#276 Skrevet Mars 30, 2008 :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Mars 30, 2008 Den røde og den blå sedanen der er blitt postet endel ganger i denne tråden nå! Ikke så rart da, de er nydelige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Mars 30, 2008 Rå tøffe biler, mye bra , men OGSÅ mye rare felgvalg/styling osv. Syns den grønne var syk da, men den hvite på side 5 var clean og hadde et tøfft Race utseende som jeg ville gått for selv muligens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Mars 31, 2008 Dette er nok min favoritt tråd: rock : Legger inn noen bilder.. mulig disse er i tråden fra før men: vinke : Noen som har flere bilder av den svarte her med Schmidt-hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juni 15, 2008 Bilen min med ronal R8 felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juni 15, 2008 Nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juni 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juni 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juni 17, 2008 Den røde og den blå sedanen der er blitt postet endel ganger i denne tråden nå! Ikke så rart da, de er nydelige! Og faktisk var den blåe rød før den også (ble lakka om til 2003-sesongen). Så om noen av bildene av den røde bilen er noen år gamle kan dette være den blåe før 2003. Begge to er for øvrig satt i sammen med god hjelp av det kompetente firmaet http://www.dkexclusivtuning.de i Gifhorn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juni 18, 2008 Og faktisk var den blåe rød før den også (ble lakka om til 2003-sesongen). Så om noen av bildene av den røde bilen er noen år gamle kan dette være den blåe før 2003. Begge to er for øvrig satt i sammen med god hjelp av det kompetente firmaet http://www.dkexclusivtuning.de i Gifhorn. Det er ikke samme bilen. Den blå ble først bygget opp. Så ble den røde restaurert en stund etterpå. Det står vel en 170Hk 20V i den blå, og mener det er god, gammel 10V i den røde. http://www.audi-limits.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juni 18, 2008 Ser veldig fin ut Per, men du verden så vanvittig høy. ALT for store hjul/for mye dekk. Første jeg ser med A8-hjula;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg er enig, det er litt vel store hjul på den. Tipper det er 17". Eneste er at hvis han har så store hjul for å få plass til store bremser, da er det greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juni 18, 2008 Det er ikke samme bilen. Den blå ble først bygget opp. Så ble den røde restaurert en stund etterpå. Det står vel en 170Hk 20V i den blå, og mener det er god, gammel 10V i den røde.http://www.audi-limits.de/ Er klar over det. Skulle bare nevne at den blåe var rød før (for øvrig med veldig likt utseende), før den ble plukka ned, rustsveisa og satt i hop igjen med en meget blank og fin 7A-motor:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juni 18, 2008 står en audi coupe noe rundt 80tallet på vøyenenga,nesten rett over for "nordcraft" ellerno.. stått der lenge uten skilt gjemt bak en båt! vet ikke om den er tilsalgs,men skader ikke å høre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juni 19, 2008 Jeg er enig, det er litt vel store hjul på den. Tipper det er 17". Eneste er at hvis han har så store hjul for å få plass til store bremser, da er det greit. Ja 17" må man ha for å få på bremser, men han kunne jo gått ned litt i gummimengde. Har 17" jeg også men litt mindre gummi og mere senk Bilde tatt av Petter Bukkholm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juni 19, 2008 Ja 17" må man ha for å få på bremser, men han kunne jo gått ned litt i gummimengde. Har 17" jeg også men litt mindre gummi og mere senk Sånn skal de være;) Akkurat det jeg mente. Tøft bilde, Tom Rune! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juni 19, 2008 To cleane quattroer. Rett farge, rette felger. Eneste alternative til orginale quattrofelger er OZ/Compomotive. Hvitt gir rette følelsen av "dette er egentlig ment til rally". Eneste som mangler er den store vinga bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juni 19, 2008 Jeg får meg kvite oz superturismo wrc felger til min røde coupe i mårra. Gleder meg vilt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juni 19, 2008 Eneste som heldigvis mangler er den store vinga bak. Fikset det for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juni 19, 2008 Tizian eller hva det heter den over? Leeeeeekker! edit: så nå de andre bildene, tornado rot ja. FÆLE endestusser! Svein Harang: Stor vinge bak på en standard urquattro? Er du rusk? (kunne fint postet et litt annet type bilde, men skal droppe det til fordel for bra tråd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juni 20, 2008 Fikset det for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet August 2, 2008 Noen som har mer info på denne? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=325035post325035 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet August 3, 2008 Noen som har mer info på denne? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=325035post325035 Var mange biler i linken din :-) ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet August 3, 2008 Hmm det var det jaggu. Den hvite Bo racing 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet August 3, 2008 Hmm det var det jaggu. Den hvite Bo racing 80. Mulig jeg tar feil, men kan det være gammle demo bilen til ferrita ?? Mener det var denne jeg så på Sigdal for noen år tilbake.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...