Telemark: Valg av nytt styre

Anbefalte innlegg

Neste møte 30. november blir valg av nytt styre. Møte blir da flyttet til kantina på Skien Bil kl. 19.00.

 

I denne forbindelse ønsker vi at du kommer med forslag til Forman, Kasserer, Sekretær, og to ekstra medlemmer. Vi håper det kommer mange forslag til de forskjellige plassene, gjerne i god tid, slik at vi får valgt inn noen i styret som er interesert i ha disse verva.

 

Godt valg!

 

Forslag:

 

Forman: Heine, Jan Richard

Vara: Heine

Kasserer (Matrialforvalter): Anders, Jan Richard, Christian

Sekretær: Anders, Jan Richard

Treffansvarlig: Jan Richard, Christian

Valgkomite: Anders, Heine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste møte 30. november blir valg av nytt styre. Møte blir da flyttet til kantina på Skien Bil kl. 19.00.

 

I denne forbindelse ønsker vi at du kommer med forslag til Forman, Kasserer, Sekretær, og to ekstra medlemmer. Vi håper det kommer mange forslag til de forskjellige plassene, gjerne i god tid, slik at vi får valgt inn noen i styret som er interesert i ha disse verva.

 

Godt valg!

Hei. Hva vil to ekstra medlemer si? Vara?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Hva vil to ekstra medlemer si? Vara?

 

Vi må ha en som er treff ansvarlig, og så burde vi ha en som hadde ansvaret for valg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag:

 

Forman: Heine, Jan Richard

Kasserer (Matrialforvalter): Anders, Jan Richard, Christian

Sekretær: Anders, Jan Richard

Treffansvarlig: Kjetil, Jan Richard, Christian

Valgkomite: Anders, Kjetil

Føler jeg sa ganske klart fra på mailen at jeg ikke ønsker å stille til valg i år... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi. her var jeg satt opp på mye.. hehe.

Men jeg kommer hvertfall den 30.nov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi. her var jeg satt opp på mye.. hehe.

Men jeg kommer hvertfall den 30.nov.

 

Dette tar jeg som en bekreftelse på at du stiller til valg. Takker mye for det, da vi trenger noen i styret som tar tak i ting slik du gjør!!

 

Noen som har noen flere forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler jeg sa ganske klart fra på mailen at jeg ikke ønsker å stille til valg i år... ;)

 

Ikke så hissig nå! Du er tatt bort.

 

Noen andre forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for de som ikke blir lagt fram som forslag til det nye styret og komme på den 30november og se hvordan valget ender?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er jo ett lokallagsstyre, hvor alle kan komme og være med og stemme osv! Så oppfordrer alle til å komme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for de som ikke blir lagt fram som forslag til det nye styret og komme på den 30november og se hvordan valget ender?

 

Her er det meninga at alle skal være med å stemme ja. Er du klar for ett verv kanskje?? Det vi trenger mest av alt er noen som er interesert i klubben, og å få gjort noe.

 

Håper det kommer inn flere forslag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det meninga at alle skal være med å stemme ja. Er du klar for ett verv kanskje?? Det vi trenger mest av alt er noen som er interesert i klubben, og å få gjort noe.

 

Håper det kommer inn flere forslag!!

ja, stemmer. Jeg kommer værtfall på møte! Altså.... er egentli veldig enig med deg Heine at vi trenger noen som kan virkelig gi et godt løft og få lokallaget sikkeli på spora og få fanga inn fler medlemer og få detta sikkeli bra! Det kan bli virkelig bra dette tror jeg! Noe som virkelig kommer til og bli bra! Etter denne tiden jeg har vært her og fulgt med litt her på forumet og sånt syntes jeg at Jan Richard tar veldig bra ansvar for klubben. Så det er bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som har nokon forslag i klubben til medlemmer? Hvis det ikkje er noko engasjement her, kommer eg også til å trekke meg fra alle verva.

 

Vis at du bryr deg om klubben, og kom med forslag, eller i det minste komenter dei forslaga som er lagt inn, positivt eller negativt.

 

Kven er det som har vist litt interesse/initiativ det siste året? KOM MED FORSLAG!!

 

Korfor vil ikkje du vera med i styret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøver å komme med forslag og ting for å få Telemark lokallag samlet, men det er ikke lett.

Jeg er også fornøyd med Heine som lokallagsleder! Kasserer vet jeg ikke hvem er?, Ikke sektetær heller?, vet christian er i styret, web ansvarlig?

KjetilB er/var vel muligens sekretær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes enten at Heine eller Jan Richard skal være Leder.Og disse Sekretær og de veit ikke jeg hvem er værtfall. Og Treffansvarlig der må vi ha en/to som er aktiv og følger med når ting skjer og gir beskjed til medlemer og ordner slik at det blir felles oppmøte så lokallaget kjører sammen. Sånne småting er viktig ting som stiller inn i en slik stilling syntes jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøver å komme med forslag og ting for å få Telemark lokallag samlet, men det er ikke lett.

Jeg er også fornøyd med Heine som lokallagsleder! Kasserer vet jeg ikke hvem er?, Ikke sektetær heller?, vet christian er i styret, web ansvarlig?

KjetilB er/var vel muligens sekretær?

Kasserer (Matrialforvalter) er meg det så vet du det : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kasserer (Matrialforvalter) er meg det så vet du det : rolleyes

hmm, jeg viste jo egentlig det da! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder treffansvarlig mener jeg en som har gjort/vært med på dette før bør være dette. Er ganske mange som ikke er klar over hvor stor jobb dette er, samt hvor mange timer som gikk med under planlegging og gjennomføring av f.eks Grenland Auto treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø :

Er det mulig for de som ikke blir lagt fram som forslag til det nye styret og komme på den 30november og se hvordan valget ender?

 

Hvem skal komme fra deg/dere a? Er ikke lett å vite når mange forskjellige bruker samme profilen...

 

Og hvis du/dere skal stille til valg, hvem skal vi stemme på og hvem skal utføre jobben?

 

Bytte på kanskje? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kasserer (Matrialforvalter) er meg det så vet du det : rolleyes

 

Stiller du til gjennvalg??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller du til gjennvalg??

Kan fortsette som Kasserer jeg ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø :

 

Hvem skal komme fra deg/dere a? Er ikke lett å vite når mange forskjellige bruker samme profilen...

 

Og hvis du/dere skal stille til valg, hvem skal vi stemme på og hvem skal utføre jobben?

 

Bytte på kanskje? : klø :

etter det jeg vet, så er det bare 1 som for tiden bruker kontoen, og han heter Lars-(Erik?)

Men han snakka om at han skal ha egen "konto" etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei jenter=) Da har jeg endelig fått meg min egen profil:P Den andre ble jo sperra:P hehe=)

Det var kommet dårlig med forslag til nytt styre her må jeg si.... Ingen som har fler forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper alle de nye kommer også da på onsdag. Husk det er på Skien Bil AS kl. 19.00

 

Gjør ingenting hvis vi diskuterer dette litt her på forumet før onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg spørr kanskje veldig dumt, men det er jo kjekt å vite for de som ikke vet.

hva er oppgavene til de forskjellige ? noen som kan sette opp en liste på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.