Oslo:Ny pubkveld med Oslo lokallag (11 November).

Kommer du på pubkvelden ?  

43 stemmer

  1. 1. Kommer du på pubkvelden ?

    • Ja, selvfølgelig, dette kan jeg ikke gå glipp av..
    • Huff nei
      0
    • Får ikke lov / kan ikke


Anbefalte innlegg

Har et lite problem her jeg....

 

Trenger å finne et hotell med nattåpent badebaseng eller boblebad eller noe i den duren. Noen som vet om et hotell med dette? Var vist noen damer som ville ha det....

 

Jeg tar forøvrig med meg noen kompiser fra Drammen...

 

Mattis: Trenger forsåvidt bare ei jeg, er jo tross alt bare fredag:D Må jo spare litt på kruttet til lørdag også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger å finne et hotell med nattåpent badebaseng eller boblebad eller noe i den duren. Noen som vet om et hotell med dette? Var vist noen damer som ville ha det....

 

Damer vil alltid ha, sålenge de slipper å betale noe som helst for det! Og gutta går fem på hver gang ;)

 

Bortsett fra soveplass så er det et par steder med de fasilitetene der, boblebad, steam-rom, badstue, etc. Men det er ikke for kvinnfolk da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Peppes: Hei. Din bordreservasjon på Peppes Pizza-Stortingsgaten 11.11.2005 kl 19.00 for 30 pers. er bekreftet. (ref:21347) Med hilsen Peppes Pizza AS.

 

Jeg ba om å få innerste rommet, dette får vi så sant det er ledig.

 

Ja, da er bestillingen i boks. Da er det bare å møte opp med godt humør. Det kan bli trangt om plassene da 31 er meldt på, så det er lurt å ikke drøye for lenge etter 19. Si at du er med i Volkswagen Audi Club evt. bruk ref nr: 21347.

 

VEL MØTT ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damer vil alltid ha, sålenge de slipper å betale noe som helst for det! Og gutta går fem på hver gang ;)

 

 

Og problemet er???;) Synes det er helt greit jeg...

 

Under 2 uker til nå:D Vi glær oss:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ba om å få innerste rommet, dette får vi så sant det er ledig.

 

Ja, da er bestillingen i boks. Da er det bare å møte opp med godt humør. Det kan bli trangt om plassene da 31 er meldt på, så det er lurt å ikke drøye for lenge etter 19. Si at du er med i Volkswagen Audi Club evt. bruk ref nr: 21347.

 

VEL MØTT ;)

 

 

fikk du bekrefta noe anngående sjenkebevillning da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du bekrefta noe anngående sjenkebevillning da?
Hva tenker du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker du på?

siden de mista den for noen uker siden liksom, pga noen små unger som fikk øl.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden de mista den for noen uker siden liksom, pga noen små unger som fikk øl.

Det vet jeg ingenting om. Tar det som en selvfølge at de har øl til oss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ingenting om. Tar det som en selvfølge at de har øl til oss
sjekk da, ellers så blir det bare dollys som ligger 2 skritt nedenfor.. eventuelt litt good old moonshine:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sånn siden ingen andre tydligvis har sjekka så tok jeg en kjapp tlf nå. Peppes har alt på det grønne. Og pils, det skal vi få :D:venner::full:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sånn siden ingen andre tydligvis har sjekka så tok jeg en kjapp tlf nå. Peppes har alt på det grønne. Og pils, det skal vi få :D:venner::full:: rock :
Takker. Da er det bare å finpusse pub-til-pub skoene og gjøre seg klar. :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he til mange av deres store fortvilelse blir dere nok nødt til å holde ut med megt denne kvelden også :nana: Turen til Trysil er avlyst grunnet snømangel så da kan jeg jo likegodt være med å plage dere istedet : vinke :

1 uke idag er det ut å gjøre Oslos gater utrygge for søte små damer :evil:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått ny stilling innenfor firmaet jeg jobber for...

 

Skal helt ut til Askøy i Bergen og jobbe, men regner med at det går fint at jeg kommer tilbake så jeg rekker peppes.

 

Hvis ikke, så får dere beskjed :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare minner gamle og nye medlemmer om at pubkvelden er FØRSTKOMMENDE fredag kl 1900. Vi begynner hos Peppes Pizza i Stortingsgaten. VELKOMMEN

 

PS: har du ikke "stemt" at du kommer, så gjør det NÅ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økonomien min er temmelig skrapet for tiden, men jeg skal gjøre mitt beste for å komme til mat ihvertfall. Vil jo helst ikke gå glipp av dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde pass denne gangen ser det ut for. "Obligatorisk oppmøte" andre steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde pass denne gangen ser det ut for. "Obligatorisk oppmøte" andre steder.

 

Aha... madammen vil ha deg med på Opera ja..... : rolleyes

 

jaja.. er man EID så er man EID : haha :: haha :: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vorspielet begynner ved 15-16 tiden på Plaza:D Får håpe vi finner Stortingsgaten ved 19 tiden da....rolleyes.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha... madammen vil ha deg med på Opera ja..... : rolleyes

 

jaja.. er man EID så er man EID : haha :: haha :: smil :: smil :

 

Hør på han da haha : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vorspielet begynner ved 15-16 tiden på Plaza:D Får håpe vi finner Stortingsgaten ved 19 tiden da....rolleyes.gif

Var det ett hint til at det bare er å møte eller er dette et vourspill for spesielt inviterte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha... madammen vil ha deg med på Opera ja..... : rolleyes

 

jaja.. er man EID så er man EID : haha :: haha :: smil :: smil :

 

Traff spikeren på hodet der ja! : flau :

Nei det er sikkert et par-tre stykker i landet som faktisk _liker_ opera, men jeg er ikke av de.. Men skal ikke se bort fra at vi møter på hverandre på byn ut på kvelden : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dagen kommet for at Oslo lokallag og Bergen lokallag skal ha vær sin pub kveld! Vi Får ta en og se hvem som kan ta den lengst ut da?? Lager en bildetråd på resultatat så får folket stemme fram beste fyllegjeng!!HEHEHE

 

Håper dere får en SUPERT kveld iallefall!! det skal iallefall vi ha!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten dusj, så er vel de fleste klare?

 

Snakkes! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle finne ut hvor det lå på kartet jeg men finner ikke noe Peppes i Stortingsgata? Noen som har korekt adresse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adresse vet jeg ikke, men det er verdens enkleste å finne, selv for meg som er bonde i byen.

 

Når du står på trappa til stortinget og ser mot slottet så vrir du bare hodet ca.70 grader til venstre, så ser du rett på Peppes. Og fra trappa der så er det et bittelite stenkast å gå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.