Agder: Lokallagstreff 8. oktober

Anbefalte innlegg

Da er det klart for en ny runde på glattkjøringsbanen.

 

Vi har bestilt banen i Froland fra kl. 12.00 denne lørdagen. Skal prøve og få tak i en kjørelærer slik at vi kan få en liten runde med teori først og deretter noen tips ute på banen.

 

Prisen vil avhenge av hvor mange som kommer og hvor lenge vi blir...dette må vi derfor komme tilbake til...jo flere jo bedre...og billigere...

 

Andre lokallag er selvsagt også invitert til og delta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer.. datoen er markert av i boken.. må bare få meg en bil å bruke da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som at jeg faktisk til en forrandring kan møte opp =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare få meg en bil å bruke da :)

 

: haha :: haha :: haha :

Ja dette har jeg ventet lenge på.Når skal du få deg en bil? : rolleyes

 

Om kke annet så er detmulig jeg tar turen bort og resten vet du vell?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 oktober??? Faen! Vi ble jo enige om 1 oktober på siste møtet, og nå har jeg tryglet og bedt overfor sjefen for å få fri første oktober (hvor jeg egentlig var planlagt på jobb), så skal dette gjøres den åttende i steden? Jeg sier igjen, faen! : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig kommunikasjon her eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 oktober??? Faen! Vi ble jo enige om 1 oktober på siste møtet, og nå har jeg tryglet og bedt overfor sjefen for å få fri første oktober (hvor jeg egentlig var planlagt på jobb), så skal dette gjøres den åttende i steden? Jeg sier igjen, faen! : mad :

 

Beklager, han som er ansvarlig for banen er i Sverige på trafikksikkerhetsseminar den 1. oktober.

Dette fikk jeg ikke beskjed om før jeg bestilte banen og det er da ikke stort jeg kan gjøre med dette.

 

Skal vi avlyse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avlyse fordi en ikke kan? (no offence)

Syns det er litt tidlig med å avlyse ting, ville heller ventet litt og sett hvordan tilbakemeldingen fra andre er. Hvis det fortsatt er mange som vil møte opp så ser ikke jeg problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer !! :)

Gleder meg allerede... det var jo døds gøy sist gang vi var der :)

 

må få brekka 80'en min rundt svingen noen gang er .. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi avlyse?

 

Nei, dere får klare dere uten meg. Håper ikke jeg er så viktig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :: haha :: haha :

Ja dette har jeg ventet lenge på.Når skal du få deg en bil? : rolleyes

 

Om kke annet så er detmulig jeg tar turen bort og resten vet du vell?

 

Thor!

 

he, he :) tar med jettalyktesatsene som betaling mot at jeg glir rundt med bilen din litt da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke hvis ikke Per kan...

 

Sympatisk ser dykk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om "hvis" jeg ikke kan. Jeg kan ikke, punktum, fordi jeg skal jobbe den helga (som egentlig var fri, men jeg fikk byttet om fordi dette skulle skje den 1.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... og det er klin umulig å bytte tilbake?

Er surt når en ikke kan komme, og så kommer ikke andre fordi han andre ikke kommer osv... :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... og det er klin umulig å bytte tilbake?

 

Jepp, klin umulig. Vi er noe underbemannet på jobb for tiden pga sykemeldinger, så derfor er det vanskelig å få "kabalen" til å gå opp.

 

Er surt når en ikke kan komme, og så kommer ikke andre fordi han andre ikke kommer osv... :S

 

Og sånt prat gjør meg irritert. Skjønner ikke hva som er vitsen med det? Er jeg virkelig så viktig for lokallagssamlingene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, klin umulig. Vi er noe underbemannet på jobb for tiden pga sykemeldinger, så derfor er det vanskelig å få "kabalen" til å gå opp.

 

 

 

Og sånt prat gjør meg irritert. Skjønner ikke hva som er vitsen med det? Er jeg virkelig så viktig for lokallagssamlingene?

 

 

Enig med per her... Selv om en ikke kommer så bør jo andre komme.

 

Jeg kommer!!! (regner med at det er trekkplaster nok for noen andre å komme :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dere får klare dere uten meg. Håper ikke jeg er så viktig...

 

Alle er jo viktige for lokallaget da...

 

Synes det er dumt når det ble som slik som dette, men det var liksom det alternativet vi fikk da.

 

Regner ikke med at det er noe problem og bytte hvis vi finner en annen helg, jeg synes vi skal legge opp slik at flest mulig kan komme...og hvis det passer bedre en annen helg så synes jeg vi skal gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, alle er viktige for lokallaget, men jeg håper ikke det har gått så langt at noen ikke gidder å komme fordi andre ikke kan.

 

Jeg syns heller ikke at dette skal utsettes bare for min skyld. Hvis det hadde vært 20 som sa at de ikke kan, så er det noe annet, men man må hele tiden prioritere jobb først og fritid etterpå. Og når jeg har en slik jobb som jeg har, som innebærer jobb i helgen, så må jeg føye meg etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, alle er viktige for lokallaget, men jeg håper ikke det har gått så langt at noen ikke gidder å komme fordi andre ikke kan.

 

Enig i det...og kjenner jeg Trond rett så var han ikke spesielt seriøs i øyeblikket... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag 8 oktober..Hmmm..Hadde kansje vært litt gøy å hive vogna lit breit..må nesten se om jeg har penger til det..og kansje fått solgt den andre bilen først..men skal prøve så godt jeg kan å få det med meg..Har hørt at det er meget morro..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min fri helg dette.

 

Får se om jeg slenger meg med her. Pengene som bestemmer :D

 

Og kommentaren til Trond tørr jeg nesten si med 100% sikkerhet at det var nok èn av Trond sine humoristiske kommentarer. Sier mye rart du Trond ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lagt ut en link hos Telemarksgjengen. Håper at de tar turen i år også :D

 

Som jeg skrev på Telemarks-sidene så tar jeg med meg et par engangsgriller til pølsegrillings om været tillater det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i det...og kjenner jeg Trond rett så var han ikke spesielt seriøs i øyeblikket... : rolleyes

 

Tihi, Per da... Jeg kommer selvfølgelig hvis jeg kan, noe jeg snart finner ut av:D

 

Hehe, dette var artig, som en storm i ett "shot" glass:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer like godt her også jeg...etter et spørsmål pr. PM.

 

Banen er belagt med stålplater som de sprøyter en blanding av vann og olje på. Kan være vanskelig og få vekk etterpå, men så ruster jo heller ikke bilen da...den er jo tjukk av olje...*S*

 

Vi betaler leie pr. time og prisen pr. hode vil derfor bestemmes av antall deltakere og tiden vi er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.