Oslo: Spillkveld. Denne gangen med sted å være

Kommer du på spillkveld/Når passer det for deg  

37 stemmer

  1. 1. Kommer du på spillkveld/Når passer det for deg

    • Ja jeg kommer
    • Nei må hjelp kona å vaske huset
    • Hverdag
    • Helg


Anbefalte innlegg

Skal vi se.

 

Mange ønsker at det blir en hverdag men problemet da blir at vi må begynne etter 20:00 og må avslutte ved 22:00 tiden. Blir ikke mye spilling av det.

 

Jeg foreslår å ta det på Søndag ettermiddag og utover kvelden. Da får vi flere timer å spille på.

 

Den første søndagen som blir mulig er 2 oktober. (så dere får litt tid til å godsnakke/smørre sjefen)

 

Hvem kan da?

 

 

Jeg er med da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjuvtrena du!

 

Ja, men det var ikke stort, og jeg har LANGT igjen før jeg når opp på nivået til dere andre. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se.

 

Mange ønsker at det blir en hverdag men problemet da blir at vi må begynne etter 20:00 og må avslutte ved 22:00 tiden. Blir ikke mye spilling av det.

 

Jeg foreslår å ta det på Søndag ettermiddag og utover kvelden. Da får vi flere timer å spille på.

 

Den første søndagen som blir mulig er 2 oktober. (så dere får litt tid til å godsnakke/smørre sjefen)

 

Hvem kan da?

 

Disse er med:

Ørjan

Andreas (ellers blir det ikke noe)

Meg selv

 

Høres bra ut for meg. Jeg er med jeg da, tyner mopeden opp dit en tur jeg da, bare å komme med et klokkeslett det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har lyst til å komme :)

 

Er ex trønder så ikke så godt kjent med folket her rundt oslo men dere biter vel ikke :)

 

Om skjerm og playstation er rigget så er vel mulighetene for litt filmtitting tilstede også vil jeg tro :)

 

Men antatt dato er 2 oktober da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne på dette!!! Har event. PS2, GT4 og GT4 ratt men ingen stol hvis ønskelig. Singstar for di som venter? : oops ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å hjelpe John Arild litt så bistår undertegnende og Kjetil B i spill-prosessen. Vi begynner på søndags formiddagen kl 13:00. Da er det frikjøring noen timer så alle får prøvd seg litt på GT4 og evt. andre spill skulle det være ønskelig.

 

På ettermiddagen (ca. kl. 18:00) starter vi en cup for de som ønsker å være med. Her skriver vi ned alle navn på en lapp og trekker hvem som kjører mot hvem og derav kjører vi elemineringsmetoden til det gjenstår 2 personer. Vinneren går videre. Så lager vi et par gruppespill slik at alle får spilt ekstra selvom dem ryker ut i første runde.

 

Samtlige baner blir trekt ut i det personene skal kjøre, og et knippe biler blir også valgt ut og trekt blant i det man kjører. Begge førere må kjøre samme bil. Så regner vi med styret stiller med et par symbolske premier og skal se hva jeg klarer å hoste opp selv (uten å love noe).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres meget bra ut! Jeg stiller på søndag helt klart. Bra det blir laget til slik at vi som ikke er så gode får kjøre mer enn et løp :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke har fått oppdatert på en stund. Har nemlig vært på ferie nærmere sagt Cruise i Karibien :evil::nana:

 

Skal se om ikke styret (i Oslo Lokallag) klarer å stille med noen premier til vinnerene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg kan skaffe noen premier fra jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg kan skaffe noen premier fra jobben.

 

Se her ja.. Kan være vinnerene går ut som rike mennesker. Kanskje flere har noe å stille med også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja.. Kan være vinnerene går ut som rike mennesker. Kanskje flere har noe å stille med også?

 

 

jeg stiller med meg selv, men ikke som premie da... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller med meg selv, men ikke som premie da... hehe

 

Joa, en natt med Arve er sikkert et bra trekkplaster det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, en natt med Arve er sikkert et bra trekkplaster det ;)

:D:D:D:D for enkelte så er det kanskje mer fristende;)

 

nei, hver man sin høne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, en natt med Arve er sikkert et bra trekkplaster det ;)

 

 

hehe, jeg viste du kom til å komentere det andreas... jeg bare ventet på det... lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lagt noen planer for noe pizza o.l. utover kvelden?

Alltid godt med mat :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lagt noen planer for noe pizza o.l. utover kvelden?

Alltid godt med mat :rolleye:

 

Ingen planer... Pizza og Kina Expressen ligger 70 meter borti veien her (http://www.ring22222222.no).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag hadde vi en kunde innom som rett og slett stjelte Gran Turismo 4 plata, så skal prøve å få kjøpt en ny i morgen. Men ta noen med en plate i tilfelle jeg ikke får tak i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag hadde vi en kunde innom som rett og slett stjelte Gran Turismo 4 plata, så skal prøve å få kjøpt en ny i morgen. Men ta noen med en plate i tilfelle jeg ikke får tak i.

yepp;) ikke no stress:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla ny plate nå.. handla også et par andre bilspill samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.