Typ 81/85 inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Min (nyinnkjøpte) bil som den er idag.. Vurderer skifte ut senkesett til vinteren (et som ikke senker fullt så mye, og evt 17" felger til sommeren..

 

215/40-16" på Compomotive MO 7,5x16" idag..

 

Hvite blink i fanger foran skal også monteres etterhvert..

 

Og litt krutt under panseret da.. 20V T kkk26/27 ++..

 

 

foransmall.jpg

 

baksmall.jpg

 

motor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din er DEILIG og se på!

Flere bilder?

 

tja..

116-1604_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble utrolig feit den bilen din nå Anders. Hjalp mye å senke den ordentlig og få på små hjul.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble utrolig feit den bilen din nå Anders. Hjalp mye å senke den ordentlig og få på små hjul.:tilber:

 

Takker og bukker! Ja, jeg er fornøyd med resultatet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med V8 hekk her, syns jeg;)....... Her er min, hengerfestet er nå fjernet:

 

har u noe nr på baklyktene... Vilken modell er dem fra. Ser oxo at u har nøkkel ull der. MEn g¨år det ann og kjøpe avant baklyter for og slippe hullet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er originale V8 baklykter som jeg kjøpte nye. Mener kopier finnes uten nøkkelhull, men ikke disse siden Audi V8 aldri kom som avant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er originale V8 baklykter som jeg kjøpte nye. Mener kopier finnes uten nøkkelhull, men ikke disse siden Audi V8 aldri kom som avant!

Bilen din er sykt fin! Digger den !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En "ny" bil fra junaiten...

 

Sota lykter, svarte ringer, sota blinkers, xenonlys, Ronal R38 felger. Lekker!

 

P1000908.jpg

P1000905.jpg

P1010185.jpg

P1010180.jpg

P1010184.jpg

 

 

hva er den svarte leppa under frontfanger, og hvor kan man evt skaffe en slik ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må uten tvil være de to peneste 2-dørs 4000 i hele Nordamerika, og det "værste" av alt er at det er en og samme kar som eier begge to, "cursed" på VWVortex/Fourtitude-forumet. Spesielt den røde bilen gjør meg helt myk innvendig... : flau :

 

p4090041.1.jpg

100_4425.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble utrolig feit den bilen din nå Anders. Hjalp mye å senke den ordentlig og få på små hjul.:tilber:

 

Enig, knallfin: smil :

 

Hva med å bytte den solblekede lista rundt frontruta til en ditto ny i sort..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, knallfin: smil :

 

Hva med å bytte den solblekede lista rundt frontruta til en ditto ny i sort..:)

 

Det er gjort;)

 

Er forresten pyntelist til Audi 90 det der.. Den skulle vel vært børsta stål, men plastbelegget som ligger utenpå har blitt så gul med tida..

main_35394572644ec8bc020425.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gjort;)

 

Er forresten pyntelist til Audi 90 det der.. Den skulle vel vært børsta stål, men plastbelegget som ligger utenpå har blitt så gul med tida..

 

Den lista vurderer jeg og bytte også.. Foran og bak. Hvor mye kostet denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lista vurderer jeg og bytte også.. Foran og bak. Hvor mye kostet denne?

 

Jeg har midlertidig lagt sort film utenpå;). Vinduet må ut, og hele lista/pakningen rundt vinduet må byttes. I underkant av 1000,- pr. stk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har midlertidig lagt sort film utenpå;). Vinduet må ut, og hele lista/pakningen rundt vinduet må byttes. I underkant av 1000,- pr. stk..

 

I see.. Da kan jeg like godt vente til jeg skal bytte ut frontruta mi.. siden jeg har masse steinsprut og så vidt ser da solen skinner på den.. Så bare og ta med list i samme slengen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit dette her antagelivis er som å banne i kjærka men hva er det som skiller audi 80 og 90? etter å ha suttet her og sett igjennom hele tråden så er det avgjort at jeg må ut og handle ny bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit dette her antagelivis er som å banne i kjærka men hva er det som skiller audi 80 og 90? etter å ha suttet her og sett igjennom hele tråden så er det avgjort at jeg må ut og handle ny bil

 

 

1 sylinder og støtfangere som dekker mer nedover. Noe mer utstyr som tåkelys i fanger og andre frontlykter..

 

90 fantes kun i 85 & 86, og hadde en 2.2L femmer. 80 fikk man med femmer (80 CD) frem til 84 da 90 overtok. Ellers fikk man 80n i firere fra 1.6 til 1.8 liter med forgasser og innsprøyt. GTE er vel den eneste som har innsprøyt tror jeg. 1.8 med 115hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 var en mere luksuriøs og sportslig versjon av 80. Den skulle liksom representere 200 i mellomklassen, siden 200 var en luksuriøs versjon av 100 i storbil-klassen. 90 fantes også med 2.0E femmer på 115 hk, både som Type 81 og Type 89. Denne ble ikke levert med quattro, det var det bare 2.2 som gjorde. Det fantes også en 90 med 4-sylindret motor, nemlig 90 Turbodiesel, også denne ble levert både som Type 81 og Type 89. En ganske sjelden bil, uansett vhilket karroseri den har.

 

96910.jpg

Imag0ffgreuujiokff005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så meget for svar. da ble jeg litt klokere idag gitt. må ha meg en 80 tror jeg he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen nye bilder av 80en min, syns denne har blitt veldig bra nå. Coupeen min skal snart lakkeres, så derfor har 80en fått låne hovedlyktene fra Coupeen, pluss grillen og listene som jeg har montert en anelse "krom" på. I tillegg er det montert Hella Micro FF tåkelys og helrøde baklys fra Type 44.

 

IMG_3942Medium-vi.jpg

 

IMG_3930Medium-vi.jpg

 

IMG_3928Medium-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut per : ja :

 

Gjorde seg med 90-lykter på 80-kaross.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykter fra 100/200 mener du vel :P

90 er typ81/85 :)

 

Ble fint dette Per ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykter fra 100/200 mener du vel :P

90 er typ81/85 :)

 

Ble fint dette Per ! :)

 

Det er, som jeg skrev der oppe, lyktene fra Coupeen min, og sist jeg sjekket var Coupeen en Type 85?

 

Men ja, jeg synes også at dette fikk den til å ligne på en 200. Kombinasjonen av "store" lykter og små fangere er bare :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.