Agder: Lokallagstreff 8. oktober

Anbefalte innlegg

Ikke mange dager igjen nå folkens =)

 

Noen som har status på hvor mange som faktisk kommer nå, og hva ca prisen pr pers ligger på ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjapp gjennomlesing av posten gir 10-11 stykker så vidt jeg kan se.

 

Vi havner vel på ca. 3-350,- eller noe slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tid blir det oppmøte oddemarka ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir toppen vet dere ;)

 

Jeg stiller jeg og : vinke :

 

Oddemarka ja : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ Oddemarka? Hvor er det ? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utlending ass : haha :

 

det er den esso stasjonen med bjørndalssletta og bommene. der vi kjørte i går. hallloooo : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Jeg kommer der jeg :D

Vi skal vel være i Arendal kl 12... så jeg foreslår kl 1030 på oddermarka. Så har vi litt tid å komme oss opp til froland på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1015 da?

 

så kan vi som ikke har ørten hundre hester klare å rekke frem vi og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tsk.... Er faktisk utlending =)

Nei, men jeg kjører ifra Risør jeg, skal være der i helga. Et spess sted i Arendal hvor vi møtes, eller skal jeg bare dra rett til Glattkjøringsbanen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kjenner jeg ikke veien til Froland i fra verken øst eller vest, men harebakken er jo et sted hvor vi ofte treffes. Hvordan det ligger i forhold til Froland vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere så har dere da alt kjørt litt "forbi" Froland.

Om dere vil komme nærmest innkjørselen til forland uten å kjøre forbi så vil jeg foreslå Biltilsynet, de ligger på samme avkjørsel som man skal av på for å komme til Froland.

 

Men er vel kanskje noen som vil ha en matbit?

Da kan Tripple M på Stoa med SnadderLoff anbefales =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møttes på harebakken i fjor... så vi kan vel like gjerne gjøre det i år og... mener å huske at vi kjørte rett opp derfra... var bare noen min å kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yupp, er bare å brenne rett over Myra så er vi på rett vei mot Froland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harebakken er liksom blitt et "fast" sted for oss å møtes. Hvis vi skal være ved banen kl 12 så må vi ha avreise fra Harebakken senest 1145. Hvis noen vil prøve ut snadderloffen på Trippel M så lar det seg gjøre også, men da må man beregne tid til det, selvfølgelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan desverre ikke komme, da derbyen desverre står i lakkboksen denne helga.. trenger bil nå, så må priosritere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører vi i kolonne fra Esso oddemarka (kristiansand) denne gangen også eller?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Julian: Hvis du hopper til side 4 i denne tråden så har vi diskutert dette der :D Vi møtes kl 10:15 på oddermarka (i følge Thor Arne som trenger minst 1 time og 15 min for å flytte Jetta'en til Arendal :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med..tror jeg..må se..Hvor mye vil det koste???Er jaffal gira..hadde vært morro ja.hehe...Kvart på 11 i morgen på esso oddemarka..Gidder ikke betale 10kr får å kjøre ned dit så jeg venter langs E18 jeg da..hehe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at du hiver deg med!!!

 

Blir flott å få flere C4 biler på banen der :P

 

PS: kvart over ti skreiv vi... ikke kvart på ellve :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er litt sent å si i fra, men hvis noen må fylle tanken med flytende gull (bensin) så VENT til dere kommer til Arendal!!! Det er bensinkrig her for øyeblikket, priser jeg har sett i dag er 8,20 for diesel og 9,30 for 95 oktan, 98 oktan ligger på rundt 9,65 på noen stasjoner.

 

Jeg har fortalt dette til Tommy og Thor Arne i dag, så hvis de er våkne i morgen tidlig så sier de sikkert i fra på Oddemarka også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er litt sent å si i fra, men hvis noen må fylle tanken med flytende gull (bensin) så VENT til dere kommer til Arendal!!! Det er bensinkrig her for øyeblikket, priser jeg har sett i dag er 8,20 for diesel og 9,30 for 95 oktan, 98 oktan ligger på rundt 9,65 på noen stasjoner.

 

Jeg har fortalt dette til Tommy og Thor Arne i dag, så hvis de er våkne i morgen tidlig så sier de sikkert i fra på Oddemarka også..

 

DOH! døtta akkurat på for 400kr til 11,28 pr liter,var nødt til å ha suppe,var på rødt:( får fylle tanken opp uansett i morra da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Julian: Hvis du hopper til side 4 i denne tråden så har vi diskutert dette der :D Vi møtes kl 10:15 på oddermarka (i følge Thor Arne som trenger minst 1 time og 15 min for å flytte Jetta'en til Arendal :P )

 

Haha.... : smil :

 

Jeg trenger ikke det, men hvorfor ikke bare ta det med ro liksom? hehe....

 

Jeg står mest sannsynlig på Oddemarka litt etter klokken 10. Skal kjøre fruen på jobb på S.senteret.

 

Talast med da folks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrrr : bh : Blir så forbanna,,Grunnen til at jeg ikke ble med var fordi jeg ikke hadde penger.. :confused: Ingen hadde.. Så tror du ikke mi mor kommer klokken 12 å sier..her Frode..her er pengene jeg skydlte deg..jepp..ble 500kr rikere..når det var får sent.. : bråk : holdt på å tippe av skaftet..håper dere har filmet litt slik at jeg kan se noe liksom..dere har sikkert hatt det kjempe moro mens jeg bare har sittet hjemme å kjeda ræva a mæ og irritert meg..haha..sånn gikk det ja : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det det ihvertfall gøy. Mye morro kjøring. Ble noen runder rundt jorda, "på ein måde. Tog du ann :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder og film snarest!

 

Bare faen at den o-ringen på dysa lakk..ellers hadde jeg og Tommy en plan med min sin bil, med litt on-board filming.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.