Anbefalte innlegg

noen fra Trondheim/sør trøndelag som skall nedover til drammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Het albjerk auto "Chr Opsahls bilforretning a/s" for lenge sia?? Dvs ca 20 år tilbake??? Var V.A.G-forhandler....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok stemme det, før var Audi og VW under samme tak her i Drammen. Men av en eller annen grunn ble det delt og Chr. Opsahl flyttet ut og tok med seg Volkswagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Albjerk og Chr. Opsahl var 2 forskjellige VAG forhandlere. Men hva skal man med 2 VAG forhandlere i samme by? Så de ble slått sammen til ett selskap for noen år siden. Albjerk fikk Audi og Opsahl fikk VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Albjerk og Chr. Opsahl var 2 forskjellige VAG forhandlere. Men hva skal man med 2 VAG forhandlere i samme by? Så de ble slått sammen til ett selskap for noen år siden. Albjerk fikk Audi og Opsahl fikk VW.

 

Okay... litt moro å tenke på at for 20 år sia så trilla bilen min ut ifra Chr Opsahl splitter ny... :D Har ikke hatt bilen siden da men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Okay... litt moro å tenke på at for 20 år sia så trilla bilen min ut ifra Chr Opsahl splitter ny... :D Har ikke hatt bilen siden da men....

skal du være med å slå følge nedover håkon?? andreas hadde også lyst til å være med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

skal du være med å slå følge nedover håkon?? andreas hadde også lyst til å være med...

 

Jepp.. er med jeg... Når da? Skal høre med en kamerat som bor i drammen om han gidder å ofre garasjen sin, litt vann og litt strøm til poleringsmaskina på fredags kveld.. :D Så ligger jeg over der... Men om ikke han er hjemme så blir jeg med dere jeg... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Jepp.. er med jeg... Når da? Skal høre med en kamerat som bor i drammen om han gidder å ofre garasjen sin, litt vann og litt strøm til poleringsmaskina på fredags kveld.. :D Så ligger jeg over der... Men om ikke han er hjemme så blir jeg med dere jeg... :D

må vel dra sånn i 7-8 ti'a eller noe sånt, kan vel ikke reise noe seinere en det.. men fare for att det blir noe kjenking's på stranda natt til 1 er stor, så da tar jeg litt forhåndsregler, med drikkinga vel å merke.. hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

må vel dra sånn i 7-8 ti'a eller noe sånt, kan vel ikke reise noe seinere en det.. men fare for att det blir noe kjenking's på stranda natt til 1 er stor, så da tar jeg litt forhåndsregler, med drikkinga vel å merke.. hehe;)

 

Hehe... Lønner seg ikke å kjøre innover bakfull trur jeg... :) Kjører vel innover på halvannen time el no... Har ikke snøring på hvor det er men... Får satse på at veibeskrivelsen til petter holder... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioritering her ja.. setter selvsagt drammen 1.mai foran drikking natt til 1. En selvfølge i mine øyne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dram i timen er ikke bedre enn en time i Drammen!

Skjønner ikke hvem som kan ha sagt noe så teit!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 dram i timen i Drammen funker knallbra:D

 

Når det gjelder mat, så holder McDonalds til bare noen hundre meter fra treffet. Men hvis det er noen som vil ha skikkelig mat (ikke slik søppel de selger på McDonalds...) så er det et gatekjøkken rett på andre siden av gata. De skal denne dagen ha egne VW og AUDI menyer:)

Snakket litt med de tidligere i dag, og en VW meny vil bestå av en 160g hamburger og brus. Audi meny vil bestå av en 160g Cheeseburger og brus.

Og jeg synes de lager GOD mat, jeg spiser der minst 2 ganger i uka... (ikke si det til samboeren....)

 

Tenkte det kanskje var ett litt morsomt å få til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, så må vi få spikern til å si at det ikke er lov å krysse rv283!!! Muligens en kompis av meg som tar den stillingen med en kasse styrepils :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

1 dram i timen i Drammen funker knallbra:D

 

Når det gjelder mat, så holder McDonalds til bare noen hundre meter fra treffet. Men hvis det er noen som vil ha skikkelig mat (ikke slik søppel de selger på McDonalds...) så er det et gatekjøkken rett på andre siden av gata. De skal denne dagen ha egne VW og AUDI menyer:)

Snakket litt med de tidligere i dag, og en VW meny vil bestå av en 160g hamburger og brus. Audi meny vil bestå av en 160g Cheeseburger og brus.

Og jeg synes de lager GOD mat, jeg spiser der minst 2 ganger i uka... (ikke si det til samboeren....)

 

Tenkte det kanskje var ett litt morsomt å få til...

 

Cheeseburger til de store gutta... :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Cheeseburger til de store gutta... :D :D :D

 

Hvem sa størrelsen teller? Fnys!

Cheese brukes jo ellers om ting som ikke nødvendigvis er så bra...

Holder meg til en vanlig hamburger da jeg ass.

Resten av begrunnelsene sparer jeg til fylla har tatt over, enkelte har en tendens til å bli uvel av enkelte argumenter i edru tilstand! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Snakket litt med de tidligere i dag, og en VW meny vil bestå av en 160g hamburger og brus. Audi meny vil bestå av en 160g Cheeseburger og brus.

Og jeg synes de lager GOD mat, jeg spiser der minst 2 ganger i uka... (ikke si det til samboeren....)

Noe hjemme som ikke duger Petter? :D

 

Men er bra det er gjort alternativer til McD som jeg også synes er helt vannvittig crap

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Prioritering her ja.. setter selvsagt drammen 1.mai foran drikking natt til 1. En selvfølge i mine øyne ;)

 

Yepp, må prioritere...

Full skjenking og satse på sjåfør tror jeg er det beste....

Men bilen er ikke ferdig da uansett så spørs om det blir noe...

Mye liv på her natt til 1.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel nødt til å komme og vise frem koppholderen min da.... Heia Drammen!

:D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så det skulle vært en liten "pit stop" på NBS før man dro videre... :D

 

Synes det virker lovende mange som har tenkt seg en tur! :)

Men så er det kanskje endel treff yr'e vacn medlemmer også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Nesten så det skulle vært en liten "pit stop" på NBS før man dro videre... :D

 

Synes det virker lovende mange som har tenkt seg en tur! :)

Men så er det kanskje endel treff yr'e vacn medlemmer også ;)

Pit-stop etter bare å ha kjørt fra Asker? hehe:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, nei tenkte faktisk litt mer på disse fra barteland og nord for Oslo da vet du! ;) Moro å ankomme Drammen i kolonne :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig nå, Trond, i følge mange Nordmenn så kommer vi fra bibelbeltet :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..eller SvenO territorie :D

 

satt ting veldig på spissen da, så da må jeg vel legge til at jeg skal gjennomføre et "sossecruise" til Drammen da :D;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.