Lakkering av støtfanger Golf IV

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Jeg lakkerte fangerene på bilen min helt ned, for et års tid siden.

Etter det ble bilen "ny" å se på (synes jeg da.. : rolleyes )

Men så har noen sagt i ettertid at jeg burde latt være å lakke luftinntakene...??? :confused:

Jeg er ikke enig, da det ikke finnes en eneste sort detalj på bilen, og grillen er jo tilnærmet lik rillene i fangeren og den er jo sølv.

Derfor syntes jeg det ble penest å lakke dem. Hva synes dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

behold den slik, ingen vits å endre på dette, er pent som det er. men hva med å lakkere det sorte på speila i bilens farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var perfekt sånn der... :)

Har det akkurat likens selv... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så veldig bra ut.... Har vel gjort det samme på min Touran... : smil : :

 

Jeg har iallefall bare fått positive kommentarer.... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

behold den slik, ingen vits å endre på dette, er pent som det er. men hva med å lakkere det sorte på speila i bilens farge?

 

Du fant jo en sort detalj du... : smil : Jeg tror ikk jeg vil lakke noe mere nå. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns bilen din var fin jeg. Kule felger også. Uansett: DIN BIL=DITT VALG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin sånn den er nå:) var å kikket på den på Geiteryggen da den sto parkert der en gang i sommer : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. :)

Jeg lakkerte fangerene på bilen min helt ned, for et års tid siden.

Etter det ble bilen "ny" å se på (synes jeg da.. : rolleyes )

Men så har noen sagt i ettertid at jeg burde latt være å lakke luftinntakene...??? :confused:

Jeg er ikke enig, da det ikke finnes en eneste sort detalj på bilen, og grillen er jo tilnærmet lik rillene i fangeren og den er jo sølv.

Derfor syntes jeg det ble penest å lakke dem. Hva synes dere?

 

Lakk taket sort - stolpene i mellom sidetutene sorte og sot rutene med lysest mulig sotefilm.

 

Sorte speil også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe... :) Jeg ville hel-lakkert den rosa med grønne elefanter på...

svarte speil da, det er et must...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var for å lage en golf versjon av denne jeg tenkte :

 

Bilde_011.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er kjempefint sånn som det er nå med luftinntakene lakkert... min hadde også det før jeg byttet front..

Lakket ikke helt ned her da..

803484-bilde1-framammaskamrea030.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin sånn den er nå:) var å kikket på den på Geiteryggen da den sto parkert der en gang i sommer : ja :

 

Hmmm... : rolleyes

Da var jeg nok i skogen med bikkja. Parkerer på flyplassparkeringen, ellers blir den så støvete borte på grusen ved modellbilbanen. Vennene mine tror (vet) jeg er gal... : vinke ::rolleye:

Mange ting å ta hensyn til vettu : flau :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakk taket sort - stolpene i mellom sidetutene sorte og sot rutene med lysest mulig sotefilm.

 

Sorte speil også da :)

 

Det blir liksom ikke helt meg... :)

Men den Polo'n der var fin den.

Lyseste solfilmen ble satt på for en måned siden. :klapp:: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... : rolleyes

Da var jeg nok i skogen med bikkja. Parkerer på flyplassparkeringen, ellers blir den så støvete borte på grusen ved modellbilbanen. Vennene mine tror (vet) jeg er gal... : vinke ::rolleye:

Mange ting å ta hensyn til vettu : flau :;)

 

 

Åja stemmer:) Mye å går oppe ved hvitsteinkjenn eller hva det heter oppi der å da, har sett bilen der å skjønner du, synd det er grus der da ;) Bor nedenfor Solum kirke jeg skjønner du, så er ikke så langt ifra der... Men veldig fin bil du har :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe nye sorte "deksler" og sende til lakk også,hva tror dere? : klø :

Tenker da på hele rekka med sort plastikk rundt grøftelysene etc? : klø ::rolleye:

ghfdfghdfghdgf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe nye sorte "deksler" og sende til lakk også,hva tror dere? : klø :

Tenker da på hele rekka med sort plastikk rundt grøftelysene etc? : klø ::rolleye:

ghfdfghdfghdgf.jpg

 

 

Syns det så fint ut nå å jeg men, kan jo hende det blir ennå finere med lakk, vet ikke.. Er det ikke noen photoshop folk her da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan PS selv men er så vanskelig å få det bra. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe nye sorte "deksler" og sende til lakk også,hva tror dere? : klø :

Tenker da på hele rekka med sort plastikk rundt grøftelysene etc? : klø ::rolleye:

 

syns det er fint som det er. tror det blir litt mye om du lakker dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det er fint som det er. tror det blir litt mye om du lakker dem.

 

Ja,er usikker på det jeg også. : klø :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja stemmer:) Mye å går oppe ved hvitsteinkjenn eller hva det heter oppi der å da, har sett bilen der å skjønner du, synd det er grus der da ;) Bor nedenfor Solum kirke jeg skjønner du, så er ikke så langt ifra der... Men veldig fin bil du har :tilber:

 

Hehe... :) Ja, bikkja og jeg trives godt oppe ved Hvitsteinstjenna, så der står den mye.

Nå som de har lagt ny asfalt på veien forbi der, er det jo blitt den dumpa inn der. :bump: De kunne jo spandert et lite lag med asfalt på parkeringa også da.. : bråk :

Uff, jeg får helt vondt hver gang jeg lirker meg ut og inn på den plassen.

 

Jo takk for det : flau : . Jeg er blitt veldig glad i "dieseldyret" mitt... :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe nye sorte "deksler" og sende til lakk også,hva tror dere? : klø :

Tenker da på hele rekka med sort plastikk rundt grøftelysene etc? : klø ::rolleye:

 

Synes bilen din var fin slik den er jeg. : ja : I og med at grillen er svart, ville jeg beholdt det svart i fangeren også.

Men det var bare min lille mening da. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe nye sorte "deksler" og sende til lakk også,hva tror dere? : klø :

Tenker da på hele rekka med sort plastikk rundt grøftelysene etc? : klø ::rolleye:

ghfdfghdfghdgf.jpg

 

Sikker på at det hadde blitt kanon fint.... Så lenge du har de rillene så blir det en fin skygge der også... Du kan jo lure på bilen min så ser du va jeg mener.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... :) Ja, bikkja og jeg trives godt oppe ved Hvitsteinstjenna, så der står den mye.

Nå som de har lagt ny asfalt på veien forbi der, er det jo blitt den dumpa inn der. :bump: De kunne jo spandert et lite lag med asfalt på parkeringa også da.. : bråk :

Uff, jeg får helt vondt hver gang jeg lirker meg ut og inn på den plassen.

 

Jo takk for det : flau : . Jeg er blitt veldig glad i "dieseldyret" mitt... :glad:

 

 

Ja, er fint der oppe:) Lenge siden jeg har vært der nå men.. hehe.. De kunne spandert litt asfalt inne på parkeringen å ja, i hvertfall i det minste en litt mindre kant å kjøre ned, torde nesten ikke kjøre ned der før jeg men nå ser den jo enda være ut : dum :

bedre å parkere på Geiteryggen da gitt ;) Skulle helst hatt ett "dieseldyr" jeg å men, har bare en bensin slurper... hehe, men den får holde litt til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det hadde blitt kanon fint.... Så lenge du har de rillene så blir det en fin skygge der også... Du kan jo lure på bilen min så ser du va jeg mener.. : vinke :

 

Ang lakking av "riller" på min lager jeg ny tråd ang dette så jeg ikke stjeler heeele tråden til Ellen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lakkerte alt på Bora'en jeg hadde, men den var jo sort så det kan ikke sammenlignes. Jeg syntes bilen din er fin slik den er nå, men har og full forståelse for de som sier det mangler noe svart. Jeg tror det hadde blitt veldig bra med f.eks en 4 motion leppe eller noe annet som går litt dypere. Bilen blir liksom så snill når alt er lakkert og med den orginale nedre delen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.