i kameraer hele kvelden. sleng ut folkens og ikke spar på kruttet. ALT skal ut :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som lever av dere i Oslo lokallag eller?? Gikk det bra i går??

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen også, her kommer min kveld:

Vorsing på hotellet, ble rimelig brisen for å si det slik. Satt en stund og snakket med en kar som hadde masse eiendommer rundt om i Drammen og Oslo, tror jeg faktisk ble tilbudt jobb. Hadde jeg bare huska hva han og kona het.... Makro og mikro utdannelsen kom til nytte gitt:) Havna etterhvert opp på Harrys, men pga stressa kompiser så var vi ikke der så lenge. Husker ikke så mye derfra egentlig...

Virra rundt og lette etter Stravinsky en stund, alene og rimelig forvirret. Endte med at jeg betalte en taxi 114 kr for å kjøre meg rundt bygget... Han kunne jo sagt ifra at jeg stod på feil side av bygget bare!!!!

Noen som kjenner til strippebare som ligger rett overfor Stravinsky? Så min fremtidige kone der. Fy f... så nydelig hun var!!!

Etter det husker jeg mindre, endte hverfall opp på rommet til 2 damer i 30 årene... Kom meg etterhvert ned på rommet mitt igjen, etter mye styr med noe store malerier og greier... Der sitter kompisene mine, og ei hore. Måtte le godt da:D Styra rundt på hotellet en liten stund til før jeg igjen havna på rommet til de 2 damene i 30 årene... Etter det er alt veldig tåkete, husker faktisk ikke noe etter det. Våknet hverfall i egen seng på riktig rom, heldigvis....

Sitter nå og lurer på hva jeg har brukt 4000kr på...

Ikke bra med slike turer!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faen meg en morsom forklaring!! Sitter her å ler meg ihjel! Du hadde iallefall sikkert en bra tur på byn.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar muligens til Bergen om 14 dager, "testrapport" kommer noen dager senere:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du får gi en lyd da hvis du er i området.

92057720

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer det noen bilder tatt med mobiltelefon:

DSC00063.JPG

DSC00064.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.