#151 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Mye finne biler, men er det noe jeg syntes blir for dumt er nå folk har m seg pokaler fra tidligere treff..........litt for mye briefing for min del. Iallefall når det stor "Sponset av mor og far - 2002" på den største pokalen på en av bilene...... Kan hende dette bare var en spøk da, men uansett..... Da kan jo plutselig ALLE stille opp med bilen full av pokaler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Hei Håkon...er du en av de med premiering som jeg ikke har navnet på? Det er mulig det... Fikk 3. plass vw.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Olerud Det er mulig det... Fikk 3. plass vw.... Takk, det er behørig notert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Mye finne biler, men er det noe jeg syntes blir for dumt er nå folk har m seg pokaler fra tidligere treff..........litt for mye briefing for min del. Er bare missunnelig du ....... for at du ikke har plass til alle dine i poloen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mai 3, 2004 Jeg er litt enig med Runar, tenkte det samme da jeg ruslet rundt på plassen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Er bare missunnelig du ....... for at du ikke har plass til alle dine i poloen din Moro klompen, men stemmer det virklig at noe faktisk har en pokal m seg på treff fra MOR og FAR??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Moro klompen, men stemmer det virklig at noe faktisk har en pokal m seg på treff fra MOR og FAR??????? Du skulle ha tatt en nærmere kikk på denne i midten her...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Du skulle ha tatt en nærmere kikk på denne i midten her...... Er litt vansklig da jeg ikke var på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mai 4, 2004 Hva stod det på den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Iallefall når det stor "Sponset av mor og far - 2002" på den største pokalen på en av bilene...... Kan hende dette bare var en spøk da, men uansett..... Da kan jo plutselig ALLE stille opp med bilen full av pokaler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mai 4, 2004 Kanskje jeg skal stille opp med pokalene fra ferdighetskjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 4, 2004 ...har 5. plass i oslomesterskap i trappeoppkast, flott pokal... noen som vil låne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 4, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland ...har 5. plass i oslomesterskap i trappeoppkast, flott pokal... noen som vil låne? Hehhehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mai 4, 2004 Tror det er en konkurranse jeg ikke ville vært med på, hverken som deltager eller tilskuer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...