Oslo:Ny pubkveld med Oslo lokallag (11 November).

Kommer du på pubkvelden ?  

43 stemmer

  1. 1. Kommer du på pubkvelden ?

    • Ja, selvfølgelig, dette kan jeg ikke gå glipp av..
    • Huff nei
      0
    • Får ikke lov / kan ikke


Anbefalte innlegg

Ja og slikt endte det denne gangen:) Egentlig litt tragiskt da at jeg var siste som dro og er hjemme kl 0205!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Greit at WV Audi er kule biler men å feste kan WVAUDI folk faen IKKE!

Sier ikke mere så er det opp til hver enkelt å overbevise meg neste gang at jeg tar feil : vinke : Ha en fortreffelig helg videre alle sammen ;)

 

 

He,he.. Nå har det seg sånn at Noen flytter litt på seg etterhvert da vet du...

Jeg og Bjørn (Carlsen) er jo kjent for å stikke av etterhvert... : smil :

Jeg og Luis var hjemme i 4-tida tror jeg... I følge denna skapningen fra Hadeland så var jeg visst ikke helt ederu heller... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he.. Nå har det seg sånn at Noen flytter litt på seg etterhvert da vet du...

Jeg og Bjørn (Carlsen) er jo kjent for å stikke av etterhvert... : smil :

Jeg og Luis var hjemme i 4-tida tror jeg... I følge denna skapningen fra Hadeland så var jeg visst ikke helt ederu heller... : vinke :

 

Vi festet da lenge vi da men var jo så lite tøkk på stede vi var på. Derfor dro vi ( undertegnede, anders, louis og asim ) på crobar og var der til 3 - 4 tia. Var jo bra med folk der selv om ingen av oss klarte og få sjekket opp aylar hehe fulle ble vi hvertfall. Ellers får jeg bare takke alle for en kjempe bra bytur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å understreke en ting itillfelle folk missforstår så klager jeg ikke på kvelden i går for jeg hadde det kjempe fint sålenge det varte : smil : Synes folk ble borte litt tidlig enten de dro hjem eller andre steder men den tiden vi hadde sammen både på Peppes og Harrys var kjempe koselig! gleder meg allerede til neste gang : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi festet da lenge vi da men var jo så lite tøkk på stede vi var på. Derfor dro vi ( undertegnede, anders, louis og asim ) på crobar og var der til 3 - 4 tia. Var jo bra med folk der selv om ingen av oss klarte og få sjekket opp aylar hehe fulle ble vi hvertfall. Ellers får jeg bare takke alle for en kjempe bra bytur.
takk for igår :)

var bra kveld ute igår, tok seg opp ytterligere etter att vi forlot harry's :)

 

må gjentas snart.. hehe.. kanskje allerede i .de? :P:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he.. Nå har det seg sånn at Noen flytter litt på seg etterhvert da vet du...

Jeg og Bjørn (Carlsen) er jo kjent for å stikke av etterhvert... : smil :

Jeg og Luis var hjemme i 4-tida tror jeg... I følge denna skapningen fra Hadeland så var jeg visst ikke helt ederu heller... : vinke :

var ikke bare jeg som sa det;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he... :rolleye:

Hun nevne noe om det ja..... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men pilsene på peppes ble litt store.. :D

Håååneidu!! AKKURAT passe da det jo var Hansa! :o

 

Petter S: jommen rart du ikke tok for deg på andre rommet - men vent, gikk

vel kanskje ikke under 50kg grensen for kvinnelige uzbekistanske fribrytere

de eller? :D: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håååneidu!! AKKURAT passe da det jo var Hansa! :o

 

Petter S: jommen rart du ikke tok for deg på andre rommet - men vent, gikk

vel kanskje ikke under 50kg grensen for kvinnelige uzbekistanske fribrytere

de eller? :D: haha :

 

 

Hehe, koste meg jeg;) 50kg grensa sprakk vel med et par tre kg, men laaaangt fra noe uzbekistanske fribrytere. Er vel bare Kristian som fantaserer om slikt:D?

 

Nå skal jeg snart sove litt også... 4 timer natt til lørdag og 3 timer i natt holder ikke for en ung viril kar som meg:D Blir vel en fridag i morgen tenker jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, koste meg jeg;) 50kg grensa sprakk vel med et par tre kg, men laaaangt fra noe uzbekistanske fribrytere. Er vel bare Kristian som fantaserer om slikt:D?

 

Nå skal jeg snart sove litt også... 4 timer natt til lørdag og 3 timer i natt holder ikke for en ung viril kar som meg:D Blir vel en fridag i morgen tenker jeg....

 

Ola hadde sine tomler plantet på min K750i... Det har vi flere vitner til :D

 

Bl.a. Kenneth som hadde mer enn nok med å tørke seg om munnen og holde de røde kinnene sine skjult etter en liten fadese fra min side ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola hadde sine tomler plantet på min K750i... Det har vi flere vitner til :D

 

Bl.a. Kenneth som hadde mer enn nok med å tørke seg om munnen og holde de røde kinnene sine skjult etter en liten fadese fra min side ;)

 

 

Huff, dette vil jeg IKKE høre om.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bl.a. Kenneth som hadde mer enn nok med å tørke seg om munnen og holde de røde kinnene sine skjult etter en liten fadese fra min side ;)

Ikke glem at det var DOBBEL betaling den kvelden da Kristian! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.