Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det er vel ingenting som har åpent 1.Mai? :confused:

 

Butikkene har nok stengt, men cafèene har nok oppe. Og de er det mange av i Drammen sentrum! Når det er fint vær er det fint i byn. Pleier å være mye liv i sentrum på dager da det er fint vær.

 

Vi får alle be til værgudene om å få fint vær på lørdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med uteplasser den 1 mai da, regner med at dette er en fest dag sånn som i trondheim..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen blir hjemme med småtten...problem solved... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ingen madam med Lars Inge?!

 

Håper og det blir fint vær ja, surt med regnet, den lette brisen er jo heller grei da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en ting jeg har lært, så er det å ikke stole på værmeldinga. Det virker som om metrologene bare tipper noen ganger...

 

Men det begynner å se lovende ut ja:)

 

Og jeg må igjen si til dere som kjører lave biler og biler med lavprofildekk at veiene i Drammen er EKSTREMT dårlige! Så kjør forsiktig!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Og jeg må igjen si til dere som kjører lave biler og biler med lavprofildekk at veiene i Drammen er EKSTREMT dårlige! Så kjør forsiktig!!!

 

Kjør rundt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, er en mulighet det!

 

For de som vil det så må man kjøre her:

Ta av ETTER motorveibrua hvis du kommer fra Oslo og FØR hvis du kommer fra Kristiansand.

Kjør mot Mjøndalen/Kongsberg. (Inn i Strømsåstunellen)

Ta av i Mjøndalen.

Kjør mot Åssiden.

 

Dette er en mye mer human vei for felgene dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stiller med plakter og skilt vel Petter?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er planen ja. Bare følg de gule plakatene med pil på så finner dere nok frem. Vi kommer ikke til å skilte hele veien, men der vi tror folk kommer til å lure på veien. Men dere som kommer før kl.08.00 må nok klare dere uten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir programmet for dagen PSJ ? Har jo skjønt at det skal stilles ut, men skjer det annet også, overraskelser på lur? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok dårlig med underholdning... Men vi tenkte vi skulle prøve å få til en presentasjon av alle vinnerbilene.

Forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha et "podium" å hente frem disse bilene?

 

Ikke vet jeg, bare gleder meg MYE nå.

 

PSJ; var det fotoboks INNE i tunnellen du sa? (husker ikke fra post 1...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Ha et "podium" å hente frem disse bilene?

 

Ikke vet jeg, bare gleder meg MYE nå.

 

PSJ; var det fotoboks INNE i tunnellen du sa? (husker ikke fra post 1...)

 

Er iaf boks på brua....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er bilen nymalt (kostemalt) ;) og klar for treff :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dere skal bekymre dere for fotobokser i Drammen. Veiene er så dårlige at det er umulig å bryte fartsgrensa;)

Neida, det er en på motorveibrua (men jeg tror ikke så mange kommer til å kjøre den veien), en rett etter bragernestunellen, er ikke sikker på om det er boks i Strømsåstunellen, men det har vært mange ulykker der, så det skulle ikke forundre meg.

Men ingen av disse veiene er spesieller "farts etapper" så boksene er det ikke å bry seg om. Også er det en boks ca 400m fra treffet, men den står på veien ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delvis skyet og +16 grader iflg. SOL.NO

:cool: :cool: :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker lovende: ja :, men jeg tror ikke jeg tør å ta "seieren" på forhånd. Det skulle egentlig vært dårlig vær her i dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Virker lovende: ja :, men jeg tror ikke jeg tør å ta "seieren" på forhånd. Det skulle egentlig vært dårlig vær her i dag...

tenk om det blir sånn som det er nå PSJ, hadde vært topp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kjæm æ, dokk tar væl imot ein trønder i asyl i Oslo. Hadd tænkt å utvandre kl 0800 fra Oslo, så æ kain jo hjælp t me å ta av plassa :)

 

Hadd d vært nokka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare minne alle på å kjøpe lodd! Vi har fått en Pioneer DEH-P2600R av Albjerk Auto og Pioneer som vi skal lodde ut! Kanske du blir vinneren av denne super duper, ekstra spesielle, megakule spilleren:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er denne:

 

CD RDS Tuner

 

 

This straightforward CD RDS tuner delivers powerful yet distortion-free sound thanks to Pioneer’s innovative MOSFET 50 W x 4 amplifier while live-wire quality sound can be taste-tuned with EEQ. The D4Q digital AM/FM tuner supports crisp and clear radio station reception even in areas with many closely packed stations. There’s wired remote input for use with an existing steering remote control system and optional adaptor as well as multiple IP-Bus control to connect an extra component like a DAB tuner or multi-CD changer. You can even hook up a portable CD, MiniDisc or MP3 player on the Aux-Input, using the CD-RB20 adaptor lead. Topping it off, are the stylish full flap front panel design and stylish yet handy pop-out rotary volume button.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge leve Albjerk!!!

Hadde sikkert sett bra ut i en av bilene mine ;)

Hva koster et lodd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, må vel kjøpe noen lodd da, den radioen hadde passet fint i Varianten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det i hvertfall bekreftet. Boksen etter tunnelen fungerer og blinker som bare det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.