#126 Skrevet November 15, 2005 Tro den bilen ønsker å bli spiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet November 16, 2005 flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet November 16, 2005 nokken til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 16, 2005 Enda flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet November 16, 2005 og 2 vinterbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet November 16, 2005 og 2 vinterbilde Snodig front: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet November 18, 2005 Snodig front: klø : må værra noe nytt.. prototype av noe slag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet November 22, 2005 Min favoritt Denne er GROOMM!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet November 22, 2005 Helt enig! Overrå og gjennomført vogn det der. Men synes fortsatt det er finere med V8 baklykter. Men absolutt spesielt og rått! BBS-hjula sitter jo også som et skudd, spør du meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet November 23, 2005 Helt enig! Overrå og gjennomført vogn det der. Men synes fortsatt det er finere med V8 baklykter. Men absolutt spesielt og rått! BBS-hjula sitter jo også som et skudd, spør du meg;) Du har sikkert sett hva han har gjort med frontlykter, motor osv.... Litt særpreg med de baklysa da, men fint med V8 ôg ja.. Regner med du har vært innom denne sida.. Hvis ikke, sjekk: http://www.audi-limits.de BBS`ene er så utrolig pene, tøffe og råe på samme gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet November 23, 2005 Nydelig farge: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet November 23, 2005 2 dørs. Mycket snygg Breddet Audi 80 quattro 2 dørs... Audi Coupè med klassiske BBS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Januar 4, 2006 Denna er jo litt tøff Fant ei info-side om denne bilen: http://www.geocities.com/audiurq/85urq.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Januar 4, 2006 Ikke noe som slår disse bilene! Legger inn et par bilder til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Januar 4, 2006 Fant ei side med tester av disse bilene! Den første testen på sida er av en 80 abt med 10v turbo! http://www.80quattro.de/html/testberichte.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Januar 31, 2006 Har jeg lagt inn bilde av min gamle gte i denne tråden tro....?? (Det er så mange sider at jeg orker ikke å sjekke)... Elendig kvalitet men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Januar 31, 2006 Savner denne fælt.. (Mimre-mimre...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Januar 31, 2006 Tror du får kjøpt den tilbake hvis du vill. Begynner å bli lei bilen han som kjøpte den av deg trur jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Januar 31, 2006 Bilen min Er heilt ribba no inn og utvendig,for totalrepp.Håper å få den på veien til våler og rudskogen da med originalfront,røde bremser og hvite compomotive felger.Er oettinger,men finner desverre ikkje noe om gamle oettinger biler på nette, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Januar 31, 2006 Tror du får kjøpt den tilbake hvis du vill.Begynner å bli lei bilen han som kjøpte den av deg trur jeg. Hæ...lei DEN...!! Er jo en levende klassiker jo....ikke mange gte´r igjen. Og motoren er ganske spesiell....Tenk å putte den i en type 1 golf el lign.... Hva tror du han skal ha for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Januar 31, 2006 Savner denne fælt.. (Mimre-mimre...) Råååå bil! Ikke quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Januar 31, 2006 Savner denne fælt.. (Mimre-mimre...) Råååå bil! Ikke quattro? Desverre ike quattro nei: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Januar 31, 2006 Desverre ike quattro nei: gråter : Uansett en flott bil! Får håpe den er godt tatt vare på.. Kanskje på tide du gir bilen en trygg fremtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Januar 31, 2006 Jon C. det ligger flere bilder av x'en din i post 54 og 55 Link til post 54: http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=323213&postcount=54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Februar 1, 2006 tenkte på de foran ja. har heller aldri sett kvite sånne før... berre oransje.. Gammel post dette men... Dette er originale blink-lys, bortsett fra glasset som jeg lagde selv (plexi-glass) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...