Oslo: Spillkveld. Denne gangen med sted å være

Kommer du på spillkveld/Når passer det for deg  

37 stemmer

  1. 1. Kommer du på spillkveld/Når passer det for deg

    • Ja jeg kommer
    • Nei må hjelp kona å vaske huset
    • Hverdag
    • Helg


Anbefalte innlegg

Digresjon:

Hva med å kjøre championchip? Kjøring en gang i måneden eller.no. 8, 10, 12 løp (eller hva enn dere vil)? Poenggivning, tabell, felles pott, premie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste ikke siste setning ang sponsing? Går jo an å sjekke muligheten vettu! ;) Vi har jo tross alt en stor klubb med MANGE potensielle kunder! ;)

 

Ja, Netshop sponser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du hadde skrevet de så skriver bare for å støtte projektor og lærett! Sitter hjemme og spiller på 183" : rock : Må da være bedere en 55" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du hadde skrevet de så skriver bare for å støtte projektor og lærett! Sitter hjemme og spiller på 183" : rock : Må da være bedere en 55" : smil :

 

183" ?! 4-5 kvadratmeter lerret? 5x5 meter? Sitter du på et svææær lager å spiller da? Ellers må du jo ha Norges største stue? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lærettet er 4 meter breit og vet ikke hvor høyt men bildet stikker ca 10 cm ut på hver side av lerettet når jeg stiller bildet så det går fra gulv til tak! Måler man ikke " fra hjørnet oppe og kryss ned da? For hvis det er riktig er det det målet jeg fikk :confused: men mulig jeg måler tommer feil??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager jeg skrev feil! Det blei 173 og ikke 183

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digresjon:

Hva med å kjøre championchip? Kjøring en gang i måneden eller.no. 8, 10, 12 løp (eller hva enn dere vil)? Poenggivning, tabell, felles pott, premie?

 

 

jeg er med på den uten tvil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med... noen som har bestemt dato enda??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok med også. selv om dere vil knuse meg lett når det gjelder kjøring i gt4. har spillt ALT for lite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digresjon:

Hva med å kjøre championchip? Kjøring en gang i måneden eller.no. 8, 10, 12 løp (eller hva enn dere vil)? Poenggivning, tabell, felles pott, premie?

Kjempegod idè!! Hadde vært gøy å gjort dette litt "seriøst"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også helt klart med på championship-kjøring. Det kan trenges det, for jeg har ALDRI kjørt GT4. Det er noen av oss som har Xbox i stedet, så jeg har kjørt MYE Forza Motorsport da. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom Andreas og der gikk monteringen av stolene for fult : smil :

Etter å ha sett tv`en dette blir koblett opp mot så tror jeg dette blir helt konge :tilber:: smil :

psstol.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom Andreas og der gikk monteringen av stolene for fult : smil :

Etter å ha sett tv`en dette blir koblett opp mot så tror jeg dette blir helt konge :tilber:: smil :

kult:) men når er det vi skal ta det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult:) men når er det vi skal ta det?

 

Alt er klart her i Casa Del Netshop i alle fall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne vi ikke sagt neste søndag den 18???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne vi ikke sagt neste søndag den 18???

Kan vel hende ganske menge her skal på Gatebil...? Og så syntes jeg kanskje man skal ta hensyn til flertallet når det gjelder ukedag/helg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa, men ihvertfall for min del så dropper jeg glatt gatebil for dette. gatebil har blitt bare en stor fyllefest etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flertallet sier ukedag, så kanskje vi skal ta det en uke dag, siden det er et demokrati?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flertallet sier ukedag, så kanskje vi skal ta det en uke dag, siden det er et demokrati?;)

Jepp! Spiller egentlig liten rolle for meg, men så at de fleste som har valgt helg også har valgt ukedager og ikke motsatt. Kanskje greit å gå ut fra flertallet... Men gjerne begge deler for min del! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt viktig informasjon angående ukedag, så må dette holdes utenfor stengetid. Sjappa stenger 20:00 så blir det ukedag må det tas fra kl. 20:00 og utover. Lørdag stenger vi 18:00 og søndag er stengt hele dagen naturlignok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir ukedag etter kl 20:00 har faktisk jeg mulighet til å bli med også.

Dette skal bli morro.

Tenker at flere stiller opp fra Værste og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se.

 

Mange ønsker at det blir en hverdag men problemet da blir at vi må begynne etter 20:00 og må avslutte ved 22:00 tiden. Blir ikke mye spilling av det.

 

Jeg foreslår å ta det på Søndag ettermiddag og utover kvelden. Da får vi flere timer å spille på.

 

Den første søndagen som blir mulig er 2 oktober. (så dere får litt tid til å godsnakke/smørre sjefen)

 

Hvem kan da?

 

Disse er med:

Ørjan

Andreas (ellers blir det ikke noe)

Roger

Arve

Luis

Rolf

Endre

Meg selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk begge deler?

 

Tjuvtrena du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.