Telemark: Valg av nytt styre

Anbefalte innlegg

Håper alle de nye kommer også da på onsdag. Husk det er på Skien Bil AS kl. 19.00

 

Gjør ingenting hvis vi diskuterer dette litt her på forumet før onsdag.

 

Jeg kan dessverre ikke komme, hadde vært artig..men skal jobbe den kvelden.

 

jeg spørr kanskje veldig dumt, men det er jo kjekt å vite for de som ikke vet.

hva er oppgavene til de forskjellige ? noen som kan sette opp en liste på det?

 

Syns ikke dette var så dumt da? er jo sikkert mange som ikke helt vet hva de forskjellige gjør i de forskjellige stillingene..jeg er hvertfall en av dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Noen som kan komme med forklaring på de forselige oppgavene???(A)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr i dag er det ikke så mange spesifiserte oppgaver på enkeltpersoner i styret.

 

Vi har leder, kasserer, sekretær og 2 styremedlemmer. Håper at det nye styret griper fatt i dette og får satt "ting litt i system".

 

Etter min mening bør det fastsettes noen datoer for styremøte, og før disse bør det sendes ut en innkalling med en saksliste som skal gjennomgåes på møtet. I ettertid bør det også sendes ut et møtereferat. Dette er ting som er typisk "sekretær-ting".

 

Kasserer holder orden på økonomien. Lokallaget drives selfølgelig non-profit, og det er pr. i dag ikke så altfor store summer i klubbkassa. Det kan kanskje være fornuftig for det kommende styret å sette seg ned på et av de første møtene å sette opp et enkelt budsjett for neste år slik at man har enkelte føringer å gå etter.

 

Dette er selvfølgelig bare ment som personlige innspill og forslag fra min side, og ingenting negativt om noe/noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!: vinke :

Hadde jeg vært medlem litt lenger enn en halvannen uke kunne jeg meldt meg til valg, men jeg syntes det er litt tidlig ennå. Hvis det derimot går an å kalle seg en "prospect", og bistå med noe konkret, så melder jeg meg!

 

Gisle: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å komme i dag det! kl. 19 på skien bil!

 

Noen som kan fullføre dette for meg?

Lokallagsleder - Oppgave: xXx?x....

Kasserer - Oppgave: Økonomi - Klubbeffekter

Sekretær - Oppgave: Usikkert???

Styremedlemmer: ?x?x?x?

 

Noen jeg ikke har nevnt ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!: vinke :

Hadde jeg vært medlem litt lenger enn en halvannen uke kunne jeg meldt meg til valg, men jeg syntes det er litt tidlig ennå. Hvis det derimot går an å kalle seg en "prospect", og bistå med noe konkret, så melder jeg meg!

 

Gisle: rock :

 

 

He, he...... ble jo bra det da!! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.