Lakkering av støtfanger Golf IV

Anbefalte innlegg

Jeg lakkerte alt på Bora'en jeg hadde, men den var jo sort så det kan ikke sammenlignes. Jeg syntes bilen din er fin slik den er nå, men har og full forståelse for de som sier det mangler noe svart. Jeg tror det hadde blitt veldig bra med f.eks en 4 motion leppe eller noe annet som går litt dypere. Bilen blir liksom så snill når alt er lakkert og med den orginale nedre delen. :)

 

Skulle gjerne hatt noe som fikk den til å se lavere og kraftigere ut foran. Gjerne noe som gikk litt fremover igjen (den ser litt rund ut : rolleyes ), uten at det skal bli "plastikkaktig". Hvordan ser en slik 4 Motion leppe ut??

Nå er både bilen og jeg snill da, så det gjenspeiler jo bare det, hehe... : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang lakking av "riller" på min lager jeg ny tråd ang dette så jeg ikke stjeler heeele tråden til Ellen. ;)

 

Det går så fint, så... : smil :

Det gikk jo ut på det samme. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er fint der oppe:) Lenge siden jeg har vært der nå men.. hehe.. De kunne spandert litt asfalt inne på parkeringen å ja, i hvertfall i det minste en litt mindre kant å kjøre ned, torde nesten ikke kjøre ned der før jeg men nå ser den jo enda være ut : dum :

bedre å parkere på Geiteryggen da gitt ;) Skulle helst hatt ett "dieseldyr" jeg å men, har bare en bensin slurper... hehe, men den får holde litt til :)

 

Er det du som kjører en sort Golf IV med 18 eller 19 tommere på?

Mener å ha truffet på en pen sort Golf oppi veiene der... : vinke :

Bensinbil er vel fint det også. Sikler på den røde GTI'n i salgshallen hos Skien Bil om dagen. : sikle ::glad::tilber:

Vil ha den!!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt noe som fikk den til å se lavere og kraftigere ut foran. Gjerne noe som gikk litt fremover igjen (den ser litt rund ut : rolleyes ), uten at det skal bli "plastikkaktig". Hvordan ser en slik 4 Motion leppe ut??

Nå er både bilen og jeg snill da, så det gjenspeiler jo bare det, hehe... : smil :: smil :

 

To lepper som er fine på Golf IV:

 

Begge orginaldeler fra VW med 100% passform:

 

4 Motion:

081.jpg

 

Leppen fra Jubileum-Golfen:

 

079.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To lepper som er fine på Golf IV:

 

Begge orginaldeler fra VW med 100% passform:

 

4 Motion:

081.jpg

 

Leppen fra Jubileum-Golfen:

 

079.jpg

 

Sikkert dumt spørsmål, men må hele fangeren byttes for å få den på første bildet der?? Den andre ble litt "mye" synes jeg, iallefall på sølvfarget bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men må hele fangeren byttes for å få den på første bildet der?? Den andre ble litt "mye" synes jeg, iallefall på sølvfarget bil...

 

Niks. Kun den nederste som er svart orginalt. Koster ca 700,- på Møller pluss lakk. Har kun delenummeret til Bora, men sikkert noen her som sitter på det til Golf. Løp og kjøp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du som kjører en sort Golf IV med 18 eller 19 tommere på?

Mener å ha truffet på en pen sort Golf oppi veiene der... : vinke :

Bensinbil er vel fint det også. Sikler på den røde GTI'n i salgshallen hos Skien Bil om dagen. : sikle ::glad::tilber:

Vil ha den!!! :tilber:

 

 

Nei, er nok bare 17" foreløpig ihvertfall.. Var å kikket på den røde GTI en på Skien Bil forrige uke, sinnsykt fin den alså :tilber: Kanskje jeg må se etter den på parkeringen på Geiteryggen etterhvert : ja : hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men må hele fangeren byttes for å få den på første bildet der?? Den andre ble litt "mye" synes jeg, iallefall på sølvfarget bil...

 

Du trenger vel kanskje ikke ha av fangeren en gang for å få den på siden den er original, festes vel på samme måte som den originale du har på nå tror jeg, burde vel være sånn ihvertfall:) var fin den 4 motion leppa : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sånn du mener Tom Are??

ghfdfghdfghdgf copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel kanskje ikke ha av fangeren en gang for å få den på siden den er original, festes vel på samme måte som den originale du har på nå tror jeg, burde vel være sånn ihvertfall:) var fin den 4 motion leppa : ja :

 

Jepp, man tar bare av den gamle å setter på 4 motionleppa.

Trenger ikke å ta av fanger. tar noen minutter så er de gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sånn du mener Tom Are??

 

Se der ja,nå ble jeg i tvil igjen..Det ble jo dritpent faktisk. : klø :: smil :

Takker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er nok bare 17" foreløpig ihvertfall.. Var å kikket på den røde GTI en på Skien Bil forrige uke, sinnsykt fin den alså :tilber: Kanskje jeg må se etter den på parkeringen på Geiteryggen etterhvert : ja : hehe..

 

Jepp, jeg skal bare bli rik og berømt først : rolleyes , så er den min. : rock :

Det var det å bli rik og berømt da... : klø :: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks. Kun den nederste som er svart orginalt. Koster ca 700,- på Møller pluss lakk. Har kun delenummeret til Bora, men sikkert noen her som sitter på det til Golf. Løp og kjøp. :)

 

Hmmm.... : klø : Det er jo absolutt noe å vurdere til våren. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg skal bare bli rik og berømt først : rolleyes , så er den min. : rock :

Det var det å bli rik og berømt da... : klø :: dum :

 

 

Jeg har faktisk ikke sett mange rike og berømte personer som kjører rød Golf GTI, men hadde jeg vært rik og berømt hadde jeg seriøst gjort det : rock :

 

Så bare til å bli rik og berømt nå : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke sett mange rike og berømte personer som kjører rød Golf GTI, men hadde jeg vært rik og berømt hadde jeg seriøst gjort det : rock :

 

Så bare til å bli rik og berømt nå : ja :

 

Det holder lenge med å bli rik, egentlig. : rolleyes

Jeg ville ikke hatt noe imot å kjøre rød Golf GTI. :tilber: Venter egentlig også i spenning på Golf GT TDI med 170 hk da. Det må jo bli gromt!! :tilber::tilber:

Men hadde jeg blitt søkkrik, da hadde det blit andre boller... :evil: sukk... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder lenge med å bli rik, egentlig. : rolleyes

Jeg ville ikke hatt noe imot å kjøre rød Golf GTI. :tilber: Venter egentlig også i spenning på Golf GT TDI med 170 hk da. Det må jo bli gromt!! :tilber::tilber:

Men hadde jeg blitt søkkrik, da hadde det blit andre boller... :evil: sukk... :)

 

 

Nei, blir ikke så mye penger av bare å være berømt egentlig.. Holder lege med å være rik:) hehe.. Den GTèn må bli veldig grom ja, har en følelse av at mange kommer til å ha den etterhvert:) sikkert fin å få ut ett par hester mer av å ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sånn du mener Tom Are??

 

 

Det var stilig :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er morsomt å leke seg i ps. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var stilig :tilber:

 

Ja det var jo det? : klø :

Lakkere muligens de også til sommeren,sammen med hellakkering for å få bilen 110% strøken. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.