Typ 81/85 inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Det er, som jeg skrev der oppe, lyktene fra Coupeen min, og sist jeg sjekket var Coupeen en Type 85?

 

Men ja, jeg synes også at dette fikk den til å ligne på en 200. Kombinasjonen av "store" lykter og små fangere er bare :cool:

 

Mente baklyktene og han som skrev de var fra 90 :P

Men ja, ble kul bilen din nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare på hovedlyktene jeg... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forøvrig en bil jeg nettopp snublet over på nettet. Ikke helt samme stil som min bil...

 

audi80_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy da.. den der tror jeg ikke jeg likte noe særlig altså : haha :

Har ikke bilde fra sida? kanskje det ser bedre ut derfra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt bedre der da.. Men de små hjula der å de hjulbuene kunne jeg fint klart meg uten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, hadde sett bedre ut med vanlige buer og 15" hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enig med dere jeg også.. orginale hjulbuer og noen 15" hadde vært tingen.. ellers var jo bilen rå !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff bil, og litt annerledes den frontspoileren der er ikke så mange som har den, har aldri sett den før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den fronten var fin eg. Heimemekka? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes hele bilen var gjennomført råå. dog så var skjermene vel "dratt ned"

 

men den var seriøst gjennomført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80quattroc-vi.jpg

 

Ja, denne er helt original, men jeg postet den her fordi den er så sjelden og så vanvittig kul. Det dere ser her er altså en 2-dørs 80 quattro C. Det som er spesielt, bortsett fra at den er 2-dørs, er at C-modellen var en lavprisversjon av 80 quattro. Den hadde 2.0-femmer på 115 hk, og sportsinteriør. Diffsperrer hadde den selvfølgelig også.

 

Jeg eide selv en 80 quattro C for endel år siden, min hadde noe ekstrautstyr, min hadde frontspoiler, hekkskjørt, koffertspoiler og soltak. Ellers var den så ribbet for utstyr at den hadde ikke servo (som ellers var standard for quattro), den hadde ikke nakkestøtter i baksetet, den var ikke engang utstyrt med lampe i bagasjerommet eller brytere til taklyset på bakdørene! Doble hovedlykter som 80 quattro 2.2 hadde som standard var det heller ikke på 80 quattro C, tåkelys var det heller ikke på dem.

 

80 quattro C ble bare levert i 1984 og produsert i ikke mere enn 2790 eksemplarer, uvisst hvor mange (få) som var 2-dørs. Hadde jeg visst hvor sjelden min gamle bil var, tror jeg ikke jeg hadde solgt den : bh :

 

Min gamle 80 quattro C

 

quattro3-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den fronten var fin eg. Heimemekka? : klø :

 

Ikke hjemmemekka nei. Har samme front på min, og bilen min kommer til å bli veldig lik ut utseendemessig bortsett fra hjulbuene da : rolleyes

 

Ekstralysa skal vekk...

P1010004_001.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan tingene IKKE skal gjøres : bh ::fy:

 

313679.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bildet der så en SMULE Photoshoppa ut...!!

Noe jeg også håper det er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen har nok komt til Voss den, bare måtte ha den, fann den i arendal i vår, og siden har eg frest rundt i den og lurt på kva eg skal gjere med den.

 

 

Quattro merket i grillen fekk eg ikkje med, så vis noen har et liggende er eg intressert.

 

 

Noen forslag til kva eg bør gjera med denne bilen. har lyst å ha den mest mulig orginal.

audiaudi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen har nok komt til Voss den, bare måtte ha den, fann den i arendal i vår, og siden har eg frest rundt i den og lurt på kva eg skal gjere med den.

 

Noen forslag til kva eg bør gjera med denne bilen. har lyst å ha den mest mulig orginal.

 

Øyh! Der er jo bilen "min"!!! : eek :

 

Som du ser oppe på siden har jeg skrevet endel om hvor sjelden 80 quattro C er (og et bilde av bilen, se hvor fin den var en gang i tiden), så vær så snill, gjør denne sjeldne bilen i originalstand :tilber:

 

Hadde jeg visst dengang hvor sjelden denne er, så hadde jeg nok ikke solgt den :(

 

quattro-merket sto på den når jeg solgte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skal prøve å ta vare på den. Så vis noen har kanalskjørt eller quattro grill så send ein PM.

 

Bilen bak quattro en er ein 1980 80GLE, 1,6i, bronsetona ruter, skinn, unike brytere og midtkonsoll, chromelister rundt om, og skal vere orginalt med dobbel eksoshale.

 

Kan prøve å få til noen bedre bilder av bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skal prøve å ta vare på den. Så vis noen har kanalskjørt eller quattro grill så send ein PM.

 

Bilen bak quattro en er ein 1980 80GLE, 1,6i, bronsetona ruter, skinn, unike brytere og midtkonsoll, chromelister rundt om, og skal vere orginalt med dobbel eksoshale.

 

Kan prøve å få til noen bedre bilder av bilene.

 

Den 80 quattro c skal Per få ha for seg selv ;) men den 80-modellen med skinn osv vil jeg gjerne se masse bilder av innvendig!

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen gamle bilder av interiøret, legg også merke til bryterene rundt instumentpanel, dei er spesielle, har ikkje "øyre". Midtkonsollen går heilt ned og har plass til cd spiller.

Rattet er desverre ikkje orginalt.

 

Denne bilen skal bli 100% orginal så søkjer og støtfanger front med kun ekstralys i, Då det var på bilen før. Så send PM vis noen har:)

GLEinni.jpg

GLEinnibak.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er skinn, og ikke vinyl-seter? Bryterne er de riktige for de aller tidligste Type 81, 79-80 modellene, kanskje 1981 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bidra litt her jeg og, her er bilde av bilen min etter ca 9mnd uten skilt.....

 

AUDI_min_01.jpg

 

Til Bjørn Mjølsnes... Et tips kan være å starte en egen projekttråd om bilen din og ikke bruke denne tråden til å yttre dine planer med din bil. Tror litt av poenget til trådstarter var at folk kan se hva andre HAR gjort med sine biler, og hente inspirasjon....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine gamle quattroer:

 

Ur:

URside.jpg

 

90: (tilsalgs)

4-1.jpg

 

Ur+90;)

7-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bidra litt her jeg og, her er bilde av bilen min etter ca 9mnd uten skilt.....

 

AUDI_min_01.jpg

 

 

HOHO..........for en PÆRLE av en bil:tilber: :tilber: Denne kan du være stolt av Ruben: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.