Typ 81/85 inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Har tidligere eid en 85 Audi 90 Quattro og en 86 Audi Coupe Quattro og når unga blir eldre har jeg lyst på en 90q i garasjen :-)

Denne ligger som bakgrunn på pcen min....

YTS-wallpaper_011_1024x768.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tidligere eid en 85 Audi 90 Quattro og en 86 Audi Coupe Quattro og når unga blir eldre har jeg lyst på en 90q i garasjen :-)

Denne ligger som bakgrunn på pcen min....

Tøff! Finnes det noe mer info om denne? Skimter noen feite bremser bak der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rød Petter la ut har vært i Audi Scene

Audi_Scene_1_08.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff! Finnes det noe mer info om denne? Skimter noen feite bremser bak der....

Står bl.a i bladet her:

2 liter 4-sylinder, 332/269 mm brembos, k27/26, 2 bar, 500 Pferdestark, höchstgeschwindigkeit 305,4 km/t...KRASS..sehr KRASS : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har den gråe 90 quattroen som lars k sperstad la ut, gjort med dørhåndtaka?? Poenget med den svarte plata på hvert håndtak...Såg jo noe rart ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som den selvdigger jeg er, så slenger jeg inn et par bilder av min bil, som Mr Borgen tok på Rudskogen i år.

p132692699-4.jpg

p362713257-4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff bil du har, Tom Rune! Har titta på den mange ganger på treff;) Fint driv på de bildene, synd de er uten lyd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg kjeder meg, får je også digge meg sjøl litt...

ja26.jpg

DSC_0019-1.jpg

zxcvcxv028.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har den gråe 90 quattroen som lars k sperstad la ut, gjort med dørhåndtaka?? Poenget med den svarte plata på hvert håndtak...Såg jo noe rart ut.

Det er sånne "anti-theft-plates". Skal visstnok gjøre det litt værre å bryte seg inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De platene på dørhåndtakene forhindrer innbrud ved at skrujern stikkes inn under håndtaket, for å åpne døren. Nå er riktignok ikke mekanismen på Type 81/85 bygd på denne måten at disse platene trengs, men det er en helt annen diskusjon... Platene er opprinnelig utviklet for Golf/Jetta 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns i grunn at min Gte quattro begynner å komme seg, neste blir mer motor (1.8t eller 2.2t) samt helrøde baklykter :)

que3.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjekt bilen til brodern, 1984 mod. Audi 80 Quattro med 200 turbo motor og ur quattro bredding.

DCP00832.jpg

Gammelt innlegg : rolleyes , men har det skjedd noe mer med denne siden dette bildet?

Kan ikke huske å ha sett type81 med urbredding i det siste : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammelt innlegg : rolleyes , men har det skjedd noe mer med denne siden dette bildet?

Kan ikke huske å ha sett type81 med urbredding i det siste : vinke :

Den der så jeg til salgs på autodb for noen uker siden :P

pøs på med type 85 bilder!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye pent her! :) Gammel 80 og 90 quattro sedan er gromt, drømmer om å eie en slike en gang og bygge en grom motor i den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye pent her! :) Gammel 80 og 90 quattro sedan er gromt, drømmer om å eie en slike en gang og bygge en grom motor i den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle CL'n min.. Rakk aldri få den som jeg ville, men var bra strøken.

01_audi3.jpg_512.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et typ 81/85 spm. Passer frontlyktene om hverandre? Tenker da på di delte og di ikke delte. Har også lyst på den grillen som quattro står speilvendt i, regner med den også passer over på 86modellen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at det speilvendte quattro merke ikke sitter orginalt i grillen. Dette er noe man kjøpte løst for å ettermontere. Hvis du finner et slikt merke behøver man ikke å kjøpe hele grillen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som den selvdigger jeg er, så slenger jeg inn et par bilder av min bil, som Mr Borgen tok på Rudskogen i år.

p362713257-4.jpg

nydelig denne: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle CL'n min.. Rakk aldri få den som jeg ville, men var bra strøken.

01_audi3.jpg_512.jpg

Denne husker jeg godt fra da den var innom Borre Ungdomsskole for noen år tilbake. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.